anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KDL-40WE660 Nie włącza się

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
MichalKurowski
Poszukiwacz

KDL-40WE660 Nie włącza się

Od wczoraj mam problem  z telewizorem, w momencie kiedy chciałem odpalić aplikację Youtube, coś się nagle zwiesiło i ekran zrobił się czarny, brak reakcji na działania pilota ( po naciskaniu na pilota, dioda na tv mruga ), dioda na stale na bialo się świeci. Dodatkowo jedyna mozliwość wylaczenia telewizora to wyjecie wtyczki, ale wetkniecie jej spowrotem powoduje ze pojawia sie na sekunde napis SONY i nastepnie czarny ekran. Ma ktoś pomysł czy pozostaje jutro dzwonić do serwisu? 
Telewizor ma ledwie pół roku 😕

2 ZAAKCEPTOWANYCH ROZWIĄZAŃ ()

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
leczech
Użytkownik

@MichalKurowski Bez serwisu chyba się nie obejdzie. Można jeszcze spróbować metodę opisaną przez @zbygaaj kilka stron dalej pod tytułem "Zamiast przywracać ustawienia fabryczne". Co prawda jest to metoda przy android tv , ale próba nie powinna raczej zaszkodzić Twojemu tv.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj @MichalKurowski

Zapytaliśmy o to dział wsparcia klienta i oni też się zgadzają, że w tej sytuacji pozostaje jedynie serwis: http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

 

Pozdrawiam serdecznie,

Agnieszka_J

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
leczech
Użytkownik

@MichalKurowski Bez serwisu chyba się nie obejdzie. Można jeszcze spróbować metodę opisaną przez @zbygaaj kilka stron dalej pod tytułem "Zamiast przywracać ustawienia fabryczne". Co prawda jest to metoda przy android tv , ale próba nie powinna raczej zaszkodzić Twojemu tv.

profile.country.PL.title
MichalKurowski
Poszukiwacz

Niestety żaden z podanych sposobiw nie działa 😕 wiec zostaje jutro dzwonic 

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj @MichalKurowski

Zapytaliśmy o to dział wsparcia klienta i oni też się zgadzają, że w tej sytuacji pozostaje jedynie serwis: http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

 

Pozdrawiam serdecznie,

Agnieszka_J