anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XF8596 problem z USB oraz z łączeniem się poprzez Bluetooth z laptopem

profile.country.PL.title
Erwiniasty
Poszukiwacz

KD-55XF8596 problem z USB oraz z łączeniem się poprzez Bluetooth z laptopem

Mam problem z TV Sony KD-55XF8596.

Kiedyś chciałem coś nagrać na pendrive i TV kazał zarejestrować go jako "zaufany".

Od tamtej pory telewizor w ogóle nie wykrywa innych dysków. Tylko ten jeden pendrive działa.

Wyrejestrowywałem, formatowałem, a na koniec wymuszałem nawet powrót do fabrycznych ustawień TV (poprzez odłączenie zasilania i włączenie trzymając dwa przyciski z tyłu obudowy).

Brak reakcji. Dalej to samo.

Ten pendrive jak i inne oraz HDD które testowałem są w pełni sprawne.

Nawet po prawdzie telewizor nie przywrócił ustawień, bo nadal jest po aktualizacji (pamiętam inny wygląd kafelków przed aktualizacją w połowie 2019r.).

Można go jakoś totalnie przywrócić do fabrycznych?

Może wtedy ruszą inne dyski.

 

Druga sprawa dotyczy Bluetooth. 

Laptop mimo "połączenia się" z TV, w ogóle go nie wykrywa po wciśnięciu WIN+K.

Czytałem w innym temacie, że trzeba niby wejść w "Kopia Lustrzana" na TV, ale w ogóle nie mogę znaleźć takiej opcji. 

 

Będę wdzięczny za pomoc! 

22 ODPOW. 22
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Erwiniasty skonsultowałem jeszcze sprawę z supportem - oto odpowiedź:


Jeśli telewizor aktualnie nie wykrywa żadnych nośników pamięci USB, a klient wykonał wszystkie możliwe aktualizacje oraz przeprowadził reset do ustawień fabrycznych to pozostaje wyłącznie weryfikacja serwisowa.
Zgłosić ją można poprzez ten formularz - https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Erwiniasty
Poszukiwacz

@djrychu 

Przy próbie rejestracji naprawy... 

Na dwóch przeglądarkach... 

Błąd Serwisu.jpg

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Erwiniasty wybierz opcję, że nie posiadasz konta MySony i bez problemu powinieneś zarejestrować naprawę.

 

Pozdrawiam