anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony KD-65XH9096 jakość obrazu !!!

profile.country.PL.title
MiroIno
Poszukiwacz

Sony KD-65XH9096 jakość obrazu !!!

Od 6 miesięcy posiadam Sony KD-65XH9096, który współpracuje z modułem CI (nc+). Do tej pory jakość obrazu bez zastrzeżeń. Od kilku dni co kilkadziesiąt sekund pojawiają się zakłócenia - piksele. Siła sygnału TV SAT 100%, jakość powyżej 83%. Co może być przyczyną, proszę o podpowiedzi.

31 ODPOW. 31
profile.country.PL.title
Sebol74
Użytkownik

Mogę się tylko wypowiedzieć na temat xh90. To musi być problem bebechów TV. Nie wierze, że różni dostawcy sygnału nagle mają w tym samym czasie problem z sygnałem.

profile.country.PL.title
stanley50
Użytkownik

Myślałem że to jest przejściowe bo pojawiło się jakieś 3 tygodnie temu na 2 telewizorach z modułami CAM od Toya. Na starszym bez androida sporadyczne i minimalne zakłócenia, natomiast na XH9096 dość często, bardzo widoczne na praktycznie każdym programie, jednym więcej drugim mniej i to już jest wkurzające na dłuższą metę. Zmienilem nowy kabel, telewizor przywrócony do fabrycznych. Jakość sygnału 100/100 poziom od 94 do 97/100 zależy od kanału. Zauważyłem coś takiego, wiadomo podczas programowania w kablówce wyszukuje podwójne programy HD i zwykłe i na tych HD są te zakłócenia natomiast na zwykłych nie. Może ktoś miał jakieś doświadczenia w tym temacie i problem został rozwiązany? bo Sony zwala na Toya i na odwrót. Dorzucam fotki z tych zakłuceń.

20210912_171015.jpg

20210910_160557.jpg

20210910_161238.jpg

profile.country.PL.title
BubRb5
Poszukiwacz

Super...

Totalna beznadzieja... 

Żadnego kontaktu... SONY... premium !

 

1. Pierwsze zgłoszenie telefoniczne.... bez odzewu.

2. Drugie zgłoszenie online - po 24 godzinach zostało anulowane

3. Trzecie zgłoszenie online...  dwukrotnie nieodebrany przeze mnie telefon.... i więcej serwis nie dzwoni... w tym czasie nie mogłem odebrać..... oddzwaniałem.. i przez godzinę nie mogłem się dobić.

4. Czwarte zgłoszenie online... Sympatyczna firma z Radomia, poinformowała mnie, że serwis jedzie...  500km do mnie, ale jedzie.....     i q-wa nie dojechał................!

 

UWAGA ..............  jedziemy dalej... ... OPOWIEŚCI O PRZYGODZIE Z SONY CIĄG DALSZY ;-)))))

 

Otóż wystartowałem do sklepu RTV....AD

Tam sympatycznie panowie....zgodnie chórem obskoczyli mnie, krzycząc "nie da się, nie można.. spadaj" 😉

....w sumie mieli rację, bo w systemie wisiało moje zgłoszenie naprawy... więc przyjęcie rękojmi w sklepie zdublowałoby moje oczekiwania.... 

Tak tylko co za problem wziąć komputer ANULOWAĆ  zgłoszenie naprawy i zarejestrować Reklamację z rękojmi...

 

no i tak się stało, dopiero, kiedy uparty, zażdałem Pana Kierownika..... przyszedł sympatyczny Pan Kierownik... w ciszy i spokoju wysłuchał moich żali.... zaprosił do stolika i założył reklamację z rekojmi........ mówiąc, że jak Pan wróci do domu, to niech Pan jak najszybciej zdejmie Zgłoszeni Naprawy.    (nie dało się w sklepie)

Tak też zrobiłem.... wieczorem anulowałem zgłoszenie naprawy.... Pozostała tylko Zgłoszenie Reklamacyjne z rękojmi z żądaniem gotówki....

 

i co ?

 

Wyobraźcie sobie, na drugi dzień dzwoni serwis, że jadą do mnie po TV... ;-)))))  na drugi dzień !

 

Grzeczny Pan Michał z Radomia - notabene Pozdrawiam tego Sympatycznego Pana Michała - który BoguDucha winny w drzwiach otrzymał ode mnie reprymende... i za co ?!  wysłuchał wszystkich moich żali i złości.......     i  ze stoickim spokojem, uspokoił mnie....i zabrał się za demontaż TV ze ściany....   

Wielki szacunek dla Pana Michała, za wysłuchiwanie takich żali w każdym domu, za spokój i cierpliwość do klientów.... nie zazdroszczę...

 

Co dalej... 

Pan Michał - ponieważ Rękojmia - zabiera TV do serwisu... z Ziel.G. do Radomia 😉

Mówię, że wszystko jedno co będzie, moga naprawiać...   

Więc poprosił, aby dopisać, że jest możliwa naprawa sprzętu....

i tak dopisaliśmy...

 

Minął tydzień... Pan Michał dzwoni, że jedzie.... jutro TV będzie na ścianie...

 

Co zrobili, wymienili płytę główną.... i coś tam namieszali w jakiś Softach żeby chodził PolSat.....   bo miałem również problemy z funkcjami info.. nie było informacji o bieżących programach, o następnych programach... itd itp...

 

Podsumowując - jeżeli oczywiście TV będzie naprawione - chyba jest OK.

 

Tak na marginesie... okazuje się, że serwis z Radomia w zakresie gwarancji SONY - prawdopodobnie obsługuje całą polske.. ;-))

 

Na razie tyle...  jak powieszą TV na ścianie..... napiszę jak jest   

Pozdrawiam

 

 

 

profile.country.PL.title
BubRb5
Poszukiwacz

Witajcie - podsumowanie.

 

Pan Michał wrócił z TV dokładnie po 1 tygodniu.

 

Wymieniono płytę główną, zmieniono jakiś soft.

Efekt.

Brak pixelozy oraz lista TV, informacje o programach, opis programów, Guide, działa. (zapełnienie informacji tak na 80%)

 

Na razie TV działa.

profile.country.PL.title
stanley50
Użytkownik

  • Na razie nie mam za bardzo czasu i na dodatek przeraża mnie oddawanie tv do serwisu. Oglądam np. Polsat czy inne, nie HD tylko standartowe  i wtedy nie mam tych zakłóceń a jakiejś znaczącej różnicy nie widzę. A tak z ciekawości, jak serwis zabiera? W opakowaniu oryginalnym, jak to wygląda, nigdy nie miałem z tym do czynienia.
profile.country.PL.title
_Artek_
Użytkownik

Ja po prostu zwróciłem swój TV w ramach 14 dni bo wiedziałem że sympatyczny Pan Michał mi mojego tv nie naprawi  "bo ten typ tak ma" (DSE) natomiast Pan Michał faktycznie na + jedyne zastrzeżenie jakie miałem to sam fakt że wydaje mi się że najpierw się sprawdza tv a dopiero potem się go wiesza na ścianie uniknąłbym ponownego demontażu tv do tego lekko zniszczone styropiany co może mieć znaczenie przy "wycenie zwrotu tv"   

profile.country.PL.title
stanley50
Użytkownik

No więc tak, był u mnie już po raz trzeci serwisant z kablówki, powymieniał co się dało, pomierzył sygnał na puszce abonenckiej i na wtyczce i wszędzie ok a obraz co chwilę tragedia. Podłączył dekoder, obraz żyleta. Podłączyłem jeszcze na próbę azart bo mam takowy i ma się dobrze, obraz super. Wychodzi na to że telewizor miesiąc temu przestał się lubić z modułem Cam, może po jakiejś cichej aktualizacji. Pozostała alternatywa wymiany modułu na dekoder albo oddanie tv do serwisu. Pan serwisant z kablówki powiedział, i w/g mnie ma rację że serwis Sony musiał by mieć sygnał z Toya i moduł żeby to ocenić, a tak wezmą tv podłączą i wszystko będzie działać perfekcyjnie bez modułu. Telewizor pojeździ sobie i wróci taki sam albo co gorsza w gorszym stanie. Jakieś sugestie.

profile.country.PL.title
BubRb5
Poszukiwacz

stanley50

Miałem dokładnie to samo co na Twoich zdjęciach....

Wymiana płyty głównej pomogła.... 1 tydzień w serwisie w Radomiu. 😉

pozdrawiam

profile.country.PL.title
MiroIno
Poszukiwacz

Panowie u mnie problem rozwiązała wymiana płyty głównej w TV. Od tej pory wszystko działa bez zarzutu. Moje wnioski: ewidentnie wina leży po stronie TV SONY.

Nie ma tu nic do tego operator z którego usług korzystacie. Objawy takie same jak w kolejnych postach. Przy korzystaniu z TV przy wykorzystaniu modułu CAM CI "pikseloza". Korzystam z nc +, siła/ jakość sygnału 100/92, wymienione przewody antenowe i konwerter - bez zmian. Co ciekawe kanały niekodowane po wyjęciu modułu CAM CI - obraz idealny. 

Po wymianie płyty głównej tak jak pisałem wcześniej wszystko jak do tej pory OK. Jak dalej, zobaczymy, bo TV odmówił współpracy z modułem po 5 miesiącach użytkowania.

Ogólnie uważam, że taka przypadłość to porażka SONY i powinni poinstruować serwisantów, żeby nie zwalali winy na operatorów.

 

profile.country.PL.title
Persu87
Użytkownik

Mam od miecha problem z pikselozą co jakiś czas.Modul cam z multimedia polska. jakosc obrazu z modulu to kupa.Z dekodera bylo o wiele lepiej.Czy po wymianie plyty glownej macie lepsza jakosc obrazu i brak pikselozy?Czy tylko brak pikselozy a jakosc obrazu ta sama? Jak myslicie te plyty glowne to sa jakieś poprawione nowsze wersje??Serwis cos mowi na tem temat?