Podziel się wrażeniami!
Podczas oglądanie Netflixa na wewnętrznej apce co jakiś czas obraz się zatrzymuje na 2-3 sekundy, dźwięk cały czas leci, a po 3 sekundach obraz bardzo przyspiesza i potem jest normalnie aż po parunastu minutach znów podobnie się dzieje. Czy ktoś spotkał się z takim problemem i rozwiązaniem tego problemu?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Po najnowszej aktualizacji firmware problem zacinania w aplikacjach streamingowych tj. Netflix, Kodi itp. zniknął. W końcu po dwóch latach telewizor spełnia swoją funkcję. Trochę długo, ale działa
Witam,
w momencie, gdy występuje problem, spróbuj wykonać tzw. miękki reset, przytrzymując przycisk Power na pilocie przez ok 5 sekund.
Pozdrawiam
witam, mam podobny problem. co jak taki miękki reset nie działa a przywrócenie ustawień fabrycznych pomaga na kilka dni. telewizor to 65xg8596. kiedy będzie jakaś najnowsza aktualizacja systemu?
Na swoim TV mam dokładnie ten sam problem. Model to 55AG9 i na Netflix co jakiś czas obraz się zatrzymuje, a dźwięk jest odtwarzany prawidłowo. Albo jest to kwestia softu (chociaż wcześniej wszystko śmigało prawidłowo) albo jest to problem po stronie Netflix, który ostatnio zmienił sposób kompresji obrazu (bitrate) na dynamiczny zależny od wyświetlanej treści... Sony powinno zbadać ten problem i ewentualnie zmodyfikować soft.
tak samo jak na netflix dzieje się na youtube, CDA... problem znika na kilka dni po przywróceniu do ustawień fabrycznych... ale tylko na kilka dni 😞
Zwróciłam się do się do wsparcia technicznego o poradę. Jak tylko pojawi się odpowiedź dam znać.
Niestety reset nie pomaga, ani odłączenie od prądu też nie. Udało mi się zmniejszyć przycinanie (występuje rzadziej, ale nadal występuje). Pomogło wyłączenie powiadomień każdej zainstalowanej apki na telewizorze (nawet w tych oryginalnie zainstalowanych przez Sony) oraz włączenie w Opcjach Programistycznych pozycji "Renderowanie na GPU Wymuszaj użycie GPU do rysowania 2D"
zgłosiłem reklamacje do sony, zobaczymy co powiedzą ..
Dziękuję. Jest o chyba problem softu ponieważ na zagranicznych forach ludzie się też skarżą na to samo i nawet w roznych modelach Sony. Wyłącznie aktualizuj wszystkich apel też nie pomogło. Mam nadzieję, że nowa ktualizacja firmware coś zmieni
Witam,
@TomaszNiedzielski sprawa została zgłoszona do supportu - oto odpowiedź:
Na ten problem możemy zalecić poniższy krok:
HOME -> [Ustawienia] — [Obraz i dźwięk] — [Wyjście audio] — [Synchronizacja A/V] — Włączone
Pozdrawiam