Podziel się wrażeniami!
Witam,
otóż mam taki problem a mianowicie problem łączności TV z internetem poprzez bezprzewodowe WI-FI. Telewizor Sony Bravia 49XE70, zakupiony niecały miesiąc temu. Po zakupie nowego TV SONY i podłączeniu go itp podłączenie z internetem działało bez problemowo (YouTube oraz NETFLIX w najlepszym wydaniu). Wczoraj musiałem odłączyć swój tv od prądu aby poprawić podstawkę i od tamtej pory nie mam połączenia z internetem w tv. Tzn telewizor odszukuje połączenie z moim routerem ale samego połączenia z internetem już nie ma. I nie potrafi go odnaleść. Dodam że wszystkie inne urządzenia łączą się bez problemu z internetem, problem wystepuje tylko w TV. Potrafi ktoś temu zaradzić?
Miałem ten sam problem przez długi okres czasu. Rozwiązanie znalazłem po długim grzebaniu w internecie. Jest tak banalne, że to aż boli:
Do tej pory musiałem resetować system do ustawień fabrycznych. Ponowne uruchamianie z opcji menu "ustawienia" jak kolega wcześniej pisał również nie pomogły. Zmieniłem czas na aktualizacje z sieci i to pomogło, YouTube ruszyło. Kupiłem tv Sony bo to telewizor "legenda" z czasów Pewexu. Ale po tamtych sprzętach i o ich niezawodności to naprawdę już tylko mit i legenda. Dzięki Ci za podpowiedź
Wita. Miałem ten sam problem z KDL 55 i założyłem konto tylko po to by podziękować za pomoc i przekazać co u mnie zadziałało. Tv był podłączony kablem do routera i przez wifi, po awarii prądu połączenie przez wifi stało się niemożliwe, a zależało mi na wybudzaniu telewizora telefonem - telewizor wypisywał, że hasło błędne. A więc u mnie:
Restetowanie z poziomu ustawień kilkunastokrotne nie pomogło, ustawienie godziny z sieci również, czyszczenie pamięci również. Dopiero odłączenie fizyczne kabla sieciowego od telewizora, wtedy połączenie zostało nawiązane bezproblemowo i błyskawicznie. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za pomoc.
Telewizor Sony 49XG9005, zakupiony 6 miesiący temu. Po zakupie TV SONY i podłączeniu go do internetu działał bez problemow (YouTube oraz NETFLIX). Zdarzylo mi sie ze musiałem odłączyć swój tv od prądu i konsekwencja bylo/jest ze nie mam połączenia z internetem w tv. Aby to rozwiazac musialem przywracac go do ustawien fabrycznych i laczyc z netem od nowa. Jest to denerwujace bo zdarza sie rowniez brak polaczenia jesli wyjezdzam na dluzej i Tv nie jest uzywany przez dobrych kilka dni. Dodam że wszystkie inne urządzenia łączą się bez problemu z internetem, problem wystepuje tylko w TV.
Rozwiazaniem jak przeczytalem na forum jest restart TV (poprzez menu) i wyszukanie swojego wifi i ponowne wpisanie do hasla. Rozumiem ze jest to usterka oprogramowania w kilku modelach tv Sony ktora do dzis 2021.01.12 nie zostala naprawiona przez Sony.
@ Sony .... Prosze poinformowac dzial wsparcia Sony aby zaktualizowac oprogramowanie i wyeliminowac powtarzajaca sie usterke m in w modelu TV Sony 49XG9005
Witam. Mam podobny problem ale z LAN.
Po WiFi działa. Natomiast po podłączeniu kabla telewizor nie widzi INTERNETU (tylko internetu) i pisze że "brak połączenia" lub "sprawdzam" i nie działają żadne VOD, Netflix czy YouTube.
Dopiero wyjęcie wtyczki LAN i zostawienie WiFi powoduje że telewizor widzi internet.
Kabel jest OK, wszystko inne podłączone do kabla działa (laptop, drukarka , itp) nawet sam TV działa gdy odtwarzam filmy z lokalnej sieci Server NAS. Tak więc okazuje się że TV widzi moją wewnętrzną sieć domową po kablu ale nie widzi internetu. OPROGRAMOWANIE SONY w SmartTV to PORAŻKA na miarę "windows millenium".
Mój model to KDL-55W808.
Spotkał się ktoś może z takim problemem ?
p.s. Oczywiście ustawienia DHCP sprawdzałem i automatycznie i ręcznie. Co ciekawe jeżeli nie ma się dokupionej klawiatury bezprzewodowej to w tym modelu nie da się połączyć z Wifi, bo z poziomu pilota nie ma możliwości wpisania ani hasła ani parametrów połączenia z siecią. PORAŻKA !!! Do tej pory lubiłem SONY. Aktualnie stwierdzam że jest to Mój ostatni zakup sprzętu tej firmy.
witam włąśnie kupiłem sony za 8500pln i występuje ten sam problem . Jak to rozwiązać ? czy oddać telewizor do gwarancji? czy naprawdę nie można było rozwiązać tego problemu przed sprzedażą tak drogiego sprzętu zważywszy ,że uzydkownicy zgłaszają podobne problemy?
Witam mam ten sam problem. Kupiłem 2dni temu model XR65X90JAEP i internet przez wi-fi nie działa. Pisze że połączono ale brak internetu. Przy próbie dodania tv za pomocą GoogleHome nie chce się połączyć. Po kablu również nie ma internetu. Po podłączeniu do tv Google Chromecast 4.0 działa jedynie Netflix reszta wyświetla błąd. Nie wiem co zrobić próbowałem wszystkich waszych rad i nic nie pomaga.