anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Zapytanie o aparat NEX-5

profile.country.pl_PL.title
Aivan-----
Początkujący

Zapytanie o aparat NEX-5

Witam wszystkich

Chciałbym dowiedzieć się coś więcej o aparatach SONY :c56 NEX-5, jestem laikiem, jeśli chodzi o sprzęt fotograficzny, jak narazie mam mały aparat kompaktowy, ale chciałbym kupić teraz coś lepszego i wpadła mi w oko, SONY :c56 Nex-5, ale chciałbym zapytać się osób, które się trochę znają na fotografii, bo w Centrum SONY w Szczecinie polecają mi NEX-5 z dwoma obiektywami, chciałbym się zapytać czy to dobre rozwiązanie i czym się różnią te obiektywy i wtedy jaki obiektyw do fotografowania czego używać, aparat ten chcę kupić z zamiarem takim, że teraz z żoną wyjeżdżam na wycieczkę, drugie pytanie, to takie, czy ten aparat ma w ogóle jakiś zoom, a jak ma, to jaki, przepraszam, za takie pytania, ale to będzie mój pierwszy porządny aparat z serii :c56 . Proszę o odpowiedź i z góry bardzo dziękuję

37 ODPOW. 37
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Witaj,

Polecam ten wątek do przeczytania - tu dowiesz się wszystkiego o specyfikacji, są przykładowe zdjęcia itp itd. viewtopic.php?f=113&t=5696&start=0

Aparat ma wymienne obiektywy.
Aktualnie dostępne są obiektywy: szerokokątny 16mm i zoom 18-55mm
Obiektyw zoom 18-55 ma wbudowaną stabilizację. Nie da się nim niestety przybliżyć mocno odległych obiektów, jego krotność wynosi około 3x.

Na jesień zapowiedziany jest nowy zoom 18-200mm co pozwoli już na uzyskiwanie dużych przybliżeń (około 10x)

Pozdrawiam,

TMiN-----
Początkujący

uważam że strzałem w stopę jest brak pełnej zgodności z obiektywami od naszych lusterek. Konwerter podobno nie daje funkcji AF niestety. Jeśli w NEX 7 to poprawią to na bank go kupię.

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

TMiN napisał(a):