anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem XR65X90J co zrobić

profile.country.PL.title
Nikotedrtgergf
Użytkownik

Problem XR65X90J co zrobić

Co z takim fantem zrobić. W grudniu żonka na prezent do PS5 sprezentowała mi wyżej wymieniony TV, ale od jakiegoś czasu pojawiły się na matrycy jaśniejsze pionowe pasy, które widać na ciemniejszych scenach.

Czy można spróbować coś z tym zrobić w sensie ustawień czy w ostateczności resetowania ustawień? Czy od razu zgłosić do reklamacji tv.

Nie chciałbym robić resetu ustawień do fabrycznych bo miałem robioną kalibrację tv, no ale wieczorem wygląda to kiepsko. Gdyby to był jakiś budżetowy tv to może bym przełknął, ale tv za grubą kasę, dedykowany PS5 i obraz wygląda bardzo średnio.
Poniżej załączam zdjęcia jedno w menu tv, a drugie podczas włączonej gry na PS5.IMG_2040.JPGIMG_2048.JPG

51 ODPOW. 51
profile.country.PL.title
kurtion
Użytkownik

Szczerze to jest tak, że sprzęt ogólnie jest gorszy i mniej trwały i klienci się rotują pomiędzy firmami. Ktoś obrazi się na LG i kupi SONY i odwrotnie, każda marka zalicza słabe modele i wtopy. LG to bardzo dobra firma, ale też miała niejeden kiepski model, o każdym producencie można to napisać, choć serwis LG w mojej ocenie jest zdecydowanie lepszy i prokonsumencki.

profile.country.PL.title
Nikotedrtgergf
Użytkownik

Właśnie tylko o to chodzi. O podejście Sony jak gwaranta. Rozumiem, że mają swoje procedury i firmy, które to robią.

Ale powiem Ci coś. Jak kupiłem telewizor w grudniu przywiozłem do domu stał najpierw 2 dni żeby nabrał temperatury pomieszczenia, później we dwóch delikatnie go wyjęliśmy ściągając zabezpieczenia i zamontowany został na ścianie z należytą ostrożnością. Uważałem bo w końcu ponad 5000zł drogą nie chodzi.

Jak reklamowałem tv to wpadł gość z jakimś rozpadającym się pudełkiem, owinął tv czarnym streczem i wziął go jak by wynosił od razu na śmietnik. Nie chcę nawet wiedzieć co się z nim dział już w samochodzie ów serwisanta.
Po prawie 3 tygodniach przychodzi informacja, że tv spełnia wszystkie standardy Sony i reklamacja nie uznana. Śmiech na sali bo przecież jak wygląda tv widać na załączonych zdjęciach.

 

Znajomy ma LG, martwy piksel wyszedł po kilku miesiącach serwis wpadł, zabezpieczył tv i po dokładnie 2 tygodniach przyjechał z nową matrycą. Panowie uprzejmi podziękowali na koniec za wybranie LG. Da się? Oczywiście, że się da.

Rozumiem, że masz taką sytuację ze sprzętem za 300zł przełkniesz, ale nie za kilka tysięcy i od "renomowanej" firmy.