anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XH9096 - restarty bez powodu

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

KD-55XH9096 - restarty bez powodu

Witam,

Telewizor kupiony 4.12.2020 i już 2x się zrestartował bez powodu.

Podłączony do dekodera Orange nagle ekran robi się ciemny i po kilkudziesięciu sekundach sie rebootuje.

 

Proszę o konkretną odpowiedź bez sugestii typu reset urządzenia bo nic na nim nie robiłem tylko włączyłem do prądu na kilka godzin więc raczej nie ma co resetować.

 

1. Czy to znana wada sprzętu / oprogramowania?

2. Jeśli nie to jakie informacje Panstwo potrzebują by zdiagnozować usterkę (resetewanie racze zatraca takie informacje i nie jest rozwiazaniem problemu tylko jego maskowaniem)

 

Bogdan

152 ODPOW. 152
profile.country.PL.title
SpawNiaK82
Doradca

Reset w systemu w tych modelach to standard i jakoś nadal są problemu ogólne, ja ostatnio resetowałem i ustawiłem na inny język i puki co jakoś to działa.

profile.country.PL.title
Persu87
Użytkownik

po ostatniej aktualizacji mialem miesiac spokoju a dzis restart podczas ogladania netflixa. Przed grudniowa latka restart mialem raz w tygodniu. Jak kupilem tv to pierwszego dnia mialem juz restart. Jest lepiej, ale co spowodowalo dzisiejszy restart to nie wiem. zrobilem reset do ustawien fabrycznych bo po 7.12 chyba tego nie robilem. 

Tagi (1)
profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

@Persu87Wygląda jak jakiś "memory leak" (brak zwracania niewykorzystanej pamieci aplikacji do puli) w android, którejś z aplikacji. Nastepuje kumulacja z czasem i restart jest wynikiem np. braku pamieci dla aplikacji:

 

To, że u mnie działa po aktualizacji może wynikać z różnych powodów

- uzywam innych aplikacji (np. uzywam HBO a nie uzywam np. Neflix)

- jakość sieci energetycznej u mnie jest marna  - 2x dziennie mam zanik napiecia na kilka sekund wiec telewizor zdazyc sie zrestartowac na skutek braku napiecia i nie dojdzie do kumulacji niezwracanej pamieci (i restartów z tego powodu)

 

Prosze by czytajacy moje opinie nie rzucali sie na mnie zaraz z obelgami i zastrzezeniami - to sa luzne opinie (nie uzywam mocnych słow typu "zawsze", "napewno", nie bronie SONY, nikogo nie zamierzam obrazac, nie nie chce sie wymadrzac itd).

 

profile.country.PL.title
plusio76
Użytkownik

Witam wszystkich,

 

W lipcu kupiłem KD-85XH9096, który od tamtego czasu oczywiście restartuje się bez powodu. Ostatnia aktualizacja wydawało się, że rozwiązała problem, ale niestety od kilku dni znów - 1x, 2x dziennie restarty. To jest jakiś skandal.

Myślę, że nadszedł czas na jakiś pozew zbiorowy przeciwko Sony Polska. Samemu nic się nie zdziała, ale w grupie jest siła!

Z żalem muszę powiedzieć, że jest to najgorszy zakup jaki kiedykolwiek zrobiłem, czuje się oszukany, a niemałe pieniądze (ponad 10000 zł) wyrzucone w błoto! Nie można się godzić, aby jakaś firma nas w taki sposób oszukiwała. Sony powinno zrobić akcje odbioru wadliwych telewizorów i zwrotu pieniędzy!

 

Pozdrowienia!

profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Proszę upewnij się, że funkcja Bravia Sync jest wyłączona:

 

https://bit.ly/36Wp84m

 

Restart może być również spowodowany nagłym wysyłaniem sygnału przez urządzenie podłączone peryferyjnie do Tv (np. dekoder, sound-bar, odtwarzacz DVD) - proszę na czas testu odłączyć wszystkie podłączone do Tv urządzenia.

 

Dodatkowo zachęcam do sprawdzenia czy Tv jest zaktualizowany do najnowszej wersji - v6.0414:

 

https://bit.ly/3gr5518

profile.country.PL.title
plusio76
Użytkownik

@Barbara_K

Przepraszam, ale ta śpiewka z przywracaniem systemu do ustawień fabrycznych i zrzucaniem winy na podłączone urządzenia zewnętrzne już nie działa. Został potwierdzony ogólnoświatowy problem z urządzeniami serii XH90/X900H, także czas na zaklinanie rzeczywistości już się skończył. Problem nie został rozwiązany przez Sony i dlatego czara goryczy zaczyna się już przelewać. Dlatego czas na pozew zbiorowy!

 

Oczywiście, że system jest zaktualizowany (tak jak pisałem wcześniej) do v6.0414.

 

 

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

@Barbara_KCzy SONY mogloby zebrac gdzies wszystkie zalecenia odnosnie tego co trzeba właczyć / wyłączyc i w jakiej sytuacji?

Wiemy, że mamy zaktualizowac oprogramowanie zgodnie z zasada "latest & greatest", wylaczyc Bravia Sync, wlaczyc IP Control, nie uzywac DVBT?, zresetowac do ustawien fabrycznych.... Troche bez sensu ze musimy stale przeszukiwac Internet by sie dowiedziec co jeszcze trzeba zrobic by zakupione urzadzenie raczyło dzialac.

W koncu zaplacilismy za sprzet, ktory ma kiepskie oprogramowanie (na razie zakładam, ze nie jest to problem sprzetu ale moze sie myle).
Wydaje mi sie, ze powinnismy byc traktowani powazniej  - nie oddajemy telewizorow do sklepow, cierpliwie czekamy na kolejne wskazowki a nadal nie wiemy co sie dzieje...

profile.country.PL.title
plusio76
Użytkownik

@bogdgob 

Rady, aby wyłączać po kolei wszystkie możliwe funkcji tego TV są niepoważne. Nie powinniśmy zupełnie ulegać tego typu mydleniu oczu oraz zapewnianiu, że support nad tym pracuje. Niech sobie pracuje w momencie, kiedy odbiorą od nas wadliwe urządzenia! Mogą sobie wtedy nawet rok pracować nad tym. Teraz nie jest już na to czas. Od wprowadzenia seriii XH90 na rynek minęło już pół roku, zatem było WYSTARCZAJĄCO dużo czasu na usunięcie wad.

Skoro nie udało się ich do tej pory usunąć jest wielce prawdopodobne, że... WADA JEST SPRZĘTOWA i nigdy nie zostanie usunięta. Support natomiast przez kolejne miesiące i lata będzie "pracował nad jej usunięciem" i dawał dobre rady o aktualizacji oprogramowania i wyłączaniu kolejnych funkcji.

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

@plusio76Alez oczywiscie, ze to bez sensu! Dlatego chcialem jasnego opisu co sie dzieje i dlaczego jest taka zgadywanka co włączyc i wyłączyc.

 

Juz czas najwyzszy aby ten polprodukt stał sie produktem.

profile.country.PL.title
Juzeg76
Użytkownik

To nie jest kwesta co włączyć co wyłączyć .Ja zrobiłem wszystko co tu polecają łącznie z odinstalowanim HBO go i  tune radio .Kontrola IP ,wyłączenie sync ,najnowsza wersja oprogramowania tv przywrócony do ustawień fabrycznych .Nie powiem że to nie pomogło bo teraz resetowanie jest rzadziej ale niestety jest .Złapało mnie jakieś 10 min temu  po wyjściu z vod TVP do dekorodera wejście HDMI 1. Również jestem zdegustowany jak można takiego bubla puścić do sklepów  ...To się w głowie nie mieści .Przedmówca ma rację Sony powinno wynająć ciężarówki i jeździć po domach i odbierać to na elektrosmieci i oddawać pieniadze ....

Zachciało mi sie Sony to mam.  Chyba jesem na tyle stary że pamiętam jak za minionych czasów marynarz z zachodu przywiózł Sony to był gość pełna gębą ...