Podziel się wrażeniami!
Od 6 miesięcy posiadam Sony KD-65XH9096, który współpracuje z modułem CI (nc+). Do tej pory jakość obrazu bez zastrzeżeń. Od kilku dni co kilkadziesiąt sekund pojawiają się zakłócenia - piksele. Siła sygnału TV SAT 100%, jakość powyżej 83%. Co może być przyczyną, proszę o podpowiedzi.
Mogę się tylko wypowiedzieć na temat xh90. To musi być problem bebechów TV. Nie wierze, że różni dostawcy sygnału nagle mają w tym samym czasie problem z sygnałem.
Myślałem że to jest przejściowe bo pojawiło się jakieś 3 tygodnie temu na 2 telewizorach z modułami CAM od Toya. Na starszym bez androida sporadyczne i minimalne zakłócenia, natomiast na XH9096 dość często, bardzo widoczne na praktycznie każdym programie, jednym więcej drugim mniej i to już jest wkurzające na dłuższą metę. Zmienilem nowy kabel, telewizor przywrócony do fabrycznych. Jakość sygnału 100/100 poziom od 94 do 97/100 zależy od kanału. Zauważyłem coś takiego, wiadomo podczas programowania w kablówce wyszukuje podwójne programy HD i zwykłe i na tych HD są te zakłócenia natomiast na zwykłych nie. Może ktoś miał jakieś doświadczenia w tym temacie i problem został rozwiązany? bo Sony zwala na Toya i na odwrót. Dorzucam fotki z tych zakłuceń.
Super...
Totalna beznadzieja...
Żadnego kontaktu... SONY... premium !
1. Pierwsze zgłoszenie telefoniczne.... bez odzewu.
2. Drugie zgłoszenie online - po 24 godzinach zostało anulowane
3. Trzecie zgłoszenie online... dwukrotnie nieodebrany przeze mnie telefon.... i więcej serwis nie dzwoni... w tym czasie nie mogłem odebrać..... oddzwaniałem.. i przez godzinę nie mogłem się dobić.
4. Czwarte zgłoszenie online... Sympatyczna firma z Radomia, poinformowała mnie, że serwis jedzie... 500km do mnie, ale jedzie..... i q-wa nie dojechał................!
UWAGA .............. jedziemy dalej... ... OPOWIEŚCI O PRZYGODZIE Z SONY CIĄG DALSZY ;-)))))
Otóż wystartowałem do sklepu RTV....AD
Tam sympatycznie panowie....zgodnie chórem obskoczyli mnie, krzycząc "nie da się, nie można.. spadaj" 😉
....w sumie mieli rację, bo w systemie wisiało moje zgłoszenie naprawy... więc przyjęcie rękojmi w sklepie zdublowałoby moje oczekiwania....
Tak tylko co za problem wziąć komputer ANULOWAĆ zgłoszenie naprawy i zarejestrować Reklamację z rękojmi...
no i tak się stało, dopiero, kiedy uparty, zażdałem Pana Kierownika..... przyszedł sympatyczny Pan Kierownik... w ciszy i spokoju wysłuchał moich żali.... zaprosił do stolika i założył reklamację z rekojmi........ mówiąc, że jak Pan wróci do domu, to niech Pan jak najszybciej zdejmie Zgłoszeni Naprawy. (nie dało się w sklepie)
Tak też zrobiłem.... wieczorem anulowałem zgłoszenie naprawy.... Pozostała tylko Zgłoszenie Reklamacyjne z rękojmi z żądaniem gotówki....
i co ?
Wyobraźcie sobie, na drugi dzień dzwoni serwis, że jadą do mnie po TV... ;-))))) na drugi dzień !
Grzeczny Pan Michał z Radomia - notabene Pozdrawiam tego Sympatycznego Pana Michała - który BoguDucha winny w drzwiach otrzymał ode mnie reprymende... i za co ?! wysłuchał wszystkich moich żali i złości....... i ze stoickim spokojem, uspokoił mnie....i zabrał się za demontaż TV ze ściany....
Wielki szacunek dla Pana Michała, za wysłuchiwanie takich żali w każdym domu, za spokój i cierpliwość do klientów.... nie zazdroszczę...
Co dalej...
Pan Michał - ponieważ Rękojmia - zabiera TV do serwisu... z Ziel.G. do Radomia 😉
Mówię, że wszystko jedno co będzie, moga naprawiać...
Więc poprosił, aby dopisać, że jest możliwa naprawa sprzętu....
i tak dopisaliśmy...
Minął tydzień... Pan Michał dzwoni, że jedzie.... jutro TV będzie na ścianie...
Co zrobili, wymienili płytę główną.... i coś tam namieszali w jakiś Softach żeby chodził PolSat..... bo miałem również problemy z funkcjami info.. nie było informacji o bieżących programach, o następnych programach... itd itp...
Podsumowując - jeżeli oczywiście TV będzie naprawione - chyba jest OK.
Tak na marginesie... okazuje się, że serwis z Radomia w zakresie gwarancji SONY - prawdopodobnie obsługuje całą polske.. ;-))
Na razie tyle... jak powieszą TV na ścianie..... napiszę jak jest
Pozdrawiam
Witajcie - podsumowanie.
Pan Michał wrócił z TV dokładnie po 1 tygodniu.
Wymieniono płytę główną, zmieniono jakiś soft.
Efekt.
Brak pixelozy oraz lista TV, informacje o programach, opis programów, Guide, działa. (zapełnienie informacji tak na 80%)
Na razie TV działa.
Ja po prostu zwróciłem swój TV w ramach 14 dni bo wiedziałem że sympatyczny Pan Michał mi mojego tv nie naprawi "bo ten typ tak ma" (DSE) natomiast Pan Michał faktycznie na + jedyne zastrzeżenie jakie miałem to sam fakt że wydaje mi się że najpierw się sprawdza tv a dopiero potem się go wiesza na ścianie uniknąłbym ponownego demontażu tv do tego lekko zniszczone styropiany co może mieć znaczenie przy "wycenie zwrotu tv"
No więc tak, był u mnie już po raz trzeci serwisant z kablówki, powymieniał co się dało, pomierzył sygnał na puszce abonenckiej i na wtyczce i wszędzie ok a obraz co chwilę tragedia. Podłączył dekoder, obraz żyleta. Podłączyłem jeszcze na próbę azart bo mam takowy i ma się dobrze, obraz super. Wychodzi na to że telewizor miesiąc temu przestał się lubić z modułem Cam, może po jakiejś cichej aktualizacji. Pozostała alternatywa wymiany modułu na dekoder albo oddanie tv do serwisu. Pan serwisant z kablówki powiedział, i w/g mnie ma rację że serwis Sony musiał by mieć sygnał z Toya i moduł żeby to ocenić, a tak wezmą tv podłączą i wszystko będzie działać perfekcyjnie bez modułu. Telewizor pojeździ sobie i wróci taki sam albo co gorsza w gorszym stanie. Jakieś sugestie.
stanley50
Miałem dokładnie to samo co na Twoich zdjęciach....
Wymiana płyty głównej pomogła.... 1 tydzień w serwisie w Radomiu. 😉
pozdrawiam
Panowie u mnie problem rozwiązała wymiana płyty głównej w TV. Od tej pory wszystko działa bez zarzutu. Moje wnioski: ewidentnie wina leży po stronie TV SONY.
Nie ma tu nic do tego operator z którego usług korzystacie. Objawy takie same jak w kolejnych postach. Przy korzystaniu z TV przy wykorzystaniu modułu CAM CI "pikseloza". Korzystam z nc +, siła/ jakość sygnału 100/92, wymienione przewody antenowe i konwerter - bez zmian. Co ciekawe kanały niekodowane po wyjęciu modułu CAM CI - obraz idealny.
Po wymianie płyty głównej tak jak pisałem wcześniej wszystko jak do tej pory OK. Jak dalej, zobaczymy, bo TV odmówił współpracy z modułem po 5 miesiącach użytkowania.
Ogólnie uważam, że taka przypadłość to porażka SONY i powinni poinstruować serwisantów, żeby nie zwalali winy na operatorów.
Mam od miecha problem z pikselozą co jakiś czas.Modul cam z multimedia polska. jakosc obrazu z modulu to kupa.Z dekodera bylo o wiele lepiej.Czy po wymianie plyty glownej macie lepsza jakosc obrazu i brak pikselozy?Czy tylko brak pikselozy a jakosc obrazu ta sama? Jak myslicie te plyty glowne to sa jakieś poprawione nowsze wersje??Serwis cos mowi na tem temat?