anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Android 6.0 gotowy do pobrania

profile.country.PL.title
Sebastian_Wroc_83
Użytkownik

Android 6.0 gotowy do pobrania

Witam,

 

Zgodnie z zapowiedziami Sony, pojawiła się aktualizacja oprogramowania. Proszę o opinie osób które dokonały aktualizacji.

126 ODPOW. 126
profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

 

                        Witam Forumowiczów

 

  Osobiście wstrzymałem się od aktualizacji mojego xd559305.

Aby ją pobrać należy kliknać oświadczenie-cytuję poniżej

oświadczam,że znam i akceptuję warunki zawarte w oświadczeniu o zrzeczeniu się odpowiedzialności

Warto go dokładnie przeczytać i zastanowić czy aby nie jest to furtka dla Sony do uniknięcia odpowiedzialności.

Sony UK to inna bajka niż Sony PL.

Lepij poczekać aż aktualizacja będzie udostępniona z poziomu telewizora.Tu nie ma żadnego ryzyka.

 

            misiek1955

profile.country.PL.title
rdme36
Poszukiwacz

Jeżeli to błąd w oprogramowaniu to ryzyko awarii jest takie samo, chyba, że aktualizacją na stronie i OTA to dwie różne wersje.

profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

 

 

     Nie o to ryzyko chodzi.

profile.country.PL.title
rdme36
Poszukiwacz

Czy przy pierwszym uruchomieniu telewizora też nie potwierdza się jakiegoś regulaminu? 

http://sony-eur-eu-en-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/66445/~/how-do-i-set-up-my-sonys...

profile.country.PL.title
cristians84
Użytkownik

Czy koledzy którzy mają problem po aktualizacji do 6.0 na KDL-43W755C dostali OTA czy wgrali update z dysku? 

Czy problem jest u wszystkich posiadaczy KDL-43W755C czy tylko u pechowców?

 

U mnie na ten momemt brak aktualizacji OTA

profile.country.PL.title
Sebastian_Wroc_83
Użytkownik

Witam,

 

Jestem właścicielem 55XD9305. Zaraz po pojawieniu się aktualizacji, pobrałem i zaisntalowałem ją poprzez USB. Na początku, przez chwilę TV mocno zamulał oraz nie działało wybieranie głosowe z którym wkrótce się uporałem. Obecnie jestem mega zadowolony z pracy TV na nowym sofcie. Wszystko co mi jest potrzebne działa bez zarzutu. Gdybym wiedział, że aktualizacja będzie sprawiała tyle problemów innym użytkownikom telewizorów Sony, to pewnie sam bym się wstrzymał z updatowaniem.

 

Pozdrawiam

 

profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Panowie nie ma co gdybac. Powiedzmy że na milion tv aktualizacja źle przebiegła na 2,3 tak czasem bywa. Jakość hardware lub błąd softu może się zdarzyć. Jeżeli zrobiliście wszystko poprawnie jak na stronie web napisane to nie ma co się martwić i być cierpliwym. A że piszą...na firmowych reklamowkach też piszą by nie zakładać na głowę i nie dawać do zabawy dzieciom. A co bezpieczniejsze, czy z pendriva czy pobrane na Tv? Wszędzie może być chohlik.

profile.country.PL.title
rdme36
Poszukiwacz

Problemem jest to, że SONY schowało głowę w piasek i nie wydało żadnego oficjalnego oświadczenia w sprawie tego błędu. Od ubiegłej środy nie są w stanie dojść przyczyny. Zamiast od razu napisać, że telewizor musi być wysłany do serwisu, mamią użytkowników kolejnymi nic nie wartymi poradami. Awaria nie dotyczy 2,3 telewizorów tylko sądząc po postach na innych forach sporej grupy urządzeń prawdopodobnie z pewnego okresu 2016 roku.

mrspidi
Użytkownik

Ok, byli Panowie z serwisu. Zabrali telewizor. Diagnoza - telewizor zachowuje się tak jakby nie miał wgranego oprogramowania. Spróbują wgrać na płytę oprogramowanie w serwsie (może inne złącze albo podpięcie telewizora do komputera nie wiem), a jak nie to wymiana płyty głównej. Takiego przypadku jeszcze nie mieli (w Warszawie). Terminu naprawy nie podali, na płytę czeka się ok. tygodnia.

 

Edit:

Aczkolwiek Panowie powiedzieli, że nie dostali w biuletynie informacyjnym od Sony informacji o aktualizacji do androida 6 i poprosili, żebym im pokazał na stronie co wgrywałem. Poznali, więc coś wiedzą. Troche nie spójne było to co mówili, bo stwierdzili, że A6 to już 2 miesiące generalnie jest, tylko nie wiedzieli, że do pobrania.

fantonex
Poszukiwacz

mrspidi - Który serwis z Warszawy?