Podziel się wrażeniami!
Mma telewizor Sony bravia we66 po dwóch miesiącach od zakupu na ekranie pojawiły się czarne linie i rozmazały piksele. Telewizor na gwarancji 2 letniej ale tylko na piśmie sony polska odpisała że proszę skontaktować się jednym z serwisów w celu naprawy i tak zrobiłem serwis odpisała w stylu zajmiemy się tym jak będziemy mieli czas nie podając konkretnie daty, moje rozczarowanie firma Sony sięga zenitu, zraziłem się do marki ostatecznie będę musiał kupić telewizor innej marki, bo nie wiadomo ile będę czekał na odpowiedź i czy w ogóle się doczekam. Dla mnie to totalny brak profesjonalnego podejścia do klienta a tego się po firmie sony nie spodziewałem
Serwis pram warszawa sony.
Witam,
Ok - przekazałem sprawę do supportu w celu wyjaśnienia sytuacji. Jak będzie odpowiedź dam znać.
Pozdrawiam
Dziękuję
Pozdrawiam
Witam,
@Daniel-234 oto odpowiedź supportu:
Serwis na kontakt z klientem, gdy zarejestrował on usługę serwisową, czy to poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie sony.pl, czy poprzez serwis, ma do 3 dni czasu na kontakt umówienie terminu przyjazdu technika. Jednak z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną, ten czas może ulec wydłużeniu.
Pozdrawiam
Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam