anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KDL-32WD750 Problem z WiFi.

profile.country.PL.title
Artur_Boguslawski
Użytkownik

KDL-32WD750 Problem z WiFi.

Witam,

TV ma ewidentne problemy z aplikacjami sieciowymi !!

 

Dzisiaj "odmówiły" współpracy YT i wszystkie inne aplikacje sieciowe.

Opis:

TV dał się uruchomić bez problemy włączył YT, Córka oglądała bajkę (około godz.) w pewnym momencie wyświtlił się błąd 2200 i koniec.

Nie pomogło nawet odłączenie od zasilania - około 30sek.

Mimo błędu:

Przy teście połączenia komunikat - podłączony do sieci.

Można odświeżyć zawartość internetową - nie ma inf. o błędzie.

Odpowiada na "Ping" i jest widoczny na skanerze urządzeń w sieci.

 

A aplikacje nie działają i nie widzę żadnej logiki ani logicznego uzasadnienia kiedy nagle pojawi się błąd sieci 2200 i przestanie działać np: YT (z tego głównie korzystają dzieciaki, i tylko dlatego go kupiłem).

 

Ustawienia podstawowych SIECI IP STATIC:

  192.168.0.1 Router Kanał

  192.168.0.2 Acces Point ustawiony w trybie: Acces point.

  192.168.0.3 Drukarka (Podłączona do 192.168.0.2)

  192.168.0.4 KDL-48W605B (Podłączona do 192.168.0.1)

  192.168.0.5 KDL-32WD750 (Podłączony do 192.168.0.2)

   Router:

   DHCP: 192.168.0.1-50 Zakres statyczne

   DHCP: 192.168.0.51-254 Zakres dynamiczne

   Maska: 255.255.255.0

   Acces point w sieci służy wyłącznie do wzmocnienie sygnału. Wszystkie ustawienia pobiera z Routera.

   Router i Acces Point tej samej firmy - oprogramowanie najnowsze aktualne.

   Ustawienie sieci te same nie zmieniane minimum od 6msc.

   802.11 Mode Router / AP typ: g/n.

   Wireless Channel Router kanał: 11 

   Wireless Channel AP kanał: 3 (kanały nie zachodzą na siebie)

   Channel Width 20/40 Auto: Mode Router / AP

   Szyfrowanie Mode Router / AP: tylko WPA2 / AES

   Filtr MAC Router / AP: wyłączony

 

Ustawienia TV 32WD750.

  TCPIP/4.

  IP: 192.168.0.5 KDL-32WD750 (Static)

  Bramka / DNS: 192.168.0.1

  Oprogramowanie najnowsze dostępne.

 

Sieć działa i jest poprawnie skonfigurowana, ponieważ inne urządzenia są widoczne i funkcjonują bez problemów. Z tej samej sieci zresztą wysyłam tę informację :-).

TV KDL-48W605B działa w tej samej sieci i nigdy nie miał problemów w WiFi i aplikacjami.

 

Daję sobie jeszcze kwartał (może zostanie wydany nowy Soft. poprawiający działanie WiFi).

Nie ma mam zamiaru bawić się w serwis itp., który nic nie będzie w stanie znaleźć.

Po prostu zwrócę towar do sprzedawcy jako niezgodny z umową i kupię TV innej Firmy.

 

W razie jakichkolwiek pytań służę pomocą w znalezisniu przyczyny błędu.

Oszczędźmy sobie pustych "okrągłych" zwrotów typu: Jest nam pzrykro itd.

Jeżeli jest potrzebny skan sieci jakąś konkretną metodą, zdjecia ekranu lub inna rzecz służe pomocą.

 

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Dziękujemy za zapytanie. ,

Błąd sieci 2200 pojawia się zazwyczaj w trakcie okresu pojawienia się aktualizacji.

Podobne problemy poruszane były juz na naszym forum, prosimy w pierwszej kolejności o zapoznanie się z treściami https://community.sony.co.uk/t5/telewizory/problem-z-sony-internet/td-p/426979. Moga okazać się pomocne.

 

Pozdrawiamy, zespół Sony

profile.country.PL.title
Artur_Boguslawski
Użytkownik

Witam,

Przeczytałem uważnie przesłane linki.

 

Nic nie ruszałem w ustawieniach sieci i TV (nie miełam na to w tym momencie czasu).

I co dziwne od 18-03-2016r. od około 20:00 nie ma problemu z połączeniami (będę obserwował co się dzieje w temacie).

 

Może wpływ na to miał "RESTART" TV, TV zawisił sie w czasie uruchamiania bezpośrednio po włączeniu.

Odrazu sam się wyłączył i ponownie właczył (nieraz mu się to zdarza).

 

Dziwne...

profile.country.PL.title
Artur_Boguslawski
Użytkownik

W nowej wersji oprogramowania z dnia 28-02-2017r. coś się zmieniło.

Z tego co zauważyłem:

1. Poprawiono istotnie opisy programów dostępne pod I+.

    W końcu są czytelne.

2. Sieć jak na razie działa ale z lekkim opóźnieniem (od momentu włączenia).

 

Więc zmiany na plus.

 

Nic nie zmieniałem w ustaweniach sieci domowej.

Czas dzierżawy łącza do Routera: 6 Dzień 7 Godzina 30 Min 11 Sec.

 

 

profile.country.PL.title
Artur_Boguslawski
Użytkownik

Sieć działa, z czego się cieszę.

Chociaż nadal nie mogę znaleźć przyczyny problemu.

 

Błąd wyświetlania opisu programów - umieściłem w oddzilnym poście z przykładowymi obrazami.