anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

40w4210 pozioma czarna linia na ekranie LCD

kacka-----
Początkujący

40w4210 pozioma czarna linia na ekranie LCD

Witam, zakupiłem kilkanaście dni temu telewizorek LCD 40w4210. Niedawno odkryłem, że w dolnej części ekranu jest słabo widoczna czarna linia - na zdjęciu, biegnie od lewej i zanika pod koniec prawej strony ekranu, wygląda mi to na uszkodzenie fabryczne panela. Proszę o poradę, czy od razu do reklamacji, czy może 'się przegryzie' i zniknie z czasem?

11 ODPOW. 11
profile.country.pl_PL.title
kaemesio
Początkujący

Moim zdaniem do reklamacji...
Swoją drogą ciekawe, bo ja kiedyś widziałem tylko pionową i czerwoną. Nie sądziłem, że mogą się pojawić także poziome i czarne ....

profile.country.pl_PL.title
vinci77
Poszukiwacz

no niestety :( jeżeli ta linia jest cały czas na wszystkich kanałach jak i na wyjściach AV, HDMI, EURO to na pewno jest uszkodzona matryca LCD. Proponuje udać się do sklepu gdzie został kupiony TV i zażądać wymiany na nowy wolny od wad (jeżeli nie minęło 7 dni od daty zakupu) w innym układzie to tylko reklamacja.

oldguest
Początkujący

op35 napisał(a):

no niestety :( jeżeli ta linia jest cały czas na wszystkich kanałach jak i na wyjściach AV, HDMI, EURO to na pewno jest uszkodzona matryca LCD. Proponuje udać się do sklepu gdzie został kupiony TV i zażądać wymiany na nowy wolny od wad (jeżeli nie minęło 7 dni od daty zakupu) w innym układzie to tylko reklamacja.



Ciekawe z jakiego powodu akurat 7 dni. Można udać się do sprzedawcy jeśli będzie skory do współpracy to powinien wymienić w innym wypadku wezwać serwis gwarancja door-to-door.

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

W ciągu 10 dni możesz zwrócić towar:

http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... ?story=332" target="_blank (art. 7 ust. 3).

Ale nie widzę powodu oddawać LCD, tylko zgłosić usterkę w ramach reklamacji do serwisu. Przy takiej usterce telewizor pewnie będzie wymieniony na nowy (tak mi się wydaje), więc będziesz zadowolony.

oldguest
Początkujący

Nie wiem co mam w tym linku zobaczyć chyba że telewizor był zamówiony przez internet to faktycznie te przepisy mają zastosowanie można zwrócić do 14 dni bez podania przyczyny. Sklepy (czyli sprzedaż w lokalu firmy) nie mają takiego obowiązku! Polecam czytać ze zrozumiem.

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Nie wiem co mam w tym linku zobaczyć chyba że telewizor był zamówiony przez internet to faktycznie te przepisy mają zastosowanie można zwrócić do 14 dni bez podania przyczyny. Sklepy (czyli sprzedaż w lokalu firmy) nie mają takiego obowiązku! Polecam czytać ze zrozumiem.



Bardzo dobrze zrozumiałeś :D i takie stwierdzenia jak "zawarł umowę na odległość" też nie sprawiają mi trudności. Link jest po to, żeby zainteresowany sam to przeczytał i nie mieć żadnych wątpliwości. I w 100% zgadzam się, że w przypadku sprzedaży w lokalu, sprzedawca nie ma obowiązku przyjąć zwrotu produktu, ale ma obowiązek przyjąć reklamacje.
I dziękuję za polecenie czytania ze zrozumieniem, od podstawówki staram się tak czytać i chyba nie wychodzi mi to źle :D Chociaż przyznam, niektóre elementy prawa, księgowości są bardzo skomplikowane...

oldguest
Początkujący

:smileytwisted:

profile.country.pl_PL.title
vinci77
Poszukiwacz

do panów z Bielska. Chyba lepiej oddać TV do sklepu w ciągu 7-10 dni niż jak to ładnie nazwaliście "zareklamować" i czekać do 30 dni na rozpatrzenie gwarancji. Jak ja kupiłem TV uprzejmy pan poinformował mnie że jeżeli by coś było nie tak (piksele czy coś w tym stylu) z telewizorem to w ciągu 7 dni mogę go przez problemu oddać. Moim zdaniem tak powinno być we wszystkich sklepach. ps. A jak sony dojdzie do wniosku że wymieni matryce LCD i odda klientowi telewizor NAPRAWIONY, chyba nikt by nie chciał mieć nowego - naprawianego odbiornika.

oldguest
Początkujący

op35 napisał(a):

Jak ja kupiłem TV uprzejmy pan poinformował mnie że jeżeli by coś było nie tak (piksele czy coś w tym stylu) z telewizorem to w ciągu 7 dni mogę go przez problemu oddać.



To zawarł Pan tak zwaną umowę ustną ze sprzedawca. Jak już wcześniej było powiedziane sklepy nie mają takiego obowiązku. Jeśli się zgodzi brawa dla sprzedawcy znaczy że dba o klienta.