anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

sony 42w805a netflix się wyłącza zaraz po uruchomieniu serialu

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
petrumiPL
Nowicjusz

sony 42w805a netflix się wyłącza zaraz po uruchomieniu serialu

Witam.

 

Telewizor sony 42w805a mam pięć lat. Przez większość czasu aplikacja netflix działała bez problemu.

Problem opisany poniżej pojawił się 2 dni temu, kiedy znów w jesienne wieczory chciałem coś pooglądać.

 

TV jest podłączony do sieci LAN. Testy w aplikacji netflix pokazały że serwersy netflixa działają, sieć działa z prędkością ok 25Mbit.

 

Sama aplikacja w TV działa dobrze, można nawigować, wybierać seriale itp. 

 

W momencie próby uruchomienia jakiegoś (nowego lub już oglądanego) odcinka, zaczyna się buforowanie 1,2,98,99%, widać czasami pierwszą scenę a potem aplikacja się zamyka i TV przeskakuje na telewizje cyfrową.

 

Z rzeczy które już wykonałem przed napisaniem posta i poszperaniu w sieci:

 

- uruchomienie przeglądarki WWW i wyczyszczenie cache.

- log out z netflixa i ponowny log in

- odświeżenie zawartości internetowej

oraz na koniec

- reset TV do ustawień fabrycznych

 

żadnych efektów....

czy można liczyć na kolejne wskazówki?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Nie było żadnych aktualizacji. Proszę potwierdź jeszcze, że zrobiłeś krok linku poniżej:

https://bit.ly/33xsc3t
To zazwyczaj rozwiązuje problem, przywracając ustawienia fabryczne w odbiorniku konto nie jest kasowane pomimo tego, że musisz się ponownie zalogować.

 

Pozdrawiam

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@petrumiPL przekazałem sprawę do supportu - oto odpowiedź:


Celem usprawnienia działania samej aplikacji klient powinien poczynić następujące kroki:
1. Należy uruchomić przeglądarkę internetową.
2. Wybrać zakładkę — Opcje.
3. Wybrać-Ustawienia przeglądarki.
4. Następnie należy zaznaczyć — Usuń wszystkie pliki cookie — ciasteczka (to już zostało wykonane).
Powinien jeszcze pamiętać o odświeżeniu zawartości internetowej w ustawieniach sieci.
Jeśli problem nadal istnieje, to proszę o zapoznana się z poniższym linkiem:
https://bit.ly/2YGdecA
Niech zwróci uwagę na informacje w poniższym artykule:
https://bit.ly/33xsc3t

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
petrumiPL
Nowicjusz

Wykonałem wszystko - bez efektu.

Dodatkowo przełączyłem sieć LAN na Wifi. Zresetowałem na minutę każdy element sieci (routery, switche).

Czy w ostatnich dniach miała miejsce jakaś aktualizacja firmware w telewizorach Sony?

Jak przeglądałem w aplikacji Netflix wiadomości dotyczące sprzętu to jakaś paczka softu  miała w nazwie datę 25 września. Przed tą datą wszystko działało.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Nie było żadnych aktualizacji. Proszę potwierdź jeszcze, że zrobiłeś krok linku poniżej:

https://bit.ly/33xsc3t
To zazwyczaj rozwiązuje problem, przywracając ustawienia fabryczne w odbiorniku konto nie jest kasowane pomimo tego, że musisz się ponownie zalogować.

 

Pozdrawiam