anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

telewizor Kd-55xf9005 nie włącza się.

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

telewizor Kd-55xf9005 nie włącza się.

Dzień dobry, proszę o pomoc, mianowicie po miesiącu urzytkowania telewizor nie chcę się włączyć, załączy tylko poprzez wyjęcie wtyczki z kontaktu , miękki reset  na początku 1 dzień lub 2 . Pomogło reset twardy do fabrycznego stanu  ale po 2 tygodniach znowu brak kontaktu z telewizorem,to były sugestie resetu fabrycznego serwisu, telewizor sony kd-55xf9005 . Co z tym fantem zrobić. Pozdrawiam Jacek 

75 ODPOW. 75
profile.country.PL.title
jarrojpl
Użytkownik

Dzisiaj dostałem informację z serwisu że w moim egzemplarzu będzie wymieniany płyta główna. Telewizor powinien do mnie trafić z powrotem we wtorek. Wtedy dam znać czy coś uległo zmianie.

profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

A widzisz coś się dzieje, to fajnie, widziałeś wyszła nowa aktualizacja wczoraj pobrałem na kompa bo telewizor jej jeszcze nie widzi, tylko już nie starczyło sił na instalację, dziś sprawdzę, ciekawe czy coś ulepszyli albo co posuli. Oby nie, 

profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

W końcu zainstalowałem nowe oprogramowanie testuje, zobaczymy jak będzie się sprawował, na tą chwilę mam wrażenie jak by obraz był bardziej wyraźniejszy, ale to może tylko moje odczucia    

profile.country.PL.title
PiotrekWoj
Użytkownik

A jest możliwe że ta aktualizacja zainstalowała się sama bez żadnej ingerencji?

Może to zbieg okolicznosci, ale u mnie TV włącza sie prawidłowo już kilka dni z rzędu (odkąd go mam, a więc jakieś 1,5 miesiąca takiej serii nie miał). Zobaczymy co będzie dalej.

 

Nadal mocno zastanawiam się jednak nad wymianą modułu CAM na dekoder- masakra jak Sony współpracuje z modułem- ciągle gina jakies kanały, w przewodniku wybierając czasem jakiś kanał nie da sie go włączyć tylko trzeba z przewodnika wyjśc i dopiero wcisnąć wybrany kanał. Ginie obraz i dźwięk przy przeglądaniu kanałów w EPG... Słowem masakra- wcześniejszy Samsung radził sobie bez żadnego problemu!!

profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

Też miałem spokój tyle co ty, nie wiem os czego to zależy,, ale nowe oprogramowanie coś poprawia i ma z września zabezpieczenia nowe, nie sądzę abyś miał nowe oprogramowanie, bo jeszcze na nasz rejon jest nie dostee, instalowałem z kompa. 

profile.country.PL.title
raddek1
Użytkownik

Ja również zainstalowałem, miałem również kontakt z serwisu, że chcieliby w przyszłym tygodniu znowu zabrać tv, ale powiedziałem, że przez weekend zobaczę czy jest różnica po aktualizacji. Przy okazji podpowiedzieli, że po aktualizacji należy zrobić reset do ustawień fabrycznych.

Z samoistnym wyłączaniem się i problemem z ponownym włączeniem nie miałem ale niestety poziome linie pojawiły się ponownie, plus dodatkowo pionowe przy wciskaniu przycisków na obudowie tv i trójkąty migające tuż wyłączeniem z pilota. Bez ponownego  serwisu się nie obędzie.28112019 przycisk na obudowie.jpg28112019 tuż przed wyłączeniem.jpg28112019 zgłaszanie sciszanie.jpg

profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

Hm ciekawy przypadek, powiedział bym że matryca może źle spasowana, ale to tylko przy dotyku a u ciebie pasy pokazują się przy uruchomieniu pilota, ciekawy jestem co tym razem serwis stwierdzi. 

profile.country.PL.title
raddek1
Użytkownik

nie mam pojęcia, był 2x w serwisie to takie żeby powinni wyłapać.

Jest zawieszony na uchwycie i nic się nie dzieje jak nim ruszam. Linie pojawiają się jak ściszam pilotem, tv jest nie dotykany, wczoraj z ciekawości ruszyłem przyciski na tv i  były linie ale inne. Nagrywam filmy, a i tak traktowali mnie jakbym zmyślał.

profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

Bardzo dobrze nagrywaj, to zawszę jest dowód, jak coś udaj się do rzecznika praw obywatelskich, i powiedz im jak cię traktują, oni lubią takie sprawy i się nimi zajmują. 

profile.country.PL.title
jarrojpl
Użytkownik

W sobotę przed południem TV wrócił z serwisu. Została w nim wymieniona płyta główna. Uruchomiłem go po raz pierwszy w sobotę wieczorem i następnie w niedzielę rano. W obu przypadkach TV wystartował od razu bez żadnych problemów. Póki co nie zanotowałem żadnych problemów z pracą TV. Z serwisu przyjechał już z najnowszą aktualizacją więc nie wiem czy problem został rozwiązany po wymianie płyty czy zmianie oprogramowania.