anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

65XG8596 - po uruchomieniu brak dźwięku lub różowy obraz

profile.country.PL.title
tomek_ch
Nowicjusz

65XG8596 - po uruchomieniu brak dźwięku lub różowy obraz

Witam,

od kilku dni mam telewizor jak w temacie. I już niestety kilka razy zdarzyło się, że po włączeniu rano (lub po dłuższym "zastoju", np. pauzie na Netflixie przez jakieś pół godziny) nie ma dźwięku. Tzn. dźwięk np. otwieranego menu jest, ale nie ma dźwięku filmu z Netflixa czy z kablówki Netii. Pomaga wyłączenie/włączenie dekodera lub ponowny start Netflixa.

Raz problem był nieco inny - różowy obraz jak w załączniku, też po pierwszym włączeniu rano - wielka prośba o pomoc/radę.

 

 

Pozdrawiam,

tomekIMG_20191201_153310.jpg

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj @tomek_ch 

czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj: 
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
 

profile.country.PL.title
tomek_ch
Nowicjusz

Dzięki, napisałem do nich właśnie, zobaczymy :slight_smile:

 

pozdrawiam

tomek

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@tomek_ch  zgłosiłem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:


Proszę o wykonanie czyszczenia pamięci podręcznej (HOME - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej) oraz resetu telewizora do ustawień fabrycznych. Jeśli problem będzie występował nadal to konieczne będzie zorganizowanie usługi serwisowej - https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
tomek_ch
Nowicjusz

Wielkie dzięki, też do nich pisałem ale jeszcze nie miałem odpowiedzi.. Jutro spróbuję zrobić jak napisałeś i będę obserwował efekty - oby to pomogło... :slight_smile:

 

pozdrawiam

tomek