Podziel się wrażeniami!
Jak w temacie poleciłem znajomemu zakup TV Sony jak w temacie X94J.Odbiór na tym TV przez moduł CI+ Polsatu jest wręcz niemożliwy obraz szatkuje jest nieoglądalny.TV ma najnowszy soft v6.7283 dużo było opinii swego czasu na temat modułów CI+ telewizji kablowych tutaj odbiór jest z satelity żadne zaklęcia nie pomagają ręce opadają wręcz.ZAŁAMKA ! Może znajdzie się ktoś z rozwiązaniem ? Nie wspomnę już o komunikatach moduł wyjęty,moduł włożony jest to drugi z kolei moduł czyli wymiana nic nie daje.Dołączam screena z odbioru.Dzięki z góry za wszelkie porady.
Nic nowego 😞
Tutaj też ręce opadają od dawna
https://community.sony.pl/t5/android-tv/xr-55x94j-i-karta-ci-od-upc/td-p/3830337
Ja już o swoim TV nie wspominam o bolączkach XD9305 na module CI+ od Polsatu bo odbiera jako tako po za tym ,że moduł wyjęty ,moduł włożony,brak sygnału sprawdź podłączenie anteny (zmieniam źródło jest sygnał) ale tutaj to już jakieś kuriozum.Nikt nie ma odwagi zabrać głosu w tej sprawie od SONY ? Nie ma problemu drogie SONY ?
Witaj, posłałam Twój post do naszego działu wsparcia i otrzymałam następujący komentarz:
-----------------
Wygląda na to, że odbiornik nie ma nowszej dostępnej wersji aktualizacji. Warto upewnić się, czy klient konsultował problem z nadawcą. Jeżeli problem nadal występuje, należy skorzystać z formularza do naprawy na stronie Sony https://bit.ly/3MAz0Wz lub bezpośrednio skontaktować ze wsparciem Sony w celu zorganizowania usług serwisowych.
------------
Mam nadzieję, że to pomoże choć trochę rozjaśnić sprawę,
Pozdrawiam
Agnieszka_J
Dzięki za odpowiedź dostawca twierdzi ,że nie widzi żadnego problemu z modułami i nikt nie zgłasza problemów tylko użytkownicy TV Sony co zresztą przewija się notorycznie na forum tak jak wspomniałem to jest drugi moduł i jest to samo.W wątku też wspomniałem o swoim TV i widać problem od lat jest ten sam czasami występuje w mniejszym bądź w większym nasileniu.Ale to co wyprawia ten model to jakiś obłęd.
Witaj, przykro mi, że problem nadal występuje. Przekazałam i tę opinię do Supportu Sony.
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Witam, kupiłem TV - XR-55X90S - w lutym 2023 i do niedawna nie było problemu. Jednak ostatnia, albo przedostatnia aktualizacja spowodowała problemy z dekodowaniem przez moduł CAM. Temat jak widzę znany, w innym długim wątku, rozwiązaniem problemu była jedna konkretna wersja aktualizacji. Ale co zrobić jak TV zaktualizował się do najnowszej? Czy można w jakiś sposób powrócić do starszej wersji?
Hmm to mnie Pani pocieszyła swoją przykrością 6 tys zł wydane TV nie nadaje się do użytku z modułem CI+ ,który oferuje.Dlaczego na TV innych marek nie ma problemu z modułem CI+ na tej samej karcie dzieje się tak od lat ponieważ mam model 65XD9305 i jest z modułem ciągle problem na dodatek nie mam szans już na poprawę bo TV dawno temu stracił możliwość aktualizacji.
Przykro mi, że nie trafiłem na to forum przed zakupem tv. Teraz pewnie oglądałbym jakiś tańszy telewizor bez problemów z obsługą karty CI+ A ja skusiłem się na SONY, bo marka kiedyś kojarzona była z solidnością i niezawodnością. Pozostaje niesmak...
Witaj ponownie,
otrzymałam dodatkowe zalecenie od Supportu w odpowiedzi na Twój ostatni wpis, oto ono:
------------
'Jeżeli operator potwierdził, iż zostało to sprawdzone z ich strony, niezbędny jest kontakt z Autoryzowanym serwisem Sony w celu wymiany płyty głównej odbiornika.'
---------------
Pozdrawiam,
Agnieszka J