Podziel się wrażeniami!
Dzień dobry, proszę o pomoc, mianowicie po miesiącu urzytkowania telewizor nie chcę się włączyć, załączy tylko poprzez wyjęcie wtyczki z kontaktu , miękki reset na początku 1 dzień lub 2 . Pomogło reset twardy do fabrycznego stanu ale po 2 tygodniach znowu brak kontaktu z telewizorem,to były sugestie resetu fabrycznego serwisu, telewizor sony kd-55xf9005 . Co z tym fantem zrobić. Pozdrawiam Jacek
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Ale to śmiechu warte, dobrze że to początek gwarancji a nie po, kpina. Też mam już dość co 3 lub 4 dni restart, żona się śmieje że stara plazma była lepsza.
na innym forum dostałem odpowiedź:
"będzie podejrzewam wymiana... musisz się przygotować, ze wymieniany model będzie z naprawy poreklamacyjnej... Twojego też kiedyś gdzieś ktoś dostanie,,, tak to działa.
Przykro mi. wytrwałości życzę i cierpliwości"
więc z tą wymianą to też może być mina.
dla porównania efekt naprawy
No klasa,jestem pełen podziwu dla servisu SONY. Jak oni tak wszystko naprawiaja to aż strach się bać. Z tego wynika że ich nikt nie sprawdza po naprawie
I jak kolego wygląda sprawa z twoim telewizorem, naprawili w końcu.
jeszcze jest w naprawie, w poniedziałek odebrali ponownie. Podsyłałem do serwisu filmik z objawami. Coś mi się wydaje, ze za 1szym razem włączyli w serwisie i stwierdzili że działa + ew. aktualizacja softu, bo raczej po wymianie kilku elementów ciężko by tak szybko wystąpiły te same usterki.
To super teraz może podejdą profesjonalne, i w końcu skończy się twój problem. Pozdrawiam
Witaj i jak w końcu naprawili Tobie telewizor
Dostałem wczoraj @:
„Sprawdzenie i wielogodzinne testy funkcjonalne w serwisie nie potwierdziły zgłaszanych symptomów, TV sprawny.”
Dostawa będzie w tym tygodniu.
Może cudownie się naprawił? Na szczęście jak występuje usterka to nagrywam film. Przez telefon serwisant sugerował, ze mam coś podpięte pod hdmi i wprowadzam zakłócenia, tyle, że korzystam tylko z usb i wejścia antenowego jak na razie.
Dam znać jak przyjedzie i dzieciaki potestują.