Podziel się wrażeniami!
Witam.
Od jakiegoś czasu serwis Netflix nie działa na moim urządzeniu Bravia KDL-49WE665.
Sugerowane w celu rozwiązania problemu przez Netflix wyłączenie i ponowne włączenie zasilania również nie pomogło. Serwis sugeruje aktualizację oprogramowania telewizora.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Witam,
@Bartek1978 zgłosiłem Twój problem do supportu - oto odpwiedź:
Na początek zaleciłbym wyczyszczenie danych w pamięci podręcznej odbiornika, używając w tym celu funkcji: Home - Ustawienia - Pomoc techniczna - Inicjalizuj informacje osobiste - OK. Po przeprowadzeniu tej procedury, zaleca się odłączenie uprzednio wyłączonego odbiornika od zasilania na okres ok. 5 minut.
W przypadku, gdy zaistalowana w telewizorze wersja oprogramowania jest inna niż v8.464, zaleca się przeprowadzenie aktualizacji przy użyciu nośnika USB typu pendrive. Aktualizacja jest dostępna do pobrania na stronie:
Pozdrawiam