- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry
Jakiś czas temu mój telewzior przestał odtwarzać materiały w UHD na Naetflixie.
Oto powód wyjaśniony przez Netflixa:

Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Zaakceptowane rozwiązania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chciałem CI wkleić link do nauki czytania ze zrozumieniem ale chyba moderacja usunęła
Masz człowieku inny model więc proszę nie komentuj a jeśli już to robisz to przynajmniej przeczytaj wcześniejsze wiadomości jak musisz to po kilka razy i wtedy dopiero się ustosunkuj.
Dostałem już emila od sony w którym zostałem poinformowany, że 4 k na moim modelu już działa także można zamknąć
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
trochę to brzmi jakby jakaś literówka nie pozwalała odtwarzać uhd. No nieźle....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Korzystam z Netflixa i materiały cały czas są w 4k. (wybrane)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A jaki masz model telewizora? Bo umnie były również te wybrane w 4k po cofnięciu wsparcia mam maksymalnie 720 p ... Zresztą support netflixa to potwierdził, że wcześniej było wsparce
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam KD 55x8509c i nawet wczoraj oglądałem Netflix w 4k.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No to masz inny model niż mój. Nie pisałem o wszystkich modelach sony tylko o moim konkretnym.
Ale może coś się zmieniło bo na stronie netflixa po tym jak przestało mi działać ultra hd ppojawiło się tylko kilka konkretnych modeli ktore wspieraja 4k a teraz pisze, ze wszystkie po 2014r. wiec pozniej sprawdzę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Możesz podać mi linka do tych informacji na temat 4k?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
w pierwszym poście wkleiłem korespondencje z pomocą techniczną i tam wzystko wyjasnili
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chodzi mi o oficjalne stanowisko na oficjalnej stronie czy to Netflix czy Sony że zaprzestalo wsparcia produktu lub produktów w 4k. Link do tej informacji. Wewnętrzna wypowiedź konsultanta nie jest dla mnie miarodajna i może wynikać z niewiedzy lub olania klienta. A szczególnie rozmawiając z firmą x która obwinia firmę y. Szukałem w Google oficjalnej wypowiedzi i na stronie Netflix w grupie pod Sony TV nic nie znalazłem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie ma żandnego stanowsika nawet nieoficjalnego a to chyba jeszcze gorzej. Do sonny support wysłałem 10 wiadomości i na żadną nie odpowiedzili telfonicznie również mówili, że nie mają infromacji na ten temat i oddzwonia i po 2 tygodniach i jakoś cisza.
Jednak sobie tego nie wymyśiłem bo w jeden dzień odtwarzało mi materiały w 4k a w następny już w 720 maxymalnie. Netflix przynajmniej udzielił mi konkretnej odpowiedzi a sony żadnej.
tu jest archwialna strony z modelami ze wsparciem:
http://web.archive.org/web/20150909224547/https://help.netflix.com/en/node/23878
Nawet jeśli to już naprawili to i tak cofniecie wsparcia z dnia na dzień jak i kontakt z supportem pozostawia wiele do zyczenia.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »