anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Serwis Vaio w Frankfurcie

spanian
Początkujący

Serwis Vaio w Frankfurcie

Witam Wszystkich
Chciałem od razu was przestrzec przed wysyłką do serwisu. W serwisie pracują kowale a nie specjaliści.
1,5 tygodnia temu wysłałem swój komputer do serwisu z problemami takimi
1. Przy otwieraniu matrycy trzeszczały plastiki.
2. Napęd nie nagrywał płyt DVD+R DL.
3. I pojawiający się bluescreen.
Te trzy wady zostały usunięte ale w jaki sposób.

Kowal(serwisant) przy użyciu przecinaka i młotka poluzował mi zawiasy pyz okazji porysował obudowę matrycy. Mało tego. obudowa tak siedzi luźno że brzęczy przy delikatnym uderzaniu w nią palcami. I niestety to też z winy użytkownika.
Napęd został wymieniony na nowy ale buźka po wymianie lata i to też z mojej winy.
Wszelki próby jakiegokolwiek porozumienia się kończyły się tym że jest wszystko ok. Na koniec dostaniecie list, że ich super specjalista sprawdził wasz komputer pod każdym względem. Co jest bzdurą.
PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED WYSYŁKĄ NOTEBOOKA SFOTOGRAFUJCIE GO CAŁEGO BO W RAZIE USZKODZENIA LUB PORYSOWANIA CAŁĄ WINĘ ZWAL NA WAS.
Fakt serwis dział bardzo szybko ale kosztem sprzętu bo wraca do was w gorszym stanie niż przed wysyłką i twierdzą, że są ok.
Drodzy Panowie serwisanci!
Chyba naprawdę nie wiecie jak pracują Japończycy. Bo za to co zrobiliście z moim sprzętem ktoś z was stracił by pracę.
Nie nie określacie się mianem profesjonalistów bo raczej określi bym was mianem kowali!
Serwis profesjonalny to jest serwis HP bo od ni możecie się wiele nauczyć bo przy odbiorze notebooka przez serwis oklejają o folią ochroną by nie porysować obudowy.
Także przyszli użytkownicy notebooków Sony Vaio uważajcie na serwis bo jak przez nich straciłem ładnych parę setek i nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z serwisem Z PROFESJONALNYM SERWISEM SONY.
Piotr!

19 ODPOW. 19
profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

czokoszmatka 8-)

____________________
FF. 14mm. 35mm. 50mm. 85mm. 135mm. 500mm. 70-210
thank god i'm a photographer
marr-----
Początkujący

Witam

Kowale to prawidłowe określenie.

Co z tego, że konsultant na infolinii proponuje robić zdjęcia laptopa przed wysyłką, skoro tego potem nie akceptują?

Pacjent to laptop z serii Z, który notabene do najtańszych nie należy (8k). Traktowany z pedantyczną ostrożnością i dbałością.

Po tygodniowej wizycie wraca...

Pierwsze co rzuciło mi się w oczy: obrobione główki śrub obudowy . Wygląda to tak jakby ktoś kręcił śrubokrętem, a raczej wkrętarką bez opamiętania.2.JPG

Unoszę matrycę i widzę uszkodzenie na palmreście. Powstałe ewidentnie poprzez zbyt mocne dokręcenie śruby.
1.jpg

Sprawę zgłosiłem do vaio link.
W odpowiedzi dostaję marnej jakości zdjęcia na których nic nie widać, zrobione notabene dzień po przyjęciu komputera, oraz raport - ktoś się zabepieczył?.
z20449496-4.JPG
z20449496.JPG

Oraz list:

cyt: "Pragniemy potwierdzić, iż otrzymaliśmy sprzęt z uszkodzeniem na palmreście. Sprzęt dotarł do nas w opakowaniu które nie zostało naruszone,uszkodzenia nie powstały ani w Centrum Naprawczym ani w czasie transportu. Z tego względu możemy zaproponować jedynie pogwarancyjną wymianę obudowy. Decyzja Centrum Napraw Sony ma charakter ostateczny"

Odwołanie do Koji Mizuno nic nie dało. Została powielona odpowiedź serwisu.

SERWIS VAIO TO ŻENADA !!! przez wielkie Ż

Nie chcę już używać tego laptopa. Denerwuje mnie ta kropka strasznie. Nie wymienię tego elementu dla zasady (śmiał by mi się w twarz technik, który to zepsuł - frajer płaci za mój błąd) ale i tego laptopa i laptopa vaio żony, zamieniam na coś innego. Nie chcę tego przechodzić ponownie i nie chcę mieć nic wspólnego w przyszłości z tym serwisem.

iqak-----
Początkujący

Witam,

posiadam vaio serii F, dość szybko po zakupie zawiasy obudowy zaczęły stawiać coraz większy opór, obecnie - zwłaszcza jeden z nich - skrzypi potwornie przy zamykaniu/otwieraniu, a ruch ten odbywa się wręcz skokowo, przy czym trzeba użyć niemałej siły, żeby ten cały "proces" przebiegał pod kontrolą.. po dłuższych oględzinach uznałam, że jest to kwestia spasowania obudowy /nierówne szparki w mocowaniu zawiasów/ oraz komponentów, z jakich została skonstruowana.. udało mi się nieco zniwelować ten problem naginając ostrożnie część obudowy w której siedzi matryca.. uważam jednak, że może być to rozwiązanie krótkotrwałe..

moje pytanie jest zasadnicze, czy warto z tym zwrócić się do serwisu? dodam, że takie zawiasy wg mnie powinny "chodzić jak po masełku".. ponadto technicznie laptop jest sprawny, gwarancja aktualna

/pytam, bo zaczynam mieć wątpliwości czytając niektóre opinie o serwisie Sony, wolałabym, żeby naprawy były wykonywane w PL, no ale cóż..

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomocne opinie

jsobolew
Początkujący

No ja też czytam opinię o serwisie Sonego i widzę 2 niezadowolone osoby - to chyba mało jak na dziesiątki tysięcy sztuk sprzedawanych każdego roku ;) z doświadczenia wiem, że jeśli jakiś problem faktycznie występuje to na forach można o tym znaleźć kilkadziesiąt stron opinii.

iqak, na vaio-link nie zaszkodzi zadzwonić ;) to Ci powiedzą co z tym fantem można zrobić.

iqak-----
Początkujący

bardzo dziękuję za wskazówkę,

dla pewności, powinnam dzwonić na:
- nr. 22 520 24 82 /znalazłam go na tym forum
- nr. 801382462 /również jest na forum, ale widnieje też jako jedyny numer dla PL po zalogowaniu się do "Pomocy" Sony, podaniu numeru S/N
- czy może na najbliższy punkt serwisowy z dokumentu pdf, dostępnego na jednej ze stron Sony, np. C.H. Arkadia w Warszawie
- lub też na ul. Ogrodową..?

również z góry dziękuję za pomoc
/mieszkam w Warszawie i Legionowie

iqak-----
Początkujący

dodam jeszcze, że nie tylko w tym miejscu można poczytać o klientach Sony vaio niezadowolonych z serwisu, no i coraz częściej pojawiają się opinie o "strzelaniu sobie gola" przez firmę Sony właśnie w kwestii jakości obudów /zanim nabyłam swój model, również trafiłam na jedną czy może dwie skargi w necie, że obudowa skrzypi i wstyd przyjść z tym np. do pracy, i odradzanie, żeby sobie vaio odpuścić tym razem - również pomyślałam: "aaaaa tam, to tylko jedna z setek opinii w internecie.." - no i stało się, teraz bawię się w ten sam problem
wiadomo, że jak jest wszystko w porządku, to człowiek się nie skarży, ale jeśli jest usterka - to 2-3 opinie uważam, że temat staje się wiarygodny

profile.country.en_GB.title
sadam_
Użytkownik

Oba podane przez Ciebie numery telefonów połączą Cię z infolinią techniczną VAIO-Link. I tam bym dzwonił.

jsobolew
Początkujący

U mnie na sklepie zdarzył się tylko jeden przypadek skrzypiących zawiasów (na jakieś 40 sztuk które miałem do tej pory wystawione) więc statystycznie rzecz ujmując, jest to do zaakceptowania.

W trakcie trwania gwarancji wszelkie problemy należy zgłaszać na infolinię, nr sama podałaś.

Monika11
Początkujący

Witam -to moze i ja opowiem o swoich doświadczeniach z firmą vaio.Około miesiąca temu zaczęlo się coś psuć w laptopie.Zadzwoniłam pod wskazany wyżej numer wytłumaczyłam co i jak i zamówili mi kuriera ,gdyż laptop był na gwarancji.Kurier zapomniał przywieźć pudełka, więc nie wydałam laptopa i przyjechał na drugi dzień.Laptop musi być w odpowiednim pudełku wysłany .Co się okazało na drugi dzień przyjechał z formą pudełka którego nie umiał profesjonalnie złożyć.Żałuję że nie zrobiłam zdjęcia.Wspólnymi siłam daliśmy radę -ale nie mam pojęcia czy do końca dobrze złożyliśmy.Ok po tygodniu laptop wrócił- ze słynną ściereczką-naprawiony był dysk twardy, cała obudowa nowa -cudeńko.Po miesiącu pojawiły się paski -tak jakby pół monitora w srodku się wylało.Dzwonię na infolinię -pan kazał mi zdjęcia wysłac na emaila.Oczywiści mieli odpowiedzieć w ciągu 48 h i tak się nie stało .Dzwonię na info a tam miły pan twierdzi że ponoć z mojej winy był uderzony .A ja mu tłumaczę ze laptop leżał nie był przenoszony.A on na to ze równie dobrze mogło to się stać miesiąc temu i po miesiącu on wylał.Oczywiście przypomniałam sobie fakt kuriera i wyobrażenie wysyłki.Dla mnie jest wielką porażką że nie można na miejscu oddać laptopa do naprawy-tylko aż do Niemiec.Nawet na pudełku nie było zadnej pieczątki -Ostrożnie.Nawet nie zostałam poinformowana o jakiejkolwiek naprawie.Matryce muszę sama sobie kupić-koszt 500 zł.Zamierzam kupić nowewgo laptopa-ale na pewno nie tej firmy :|

profile.country.PL.title
mobor-----
Użytkownik

1- vaio to nie firma ale nazwa własna (marka) komputerów SONY

2 - producentem tych komputerów nie jest firma SONY ale firmy typu Foxxcon w Chinach które zajmują się "składaniem" komputerów dla SONY, Apple, HP i innych

Tak wiec jesli wybierzesz Vaio czy Asusa - oba komputery są generalnie tego samego sortu

Do niedawna jedynym komputerem VAIO produkowanym przez SONY były prestiżowe modele serii Z Wszystko co ma MADE IN CHINA na obudowie ma tyle wspólnego z SONY co Adidasy Made in China z firmą w Niemczech...

Niestety - globalizacja zrobiłą swoje. Chcieliśmy TANICH notebooków ? No to je mamy z całym bogactwem inwentarza....
Gdyby SONY miało produkować notebooki - musiałby one kosztować 5000zł za najtanszy model. Sytuacja z telewizorami wyglądałaby podobnie...
46" na sklepowej półce za 2500 netto może oznaczać tylko jedno - dziadowskie oszczednosci na każdym etapie produkcji