anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XH9096 - restarty bez powodu

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

KD-55XH9096 - restarty bez powodu

Witam,

Telewizor kupiony 4.12.2020 i już 2x się zrestartował bez powodu.

Podłączony do dekodera Orange nagle ekran robi się ciemny i po kilkudziesięciu sekundach sie rebootuje.

 

Proszę o konkretną odpowiedź bez sugestii typu reset urządzenia bo nic na nim nie robiłem tylko włączyłem do prądu na kilka godzin więc raczej nie ma co resetować.

 

1. Czy to znana wada sprzętu / oprogramowania?

2. Jeśli nie to jakie informacje Panstwo potrzebują by zdiagnozować usterkę (resetewanie racze zatraca takie informacje i nie jest rozwiazaniem problemu tylko jego maskowaniem)

 

Bogdan

152 ODPOW. 152
profile.country.PL.title
plusio76
Użytkownik

@Juzeg76 

U mnie zazwyczaj TV resetuje się jak nic nie robię, leci sobie program TV i reset. Nie mam też podłączonych żadnych urządzeń zewnętrznych. Sony MYDLI LUDZIOM OCZY pisząc bzdury o hard resetach itp.

Problem jest zapewne sprzętowy, pewnie jakaś wada któregoś z chipów pamięci, albo samego "wspaniałego" proca X1.

Jeśli do tej pory się z tym nie uporali, to już się nie uporają. W Japonii zatrudniają tabuny programistów, gdyby była to wada oprogramowania - już dawno zostałaby usunięta.

Jeśli chodzi o mnie, to najchętniej wywaliłbym ten szmelc na śmietnik, ale jednak kwota 10k jest zdecydowanie zbyt duża, aby to zrobić. 
Będę szukał ludzi do pozwu zbiorowego przeciwko nim.

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Proponuje bysmy zglaszali indywidualnie problemy do działu wsparcia SONY.

 

Przyda nam sie to w przypadku pozwu sadowego bo bedzie pytanie czy wyczerpalismy droge formalnej reklamacji. W przeciwnycm wypadku SONY formalnie "nic nie wie" o problemach wiec "nic nie moze" robic.

 

Ja zglosze problem po najblizszym restarcie telewizora.

 

Oczywiscie tu mozemy sie podzielic efektami takiej reklamacji lub utworzyć grupe na facebook.

profile.country.PL.title
plusio76
Użytkownik

@bogdgob 

Dobry pomysł, choć... myślę, że większość z nas już to zgłaszała - za każdym razem uzyskując odpowiedź "od czapy" aby zrobić hard reset tv, albo powyłączać różne funkcje. 

Z lektury światowych oraz polskich forów wynika, że nie ma to NAJMNIEJSZEGO znaczenia. Losowe restarty nie zależą od w/w, a tego typu "rady" mają chyba na celu rozmydlenie problemu i zrzucenie ew. winy na użytkowników... (bo soundbar nie taki, bo moduł CI nie taki, bo dekoder nie taki itp itp itp.)

profile.country.PL.title
leczech
Użytkownik

@Juzeg76 

I ta właśnie aplikacja VOD TVP może być przyczyną Twoich problemów. Obserwuj przez kilka dni nocą lub wczesnym rankiem co dzieje się z kanałami na żywo w tej aplikacji. A często wyskakuje również  brak połączenia z serwerem. Od lipca TVP grzebie nocami coś przy tej aplikacji , oraz przy HbbTV. 

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Ja akurat nie zgłaszałem formalnie bo omyłkowo założyłem, że to forum jest wspierane przez pracowników SONY. Widze jednak, ze SONY nie wnosi tu zadnej inzynierskiej wiedzy a tylko zaleca jakieś pozorowane działania.

 

Pozorowane - bez obrazy poniewaz:

- SONY NIE pyta o zadne szczegóły restartu

- SONY NIE zbiera zadnych logow

 

Stad nasze odczucia są takei, że to jakieś działania na dotrwanie do konca gwarancji.

Nasz czas gwarancji sie zuzywa mimo, ze produkt NIE jest w pełnowartosciowy

profile.country.PL.title
Persu87
Użytkownik

czy poprawiacie to bravia sync w koncu?

profile.country.PL.title
Persu87
Użytkownik

napewno coś z softem. Prawie miesiąc działało ok po ostatniej aktualizacji a dziś nagle restart. Widocznie coś pomogło aż nagle się zapchało i był restart. Może faktycznie coś z pamięcią.

profile.country.PL.title
Persu87
Użytkownik

profile.country.PL.title
Juzeg76
Użytkownik

I jeszcze jedno jak ktoś nie ma resetu tydzień czy trzy to nie znaczy że jest ok podejrzewam że wcześniej czy później i go dopadnie ...

profile.country.PL.title
Persu87
Użytkownik

kiedyś miałęm reset co tydzień. Po ostatniej aktualizacji miesiąc spokoju a dziś reset podczas ogladania netflixa. Zrobilem reset do ustawien fabrycznych i w końcu dekoder wylacza się z automatu co wcześniej nie działało. Może będzie lepiej. kolejny miesiać testów..