anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KDL-49WE665 problem z Netflix

profile.country.PL.title
Bartek1978
Nowicjusz

KDL-49WE665 problem z Netflix

Witam. 

Od jakiegoś czasu serwis Netflix nie działa na moim urządzeniu Bravia KDL-49WE665. 

Sugerowane w celu rozwiązania problemu przez Netflix wyłączenie i ponowne włączenie zasilania również nie pomogło. Serwis sugeruje aktualizację oprogramowania telewizora. 

Proszę o pomoc. 

Pozdrawiam

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Bartek1978  zgłosiłem Twój problem do supportu - oto odpwiedź:

Na początek zaleciłbym wyczyszczenie danych w pamięci podręcznej odbiornika, używając w tym celu funkcji: Home - Ustawienia - Pomoc techniczna - Inicjalizuj informacje osobiste - OK. Po przeprowadzeniu tej procedury, zaleca się odłączenie uprzednio wyłączonego odbiornika od zasilania na okres ok. 5 minut. 

W przypadku, gdy zaistalowana w telewizorze  wersja oprogramowania jest inna niż v8.464, zaleca się przeprowadzenie aktualizacji przy użyciu nośnika USB typu pendrive. Aktualizacja jest dostępna do pobrania na stronie:

https://bit.ly/2HPbi8D

Pozdrawiam