Podziel się wrażeniami!
Nie mogę się w żaden sposób zalogować na Youtube. Resetowałem już TV, czyściłem pamięć podręczną aplikacji itd.
Zakładka "zaloguj się" jest nieaktywna.
Co ciekawe nieaktywna również jest zakładka "resetuj aplikację" w ustawieniach Youtube.
Może ktoś z koleżeństwa sprawdzić na swoim TV jak to wygląda?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Witam,
@jajko6 logowanie do aplikacji odbywa się na konta dodane z poziomu menu Ustawień (do Androida). Aplikacja Youtube odczytuje tylko dodane konta, więc jeśli jeszcze nie dodałeś konta Google to przycisk zaloguj jest nieaktywny, ponieważ nie ma dodanych kont, na które można się zalogować. Wejdź w HOME - Ustawienia, a następnie w dolnej części (Konta) dodaj konto Google.
Pozdrawiam
Warto skonsultować się też ze wsparciem technicznym:
poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Witam,
@jajko6 logowanie do aplikacji odbywa się na konta dodane z poziomu menu Ustawień (do Androida). Aplikacja Youtube odczytuje tylko dodane konta, więc jeśli jeszcze nie dodałeś konta Google to przycisk zaloguj jest nieaktywny, ponieważ nie ma dodanych kont, na które można się zalogować. Wejdź w HOME - Ustawienia, a następnie w dolnej części (Konta) dodaj konto Google.
Pozdrawiam
Tak, tak. Problem polegał na tym, że wylogowało mnie z google na android TV.
Po ponownym zalogowaniu jednocześnie zalogowało mnie na youtube.
Sam wcześniej do tego doszedłem, niemniej dzięki za odpowiedź - może ktoś inny również skorzysta.
Cześć,
Odpowiedź na pytanie nasunęła mi nieco inne rozwiązanie. Mianowicie, w moim przypadku nie mogłem dodać konta, ponieważ konto google już było dodane. I pomyślałem, że usunę istniejące konto w TV i ponownie je dodam.
Zadziałało! Jeśli komuś będzie pomocne moje rozwiązanie, to będę kontent