anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

opinie - A580

jedwab-----
Początkujący

opinie - A580

Witam,
co sądzicie o tym zestawie : DSLR A580 +
- DT 18-55mm , 55-200 mm
- 50mm 1.8 lub 35mm 1.8,

czy lepiej zastanowić się nad innym ( tańszym? ) korpusem ( porównywalnym z a580 ) + w/w obiektywy?

Zdjęcia :
- w pomieszczeniu,
- dzieci,
- natura.

Pozdrawiam

11 ODPOW. 11
TMiN-----
Początkujący

jeśli cie stać na a580 to nie schodź niżej. Ta puszka to spory skok do przodu w stosunku do tańszych modeli. Co do szkieł to tego 55-200 znam jedynie z opisów ale stałki mam obie i szczerze polecam szczególnie 35mm/1,8

a i przywitaj się w odpowiednim dziale :thumbsup:

jedwab-----
Początkujący

a i przywitaj się w odpowiednim dziale :thumbsup:

no ale gdzie ? :? Jestem zielona w szukanie " odpowedzniego działu " :c3

więc przywitam sie tutaj :thumbsup:

:c37 witam wszystkich miłośników :c56 . Ale również :c37 tym, co chwalą sobie innych producentów.

Pozdrawiam :c10

profile.country.PL.title
SZFENDAK
Poszukiwacz

jedwab napisał(a):

Witam,
co sądzicie o tym zestawie : DSLR A580 +
- DT 18-55mm , 55-200 mm
- 50mm 1.8 lub 35mm 1.8,


Witam również :c37
Zestaw bardzo dobry ale na początek gromadzenia sprzętów, zwłaszcza teraz w okresie zimowym kiedy światła mamy strasznie mało zamiast 50/1,8 i 35/1,8 wolałbym kupić lampę HVL 42, a obiektywy dokupić w późniejszym terminie.
Takie jest moje zdanie.

jedwab napisał(a):

przywitam sie tutaj :thumbsup:


Witamy się tu viewtopic.php?f=200&t=34&start=1040

profile.country.en_PL.title
zlybanan
Początkujący

jedwab napisał(a):


Zdjęcia :
- w pomieszczeniu,
- dzieci,
- natura.



pomyśl o A55 :smileygeek:

w pomieszczeniu gdzie często jest mniej światła
taki wizjer jak w A55 szybko uwydatni swoje zalety - jest większy i gdy brakuje światła robi się jaśniejszy dzięki czemu znacznie łatwiej w nim kadrować