anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

telewizor Kd-55xf9005 nie włącza się.

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

telewizor Kd-55xf9005 nie włącza się.

Dzień dobry, proszę o pomoc, mianowicie po miesiącu urzytkowania telewizor nie chcę się włączyć, załączy tylko poprzez wyjęcie wtyczki z kontaktu , miękki reset  na początku 1 dzień lub 2 . Pomogło reset twardy do fabrycznego stanu  ale po 2 tygodniach znowu brak kontaktu z telewizorem,to były sugestie resetu fabrycznego serwisu, telewizor sony kd-55xf9005 . Co z tym fantem zrobić. Pozdrawiam Jacek 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
raddek1
Użytkownik

u mnie ten sam problem z tym modelem, dodatkowo zaczeły się pojawiać poziome linie na ekranie. Usterki pojawiły się dokładnie po piesiącu. Aktualnie tv w serwisie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

75 ODPOW. 75
profile.country.PL.title
raddek1
Użytkownik

u mnie ten sam problem z tym modelem, dodatkowo zaczeły się pojawiać poziome linie na ekranie. Usterki pojawiły się dokładnie po piesiącu. Aktualnie tv w serwisie.

profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

Serwis  to znaczy przyjechali do domu, czy wysyłałeś.naprawili ci  

profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

Powiedz, a naorawili telewizor Tobie, na ci zwracać uwagę, te pasy kiedy widać, wysyłałeś sam czy serwis sam zabrał.

⁣Wysłano z BlueMail ​
profile.country.PL.title
raddek1
Użytkownik

W czwartek zgłosiłem, w sobotę przyjechali i odebrali. Czekam na info co dalej.

profile.country.PL.title
raddek1
Użytkownik

IMG_20190905_221654.jpg

profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

Dziękuję, za fotkę, ja jeszcze takich pasów nie mam ale będę obserwował, to ile już czekasz na informację.

⁣Wysłano z BlueMail ​
profile.country.PL.title
raddek1
Użytkownik

serwis dopiero w sobotę odebrał tv, więc świeży temat. Ogólnie wychodzę z szoku, że padło coś po miesiącu w nowym sprzęcie, następnym razem kupuje cokolwiek odpowiadające mi parametrami , nie zwracając uwagi na znaczek, Sony jest przereklamowane. Jeszcze liczę, że serwis stanie na wysokości zadania.

profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

Mi znajomy z Media Markt polecił ten model,naj mniej awaryjny dobra jakość, czytałem na necie to dobre opinie, zobaczymy co będzie u mnie po ostatnim resecie śmiga, zobaczymy jak długo, proszę daj znać jak się skończyła sprawa z naprawą, ale fakt telewizor za 5 koła i taka awaryjność.

⁣Wysłano z BlueMail ​
profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

Mineły 4 dni od przywrócenia ustawień fabrycznych,  znowu ciemno nie można włączyć telewizora, pomaga wyjęcie wtyczki z kontaktu.To żenada telewizor za 5 tys. i taka lipa, ktoś coś podpowie  a gdzie jest wsparcie serwisu tej grupy. Miłego dnia Jacek