anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Aktualizacja Sony Bravia KD55X8509C

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
w26rysiek
Użytkownik

Aktualizacja Sony Bravia KD55X8509C

Czy najnowsza aktualizacja oprogramowania telewizorów jest już dostępna? Chodzi mi o aktualizację , która miała być dostępna 14.10.

35 ODPOW. 35
profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Jak poszedł pełny reset tz wgranie oprogramowania na nowo,to bardzo dziwne że się nie naprawilo. Jeszcze raz może zrobić i odczekać dzień zanim podlaczy się HDD.

profile.country.PL.title
bohdang
Użytkownik

Tak teraz sobie pomyślałem, że być może nie umiem zrobić tego pełnego resetu, bo kiedy skorzystałem z opcji przywrócenia do ustawień fabrycznych, to nawet nie musiałem ponownie logować się w Google, nie mówiąc już o wgraniu oprogramowania na nowo. Może byś mi coś podpowiedział "matrbis"? Aha! Cały czas chodzi mi o dysk HDD, na którym mam swoje materiały, a nie o ten HDD do nagrywania z telewizora.

profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Taaaa 🙂 szczerze to bym pomógł ale nie potrzebowałem robić resetu już od dłuższego czasu. Może zrobiłem z 2 razy w pierwszym miesiącu po zakupie. To ponad rok temu i nie pamiętam. W ustawieniach w pierwszej linijce kafelkow jest pamięć i resetowanie oraz konfiguracja początkowa. Spróbuj może tą konfigurację...ale pamiętaj jak się powiedzie to tracisz wszystkie ustawienia. Na pewno nie zrobiłeś pełnego resetu, bo nie musiałeś się logować w Google i pewnie nie ustawiales np internetu od nowa.

 

Można też chyba tak...wgraj z komputera na czysty pendriva aktualizacje tak jak zalecają w instrukcji na stronie, wypakuj zipa na penie i takiego gotowego włóż do USB np nr1 przed Włączeniem tv. Włącz i,  albo zapyta się czy ponowic aktualizacje lub powie że już aktualne i pupa blada z wgraniem. 

profile.country.PL.title
bohdang
Użytkownik

Będę próbowal. Dzięki!

profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Wysłałem wiadomość prywatną (PW)

profile.country.PL.title
bohdang
Użytkownik

No niestety, wszelkie sposoby naprawy aplikacji: ALBUM i WIDEO nie dały rezultatu. Nadal dysk HDD jest odczytywany przez te aplikacje bardzo minimalistycznie. Kontakt z pomocą techniczną SONY to jakiś horror! Ci ludzie usiłują zrobić z człowieka idiotę i nic więcej. Żadnej merytorycznej pomocy, tylko głupie porady wzięte po prostu z Internetu, skąd ja już dawno je powziąłem i sprawdziłem.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

A ja proponuję zrohić soft reset przez przytrzymanie klawisza włączania na pilocie gdy TV jest włączony.

 

Pozdrwwiam

profile.country.PL.title
bohdang
Użytkownik

To też już przerobiłem, i nic. Mało tego, to dzisiaj po włączeniu rano telewizor całkowicie zaprzestał odczytywać dyski HDD. Muszę używać KODI lub VLC żeby coś obejrzeć. A jeszcze na domiar złego nie mogę połączyć smartfona z telewizorem, przestały działać: Screen Mirroring i NFC. Przed aktualizacją, połączenie obydwoma sposobami odbywało się bezproblemowo. Sprzęt spisuje się coraz gorzej. Myślę, że czeka mnie wezwanie serwisu.

profile.country.PL.title
bohdang
Użytkownik

Po długiej walce udało mi się przywrócić częściowe czytanie materiałów z dysków HDD przez aplikacje ALBUM i VIDEO, ale to jest naprawdę dostęp szczątkowy. Powrócił także ScreenMirroring, ale NFC jest chyba nie do naprawy. Zauważyłem też ciekawostkę in + dla SONY, a mianowicie - po jakimś czasie od momentu wyłączenia telewizora zostaje wyłączone zasilanie dysków HDD, czyli teraz dyski nie pracują "na okrągło" tylko są wyłączane. I to jest ten plus ostatniej aktualizacji. Natomiast podejrzewam, że właśnie manipulacje związane z  uruchomieniem tej opcji mogły spowodować moje problemy z czytaniem HDD przez VIDEO i ALBUM. No i jeszcze taka ciekawostka - z tego dysku, którego nie czyta ani VIDEO ani ALBUM - muzyka jest bezproblemowo odtwarzana przez aplikację MUZYKA.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Powiedz czy jak robiłeś ustawienia fabryczne to wszystko przebiegło poprawnie? Zgdonie z:

http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/72534

 

Pozdrawiam