Podziel się wrażeniami!
Nie mogę uruchomić PlayMemories Home dostarczone z aparatem DSC RX100, pojawia się komunikat "Aby dostosować ustawienia początkowe, kamera musi być podłączona do komputera. Podłącz kamerę, która była używana podczas instalowania tego programu." Problem w tym że aparat jest podłączony, system Windows 7 go widzi, a programu nie mogę uruchomić. Może ktoś miał podobny problem?
Ja mam podobny problem z PMH. System Windows 8 pro z pakietem Windows media Center.Przed reinstalacja systemu nie bylo problemu z programem i jego aktualizowaniem.Kilka dni temu musialem przywrócic system do jego pierwotnej postaci i progam po instalacji i aktualizacj do najnowszej wersji przy kazdej probie jego uruchomienia aktualizuje baze danych i na tym sie konczy. Program sie nie uruchamia. Nie pomoglo zainstalowanie starszej wersji bo Windows 8 pro stwierdzil ze jest ona z nim nie kompatybilna.
Witajcie na forum,
Wysłałam w Waszej sprawie zapytanie do pomocy technicznej Sony i przesyłam poniżej wskazówki, które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu z aplikacją PMH.
-----------------
Proszę:
1. odinstalować aplikację PMH z komputera
2. uruchomić ponownie komputer
3. oczyścić system za pomocą narzędzia: Oczyszczanie dysku
4. uruchomić ponownie komputer
5. pobrać i zainstalować aplikację PMH z poniższego linku:
http://support.d-imaging.sony.co.jp/www/disoft/int/download/playmemories-home/win/pl/index.html
6. uruchomić ponownie komputer
Zachęcam także do zapoznania się ze stroną dotyczącą pomocy technicznej dedykowanej aplikacji PMH, do której link przesyłam poniżej:
http://guide.playmemoriesonline.com/help/pl/pcx/pmh.html
W razie jakichkolwiek dalszych pytań, bądź jeśli problem nadal występuje, proszę o kontakt z Sony Support:
Telefon: 0 801 382 462
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
W przypadku nowego zapytania proszę o skorzystanie z formularza ze strony http://www.sony.pl/support/pl/contacts, będzie on dostępny po wybraniu produktu.
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.
------------------
Mam nadzieję, ze powyższe informacje okażą się pomocne,
Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka_J
Witam, identyczny problem, aktualizuje baze danych i koniec. Zastosowałem się do instrukcji reinstalacji i program faktycznie się uruchomił ale tylko raz. Przy próbie ponownego uruchomienia znowu aktualizuje baze i nie chce się uruchomić. Sony zanim wypuści program na rynek powinno chyba najpierw dokonać szczegółowych testów programu. Posiadam nowy komputer z sys win 8.1.
Zaznaczam ze próbowałem ustawić w programie tryb zgodności z win 8 i też klapa...
Jeśli ktoś ma jakiś sposób, pomysł na rozwiązanie problemu to będę wdzięczny...
pozdrawiam
Witajcie,
Polecam upewnić się, że na komputerze zostały zainstalowane najnowsze aktualizacje systemu operacyjnego. Niezwykle ważne jest również, aby urządzenie zostało podłączone, gdy program o to poprosi. Urządzenie nie powinno być podłączane zanim nie zostanie zainstalowane oprogramowanie PlayMemories Home.
Problem może być spowodowany również przez inne zainstalowane aplikacje lub samą konfiguracje komputera.
W takim wypadku zachęcam do indywidualnego kontaktu z linią wsparcia technicznego.
Pozdrawiam,
Barbara_K
U mnie PROBLEM ROZWIĄZANY - wystarczyło odinstalować wirtualne dyski (Deamon)