anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony 55AG9 Netflix przycina obraz

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
Kenobig
Użytkownik

Sony 55AG9 Netflix przycina obraz

Podczas oglądanie Netflixa na wewnętrznej apce co jakiś czas obraz się zatrzymuje na 2-3 sekundy, dźwięk cały czas leci, a po 3 sekundach obraz bardzo przyspiesza i potem jest normalnie aż po parunastu minutach znów podobnie się dzieje. Czy ktoś spotkał się z takim problemem i rozwiązaniem tego problemu?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
Kenobig
Użytkownik

Po najnowszej aktualizacji firmware problem zacinania w aplikacjach streamingowych tj. Netflix, Kodi itp. zniknął. W końcu po dwóch latach telewizor spełnia swoją funkcję. Trochę długo, ale działa :slight_smile:

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

29 ODPOW. 29
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

w momencie, gdy występuje problem, spróbuj wykonać tzw. miękki reset, przytrzymując przycisk Power na pilocie przez ok 5 sekund.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
TomaszNiedzielski
Poszukiwacz

witam, mam podobny problem. co jak taki miękki reset nie działa a przywrócenie ustawień fabrycznych pomaga na kilka dni. telewizor to 65xg8596. kiedy  będzie jakaś najnowsza aktualizacja systemu?

profile.country.PL.title
trapezik
Poszukiwacz

Na swoim TV mam dokładnie ten sam problem. Model to 55AG9 i na Netflix co jakiś czas obraz się zatrzymuje, a dźwięk jest odtwarzany prawidłowo. Albo jest to kwestia softu (chociaż wcześniej wszystko śmigało prawidłowo) albo jest to problem po stronie Netflix, który ostatnio zmienił sposób kompresji obrazu (bitrate) na dynamiczny zależny od wyświetlanej treści... Sony powinno zbadać ten problem i ewentualnie zmodyfikować soft.

profile.country.PL.title
TomaszNiedzielski
Poszukiwacz

tak samo jak na netflix dzieje się na youtube, CDA... problem znika na kilka dni po przywróceniu do ustawień fabrycznych... ale tylko na kilka dni 😞 

profile.country.PL.title
Karolina_L
Moderator

Zwróciłam się do się do wsparcia technicznego o poradę. Jak tylko pojawi się odpowiedź dam znać.

profile.country.PL.title
Kenobig
Użytkownik

Niestety reset nie pomaga, ani odłączenie od prądu też nie. Udało mi się zmniejszyć przycinanie (występuje rzadziej, ale nadal występuje). Pomogło wyłączenie powiadomień każdej zainstalowanej apki na telewizorze (nawet w tych oryginalnie zainstalowanych przez Sony) oraz włączenie w Opcjach Programistycznych pozycji "Renderowanie na GPU Wymuszaj użycie GPU do rysowania 2D"

profile.country.PL.title
TomaszNiedzielski
Poszukiwacz

zgłosiłem reklamacje do sony, zobaczymy co powiedzą .. 

profile.country.PL.title
Kenobig
Użytkownik

Dziękuję. Jest o chyba problem softu ponieważ na zagranicznych forach ludzie się też skarżą na to samo i nawet w roznych modelach Sony. Wyłącznie aktualizuj wszystkich apel też nie pomogło. Mam nadzieję, że nowa ktualizacja firmware coś zmieni

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@TomaszNiedzielski sprawa została zgłoszona do supportu - oto odpowiedź:


Na ten problem możemy zalecić poniższy krok:

HOME -> [Ustawienia] — [Obraz i dźwięk] — [Wyjście audio] — [Synchronizacja A/V] — Włączone


Pozdrawiam