Podziel się wrażeniami!
Witam,
co sądzicie o tym zestawie : DSLR A580 +
- DT 18-55mm , 55-200 mm
- 50mm 1.8 lub 35mm 1.8,
czy lepiej zastanowić się nad innym ( tańszym? ) korpusem ( porównywalnym z a580 ) + w/w obiektywy?
Zdjęcia :
- w pomieszczeniu,
- dzieci,
- natura.
Pozdrawiam
jeśli cie stać na a580 to nie schodź niżej. Ta puszka to spory skok do przodu w stosunku do tańszych modeli. Co do szkieł to tego 55-200 znam jedynie z opisów ale stałki mam obie i szczerze polecam szczególnie 35mm/1,8
a i przywitaj się w odpowiednim dziale
a i przywitaj się w odpowiednim dziale
no ale gdzie ? Jestem zielona w szukanie " odpowedzniego działu "
więc przywitam sie tutaj
witam wszystkich miłośników . Ale również tym, co chwalą sobie innych producentów.
Pozdrawiam
jedwab napisał(a):
Witam,
co sądzicie o tym zestawie : DSLR A580 +
- DT 18-55mm , 55-200 mm
- 50mm 1.8 lub 35mm 1.8,
jedwab napisał(a):
przywitam sie tutaj
jedwab napisał(a):
Zdjęcia :
- w pomieszczeniu,
- dzieci,
- natura.
Jak widzisz każdy ma swoje zdanie, ja też kiedyś zaczynałem kompletować sprzęt jaki z czasem stał mi się potrzebny. Na początek śmiało można polecić 18-55 i 55-200 obydwa jak na kitowe obiektywy bardzo dobrze się sprawdzają dla amatora. Ja po pewnym okresie urzytkowania dokupiłem 50 F1,7 Minolty gdyby wtedy była 35 F1,8 dostępna pewnie bym ją wybrał (obecnie mam zamiar ją dokupić), lampa tak na prawdę potrzebna jest tylko w określonych przypadkach i żadko się z niej korzysta (jedynie w pomieszczeniach, przy słabym świetle itp.), Sony a580 ma świetne ISO, 1600 to żaden problem dla niego, więc wystarczy je odpowiednio dobrać można wiele zaoszczędzić na czasie ekspozycji.
Osobiście polecałbym kupić zestaw 18-55 i 55-200 i ewentualnie do portretów 35 i napewno będziesz zadowolona. Przynajmniej na półtora roku amatorskich zdjęć taki zestaw powinien wystarczyć.
Pozdrawiam
Chyba miałeś na myśli 85?Pit napisał(a):
ewentualnie do portretów 35 i na pewno będziesz zadowolona.
Tadeusz napisał(a):