Podziel się wrażeniami!
Witam. Problem dotyczy nagminnego pojawiania się owego paska informującego o hdmi i rozdzielczości.
Wcześniej ktoś miał podobny problem i wystarczyło wciśnięcie klawisza "i+". Jednak tym razem to nie pomaga bo za chwilę znów się pojawia ten pasek. W sumie to mam tylko podłączone jedno urządzenie pod hdmi tzn. androidbox. A mój Tv to kd49xe7096. Nie wiem czy to wina ostatniej aktualizacji tv czy urządzenia. Przed aktualizacją tego nie zauważałem a teraz jest to bardzo denerwujące. Czy urządzenie podłączone może w jakiś sposób sprawiać by ten komunikat nagminnie się pojawiał. Sytuacja się zdarza gdy steruje urządzeniem, tzn. uruchamiam aplikacje bądź czasami gdy poruszam się po interfejsie samego boxa.
Witam,
1. Sprawdź kabel HDMI czy jest poprawnie włożony w gniazda - może się poluzował.
2. Sprawdź też ewentualnie inny kabel HDMI może ten jest uszkodzony.
3. Zrób przywrócenie do ustawień fabrycznych.
Pozdrawiam
W moim kd55xe7096 jest to samo, zmiana kanału i za każdym razem wyskakuje ten pasek...
Każda opcja wcześniej sprawdzona. Nic nie dało pozytywnego rezultatu. I zmianiałem porty. Kable, przywrócenie ustawień. Za każdym razem to samo. Zauważyłem to po ostatniej aktualizacji tv
Witam,
@blackbox09 czy masz możliwość sprawdzić czy inne urządzenie podłączone też po HDMI powoduje ten problem.
@Tebe84 czy masz jakieś urządzenia podłączone po HDMI?
Pozdrawiam
Mam podłączony dekoder i PS 3
Sprawdze inne urzadzenie. Bo w tej chwili tylko to mam.
@Tebe84 w przypadku dekodera zmiana kanału może wywoływać coś w stylu odświeżenia sygnału wysyłanego przez dekoder do telewizora i pojawienie się paska. W przypadku telewizji podłączonej bezpośrednio do telewizora (naziemna lub moduł CAM) sytuacja może wystąpić przy przełączaniu kanałów o różnych rozdzielczościach (SD, HD, etc.).
Pozdrawiam
Mam również to samo na XE9305.
Na wejściu hdmi2 gdzie mam podłączony ultrabox 4k nc+
Z tym, że u mnie to jest sporadycznie, raz na kilka dni ale faktycznie problem występuje.
I dzieje się to przy normalnym oglądaniu - nic nie przełączam itd.
Witam,
Trudno jednoznacznie określić co jest przyczyną. Najplepiej podłączyć jakieś inne urządzenie po HDMI, odłączyć to pierwsze i sprawdzić czy problem nadal występuje. Jeśli tak wina leży po stronie TV, jeśli nie to przyczyną takiego zachowania mogą być sygnały wysyłane przez same urządzenia np. dekoder. Wówczas należy siezgłosić do producenta tego urządzenia.
Pozdrawiam