Podziel się wrażeniami!
Witam
Chcę kupić pierwszą lustrzankę, przede wszystkim zależy mi na ładnej jakości zdjęć (do tej pory miałem do czynienia tylko z kompaktami) i na niezawodności sprzętu. Jestem amatorem i tak naprawdę zaczynam swoją przygodę z fotografią w związku z tym ciężko mi wybrać aparat odpowiedni dla siebie.
Zastanawiam się nad następującymi modelami: 290 (~1200zł), 390 (~1600zł) i 450 (~1700zł) - ceny podane z kartą pamięci 8GB, osobiście chciałbym przeznaczyć na aparat tak do 1500zł ale jak warto to dołożę te 200zł.
Przed napisaniem tego postu poczytałem trochę na innych forach gdzie są bardzo rozbieżne opinie na temat aparatów firmy Sony, stąd następne pytania:
1. Czy to prawda że ww. aparatów nie można używać podczas brzydkiej pogodny, w mgle, w wilgotnym lesie - przeczytałem wiele opinii, że ze względu na bardzo nieszczelny korpus są z nimi problemy - lustro paruje (proszę o wypowiedz użytkowników - z założenia będę aparatu używał wszędzie: w domu i na stoku narciarskim);
2. interesuje mnie też macro fotografia czy w związku z tym na standardowym obiektywie będę mógł zrobić w miarę dobre zdjęcia czy będę musiał od razu kupić jakiś profesjonalny do macro?
Proszę o odpowiedzi na moje pytania, oraz o podpowiedz w wyborze pierwszego sprzętu.
Z góry dziękuję,
Wojtek
wxxp napisał(a):
Zastanawiam się nad następującymi modelami: 290 (~1200zł), 390 (~1600zł) i 450 (~1700zł)
wxxp napisał(a):
1. Czy to prawda że ww. aparatów nie można używać podczas brzydkiej pogodny, w mgle, w wilgotnym lesie - przeczytałem wiele opinii, że ze względu na bardzo nieszczelny korpus są z nimi problemy - lustro paruje (proszę o wypowiedz użytkowników - z założenia będę aparatu używał wszędzie: w domu i na stoku narciarskim);
wxxp napisał(a):
2. interesuje mnie też macro fotografia czy w związku z tym na standardowym obiektywie będę mógł zrobić w miarę dobre zdjęcia czy będę musiał od razu kupić jakiś profesjonalny do macro?
Dziękuję za szybką odpowiedz
kris napisał(a):