anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD - 75S9005B Netflix już bez 4k

ROZWIĄZANE
Maciek43
Poszukiwacz

KD - 75S9005B Netflix już bez 4k

Dzień dobry

 

Jakiś czas temu mój telewzior przestał odtwarzać materiały w UHD na Naetflixie.

 

Oto powód wyjaśniony przez Netflixa: 

 

Netflix Timothy
Excellent, thank you so much for waiting. My Tech Team did get back to me and confirmed that your TV is no longer compatible for UHD. Now happens when Sony sends out new updates and deteremines what versions are compatible. I'm trying to see if there is still a way we can get that UHD content to your TV. Give me just a couple more moments.
Netflix Timothy
Ok thanks again for waiting. I tried to see if we could get your TV to accept the UHD content again, but it does look like the new updates Sony sent out prevent us from doing so. Your current model is the 75s9005B, where Sony has recently changed the model of what is compatible. The new compatible model is 75x9005B. Not a big difference I know, but enough for our systems to reazlize that model will no longer accept our UHD content.
 
 
 
 
 
Tak więc proszę się liczyć z tym, że kupując produkty sony można zostać celowo pozbawionym pewnych funkcji w ramach akutalizacji :slight_smile: do sony support wysłałem już kilka infromacji jednak bez odpowiedzi.
 
To ciekawe po telewizory KD z tej serii są reklamowane jako wspierające platforme Netflix a jako, że są to telewizory 4k to można również oczekwiać możliwości oglądania w tej rozdzielczości, zwłaszcza, że jeszcze 2 tygodnie temu było to możliwe ! 
Jak dla mnie to niezgodność towaru z umową.
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
Maciek43
Poszukiwacz

Chciałem CI wkleić link do nauki czytania ze zrozumieniem ale chyba moderacja usunęła :slight_smile:

 

Masz człowieku inny model więc proszę nie komentuj a jeśli już to robisz to przynajmniej przeczytaj wcześniejsze wiadomości jak musisz to po kilka razy i wtedy dopiero się ustosunkuj. 

 

Dostałem już emila od sony w którym zostałem poinformowany, że 4 k na moim modelu już działa także można zamknąć :slight_smile:

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

11 ODPOW. 11
profile.country.PL.title
hctomi
Użytkownik

trochę to brzmi jakby jakaś literówka nie pozwalała odtwarzać uhd. No nieźle....

profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Korzystam z Netflixa i materiały cały czas są w 4k. (wybrane)

Maciek43
Poszukiwacz

A jaki masz model telewizora? Bo umnie były również te wybrane w 4k po cofnięciu wsparcia mam maksymalnie 720 p ... Zresztą support netflixa to potwierdził, że wcześniej było wsparce 

profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Mam KD 55x8509c i nawet wczoraj oglądałem Netflix w 4k.

Maciek43
Poszukiwacz

No to masz inny model niż mój. Nie pisałem o wszystkich modelach sony tylko o moim konkretnym.

 

 

 

Ale może coś się zmieniło bo na stronie netflixa po tym jak przestało mi działać ultra hd ppojawiło się tylko kilka konkretnych modeli ktore wspieraja 4k a teraz pisze, ze wszystkie po 2014r. wiec pozniej sprawdzę.

profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Możesz podać mi linka do tych informacji na temat 4k?

Maciek43
Poszukiwacz

w pierwszym poście wkleiłem korespondencje z pomocą techniczną i tam wzystko wyjasnili

profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Chodzi mi o oficjalne stanowisko na oficjalnej stronie czy to Netflix czy Sony że zaprzestalo wsparcia produktu lub produktów w 4k. Link do tej informacji. Wewnętrzna wypowiedź konsultanta nie jest dla mnie miarodajna i może wynikać z niewiedzy lub olania klienta. A szczególnie rozmawiając z firmą x która obwinia firmę y. Szukałem w Google oficjalnej wypowiedzi i na stronie Netflix w grupie pod Sony TV nic nie znalazłem.

Maciek43
Poszukiwacz

Nie ma żandnego stanowsika nawet nieoficjalnego a to chyba jeszcze gorzej. Do sonny support wysłałem 10 wiadomości i na żadną nie odpowiedzili telfonicznie również mówili, że nie mają infromacji na ten temat i oddzwonia i po 2 tygodniach i jakoś cisza. 

 

Jednak sobie tego nie wymyśiłem bo w jeden dzień odtwarzało mi materiały w 4k a w następny już w 720 maxymalnie. Netflix przynajmniej udzielił mi konkretnej odpowiedzi a sony żadnej.

 

tu jest archwialna strony z modelami ze wsparciem:

http://web.archive.org/web/20150909224547/https://help.netflix.com/en/node/23878

 

Nawet jeśli to już naprawili to i tak cofniecie wsparcia z dnia na dzień jak i kontakt z supportem pozostawia wiele do zyczenia.