- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
40EX500 samoczynne wyłączanie się i włączanie się
Witam wszystkich użytkowników forum
Mam taki problem mój TV 40EX500 sam sie wyłącza i włącza gdy używam telewizji cyfrowej. Telewizje cyfrową mam z kablówki mam włożony moduł CAM. Przez 2 tygodnie odkąd mam tv cyfrową wszystko było ok a przedwczoraj i dziś zaczęły sie samoczynne restarty tv (wyłączy sie na chwile po czym sam się włącza ) i tak co jakiś czas. Jak przełączę tv na telewizje analogową również z kablówki restartów nie ma. Dodam iz mój brat posiada taki sam tv mieszka w innej dzielnicy miasta inna kablówka i tez ma taki sam problem co ja. Jemu w kablówce powiedzieli ze to wina Tv ja jutro będę dzwonił do swojej kablówki bo chyba nie wydaje mi sie to być wina tv skoro u mego brata tez tak jest i u mnie to chyba to wina kablówki. Ale czy możliwe ze sygnał z kablówki powoduje samoczynne restarty? Z drugiej strony przez pierwsze 2 tygodnie na sygnale cyfrowym było wszystko ok. więc sam nie wiem o co chodzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przyznam, że pierwszy raz o czymś takim słyszę aby kablówka mogła restartować TV, choć nie wykluczam, że może być to możliwe do wykonania .
Jeżeli i u Ciebie i u Twojego brata na tych samym modelu na tym samym sofcie (jak się domyślam, bo nie podałeś tej informacji) dzieje się coś takiego może być to wina CAM.
Z drugiej strony macie innych operatorów i to już budzi moje wątpliwości w winę dostawców.
Spróbuj odłączyć wszystko od TV i później sam TV możesz odłączyć od prądu na kilka minut. Następnie składa się cały zestaw w całość.
Można przywracać ustawienia fabryczne w TV ale wiąże się to z utrata zapisanych tam przez Ciebie rzeczy (ustawienia obrazu, dźwięku, kanałów, itp).
Najlepiej byłoby gdybyś skontaktował się z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA FIRMY SONY. Możesz tam umówić się na wizytę z serwisantem, który zobaczy Twój TV i oceni co mogło się stać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Podłączylem moduł CAM do drugiego TV w domu do 32EX302 i tam nie było zadnych restartów czyli nie jest to wina kablówki. Dzwonilem dzis do kablówki opowiedzialem o moim problemie i mila Pani po konsultacji z technikiem powiedziała ze TV Sony tak mają i trzeba zaktualizować soft i będzie ok.
Więc zaktualizuje soft i zobacze co bedzie.
Odłączyłem wszytskie urządzenia ,kable wyłączyłem tv z sieci na cała noc i nic nie pomogło czyli to wina samego TV tak mi się wydaje. Zmienie soft i zobacze czy bedzie ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od siebie polecę zajrzeć raz na jakiś czas na stronę Sony, czy przypadkiem pojawiła się nowa wersja softu. Zawsze są jakieś ciekawe aktualizacje usprawniające działanie.
Aktualizacje dla Twojego modelu znajdziesz w poniższym linku:
AKTUALIZACJE SOFTU DLA KDL-40EX500
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I jak, pomogła aktualizacja?
hubi55 napisał(a):
Dzwonilem dzis do kablówki opowiedzialem o moim problemie i mila Pani po konsultacji z technikiem powiedziała ze TV Sony tak mają i trzeba zaktualizować soft i będzie ok.
Nie wydaje mi się, żeby to było spowodowane przez sam telewizor. EX500 działa poprawnie u innych dostawców telewizji, na naziemnej, po podłączeniu zewnętrznego dekodera. Moim zdaniem winny jest sygnał, który musi działać właśnie w ten sposób. Nie wiem, może spadki napięcia, przepięcia, może jakaś informacja przekazywana przez sygnał powoduje takie zachowanie się tv. Możliwe, że aktualizacja unormuje to... Niestety w Polsce dostawcy telewizji kablowej mają różne standardy. Do tego mają możliwość regulacji sygnału w zależności od miejsca dostarczania. Nie wszyscy operatorzy korzystają z najnowszych rozwiązań, niektórzy z przestarzałych. A winą obarczają odbiorniki w domu klienta. Telewizory są produkowane w określonych standardach które są dostępne w rejonie sprzedaży. Moim zdaniem to operatorzy kablowi powinni dostosowywać sygnał do ogólnoprzyjętych standardów, a nie producenci telewizorów do każdego dostawcy - których w naszym kraju są setki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety aktualizacja softu nie pomogła. Zgłosze telewizor do serwisu niech przyjada moze im uda sie cos poradzić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zgłoszenie TV do serwisu jest dobrym rozwiązaniem, szczególnie że wyczerpałeś możliwości samodzielnego sprawdzenia TV.
Zgłoszenie takie możesz znaleść TUTAJ
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam,
Mam dokładnie ten sam problem z modelem 32 calowym, również mam zainstalowany moduł CI do odbioru telewizji cyfrowej. Możesz przesłać więcej informacji, jaki moduł i jak kablówka? u mnie pomaga przywrócenie ustawień fabrycznych ale tak na kilka tygodni.
pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
behemont30
jak w powyższym przypadku polecam kontakt z dostawcą telewizji oraz następnie kontakt z pomocą Sony. We wcześniejszym wpisie podałem namiary do kontaktu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
behemont30 napisał(a):
witam,
Mam dokładnie ten sam problem z modelem 32 calowym, również mam zainstalowany moduł CI do odbioru telewizji cyfrowej. Możesz przesłać więcej informacji, jaki moduł i jak kablówka? u mnie pomaga przywrócenie ustawień fabrycznych ale tak na kilka tygodni.
pozdrawiam
Moduł nie wiem jaki mam a kablówka to SAV. Kontakt z kablówką porażka pracują tam niwykwalfikowane Panie zwalające wine na telewizor mówiąc ze z kablówką jest ok. Narazie problem ustał ale jak się pojawi zgłosze to do serwisu Sony.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »