anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XF9005 - brak internetu

profile.country.PL.title
Gumistrz
Nowicjusz

KD-55XF9005 - brak internetu

Witam forumowiczów.

 

Mam problem z internetem w XF90. TV pokazuje że widzi sieć, łączy się z nią, natomiast po wejściu w aplikacje (netfix/showmax/youtube/player) wyświetla się komunikat o braku połaczenia z netem. 

Początkowo wszystko działało jak należy, a problem pojawił się nagle 3 dni temu. Zapominanie sieci, resetowanie routera nie pomaga. 

Wie ktoś jak to połączyć?

System raczej mam aktualny (w piątek się aktualizował), router to connect box z UPC.

8 ODPOW. 8
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Konsultowałeś już to z supportem?

 

podajemy kontakt:

poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Spróbuj połączyć automatycznie

Przycisk WPS
Przycisk WPS służy do szybkiego skonfigurowania ustawień sieci bezprzewodowej. Wystarczy go nacisnąć, aby bez konieczności podawania hasła i ustawiania skomplikowanej konfiguracji połączyć się lub udostępnić połączenie z internetem.
profile.country.PL.title
Gumistrz
Nowicjusz

Łączenie przez WPS w niczym nie pomagało.

Problem po kilku dniach sam się naprawił, nie wiem jak, radość długo nie trwała, po kolejnych kilku znowu to samo.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Sprawdź w routerze czy dla Wifi masz stały kanał czy automatyczny. Jeśli automatyczmy to zmień na stały taki który jest najmniej obciążony. Obciążenie kanałów możesz sprawdzić za pomocą dowolnej aplikacji analizującej sieć Wifi np. Wifi Analyzer na smartfon z Androidem.  Jak mieszkasz w bloku to w otoczeniu może być wiele sieci na jednym kanale co powoduje niestabilność połączenia. Dodatkowo sprawdź czy TV się łączy di hotspota włączonego na smartfonie.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
jacqqq
Poszukiwacz

U mnie od czasu do czasu tv zapomina sieć, mimo, że jest po kablu, muszę kliknąć.

profile.country.PL.title
Murzyn82
Poszukiwacz

Witam ja dopiero teraz kupiłem telewizor Sony i miałem ten sam problem po tym jak zmieniałem gniazdka i wyłączyłem prąd a rozwiązanie jest dość banalne dlaczego nie ma internetu wystarczy przestawić datę z automatycznego z sieci na transmisję tv lub odwrotnie żeby się zaktualizowała bo sama tego nie zrobi i odrazu będzie ok internet powróci i na kablu i na wifi pozdrawiam 🙃

Mordziu
Nowicjusz

Zmiana z datą działa! Dzięki.

profile.country.PL.title
Paszkaa
Poszukiwacz

Problem leży po stronie synchronizacji czasu w routerze i tv. Sprawdź jakie GMT jest w TV a jakie w ROUTERZE. Ustaw pobieranie automatyczne czasu z routera 

 

To wina androida i Chin. U nich raz jesteśmy GMT +1 a czasami GMT+2