anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Ustawienia HDR

profile.country.PL.title
ukpipaa
Użytkownik

Ustawienia HDR

Witam 

Czy jest jakaś instrukcja ustawienia tv pod HDR. Canal+ 4k nadaje z HDR ale u mnie przy HDR10 kolory tak jaskrawe że nie idzie oglądać a orzy hlg ciemny obraz mimo jasności na full. Tv sony bravia 55xe8599. 

286 ODPOW. 286
profile.country.PL.title
czenio6
Poszukiwacz

Ja również zacząłem z Sony korespondencję w czerwcu. Na początku również kazali mi zmieniać ustawienia, później prosili o przysłanie zdjęć ekranu z HDR. Wykonywałem posłusznie wszystko o co prosili. Na koniec zażądali dokumentu zakupu telewizora . Do chwili obecnej nie mam pojęcia jaki wpływ na HDR ma dowód zakupu telewizora, ale wysłałem im ten dowód. Od tego momentu co około 3 tygodnie otrzymuję e-maile że technicy pracują nad rozwiązaniem mojego problemu i że przepraszają za wynikłe problemy. Na początku myślałem, że z uwagi na prestiż Sony rzeczywiście rozwiąże ten problem. Teraz już wiem , że mają nas w głębokim poważaniu i nie zamierzają z tym nic robić. NIGDY WIĘCEJ SONY !!!

Wysłane z aplikacji Poczta dla Windows 10



---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus
profile.country.PL.title
Asiaimacius22
Poszukiwacz

W listopadzie leciał mecz na nc canal 4k liga angielska i od razy wyświetlany był obraz żywy tak mam ustawione wchodzę w vod 4k i to samo obraz super na 2 dzień znów hdr i lipa dzwonię do nc plus konsultant mówi że niektóre mecze ligi angielskiej są bez hdr i to był by git to pytam się czy firmie sony ciężko  Zlokalizować błąd hdr

profile.country.PL.title
Daro99
Użytkownik

SONY ma nas głęboko w dupie. Kupiłeś to spadaj. Najważniejsze żeby klient
kupił a potem niech spada i głowy nie zawraca, ALE NA PÓŁKACH ZARAZ 8k, 16K
trzeba sprzedawać sprzedawać sprzedawać
profile.country.PL.title
Piraciskoo
Użytkownik

Mają nas głęboko w dupie. Jak mnie ktoś pyta co ma kupić to mówię: tylko nie Sony. Że olewają klienta na maxa. Najlepsze jest to że mam w sypialni tv noname i jest 3x stabilniejszy. Obraz HDR potrafi wbić w fotel ale pod warunkiem że nie jest to hgl. Niestety to co leci z TV jest w hgl. Do tego ten wnerwiac obraz na Netflix. Szczególnie jak są napisy. W momencie wyświetlania napisów cały obraz robi się jaśniejszy, jak napisy znikają robi się ciemniejszys. Scena może być ta sama a jasnosc się zmienia. Masakra.

 

profile.country.PL.title
KrissKEJ
Użytkownik

Wczoraj serwis SUNY odnośnie HDR w Netflix napisał żebym zresetował ustawienia TV (spodziewałem się takiej odpowiedzi), a jak nie pomoże to zostaje mi reklamacja u dostawcy neta bo cyt. "ma Pan za słaby internet" (1Gbit po kablu, bo na wifi non stop TV zrywa połączenie, gdzie router stoi od TV jakieś 3m w tym samym pomieszczeniu - co było również zgłaszane do serwisu i niestety w ferworze walki z nudą serwis przestał się odzywać). Poprostu jedna wielka zlewka. Jak na złość TV wczoraj non stop łapał zwieche i trzeba było go wyłączć z prądu na jakieś 10 minut. Na to pewnie też jak zareklamuje to odpiszecie, żeby przywrócić ustawienia fabryczne.

Nie wiem czy pracujący tam ludzie są tak tępi czy mają nas użytkowników za totalnych d3bili czy wyznają zasadę: LUBIMY CIĘ - > (KUPIŁEŚ) - > WALIMY CIĘ !

SERWISIE SONY PRZESTAŃ ROBIĆ Z NAS IDIOTÓW I PÓŁMÓZGÓW!!! BIERZ PRZYKŁAD Z SERWISU MICROSOFTU (przecudny serwis, kumaci ludzie i przede wszystkim chcą pomóc klientowi), PANASONICA lub LG JAK POWINNO SIĘ DZIAŁAĆ I PODCHODZIĆ DO KLIENTA. Przykład: Zakupiona pralka LG, po kilku praniach pojawił się problem z pobieraniem wody. Jeden telefon do serwisu odczyt błędu za pomocą telefonu i na drugi  dzień jest serwisant - wymiana pompy. Wszystko sprawnie i pięknie bez zbędnego odbijania piłeczki + głupi gratis od LG w postaci preparatu do odkamieniania. Można - można, tylko trzeba chcieć. A nie walić klienta tak, że aż doopsko boli.  

NIGY WIĘCEJ SONY

profile.country.PL.title
Piraciskoo
Użytkownik

Serwis LG. Wysyłam paczkę do serwisu kurierem w poniedziałek. W srode email że paczka do mnie jedzie, w czwartek odbieram. Myślę odrzucili reklamacje. Otwieram a tam info że naprawili. Byłem w szoku. Myślałem że nikt nawet nie otworzył mojego sprzętu w takim czasie. A tutaj jest problem systemowy który można naprawić zdalnie. Wystarczy dołożyć opcje. Wyłącz ten nic nie wart HDR. O Netflix a nawet nie pisałem. Szkoda czasu. Spodziewałem się odpowiedzi że to wina netflixa. Ale nie spodziewałem się że zwala na dostawcę internetu. Z HDR zwalali na canal+, HD+ i resztę dostawców. Że źle nadają. Aż brak słów. 

profile.country.PL.title
KrissKEJ
Użytkownik

Problem polega na tym, że nikomu się nie chce dodać opcji wyłącz.

Tak jak napisałeś kolego trzeba chcieć i umieć, a można to załatwić jedną łatą do andka.

A tu jest zasada kupiłeś - spadaj, my wiemy lepiej co jest dla ciebie lepsze. HDR z C+ to kpina jest tak samo z Netflix. Ale serwisowi nie przetłumaczysz, że wada jest w ich oprogramowaniu - oni wiedzą lepiej i odbiją piłkę że masz słaby internet albo coś innego wymyślą.

Tylko czego Szanowni "serwusanci" Suny, u mojego sąsiada na Panasonicu, HDR z NC+ i Netflix pięknie działa a na SUNY już nie ?! CZY FIRMA SONY PRZESTANIE SPRZEDAWAĆ GÓ....O OWINIĘTE W KOLOROWY I BŁYSZCZĄCY PAPIEREK ZA 7-20K $, A ZACZNIECIE PODCHODZIĆ DO SPRAWY PORZĄDNIE? 

profile.country.PL.title
Piraciskoo
Użytkownik

Ja netflixa mogę przepuścić przez xboxa ale nie o to chodzi żebym wlaczal dodatkowe urządzenia. Jak bym tak rozmawiał z klientami jak oni to już dawno bym się spakowal. 

profile.country.PL.title
KrissKEJ
Użytkownik

Netflixa również moge przepuścić przez X'a, ale jak napisałeś po co mam uruchamiać dodatkowe urządzenie ? HDR z Netflix przepuszczony przez X1X wygląda normalnie więc Sony same sobie strzela w kolano mówiąc że TV działa normlnie. O C+ nie mówię bo szkoda nerwów. Jedna pierdzielona opcja, jedna aktualizacja i po problemie. 

profile.country.PL.title
wlod1968
Użytkownik

Firmie Sony nie zależy na swoich klientach. Kupiłem telewizor Sony w 2017 roku, odbiornik zepsuł się na gwarancji. W ramach gwarancji dwukrotnie dostarczono mi wadliwy egzemplarz do tego był to model  tzw. odnowiony i wbrew moim prośbom nie odpowiadający parametrom zepsutego telewizora. Było to działanie bezprawne, producent powinien dostarczyć ten sam model lub o zbliżonych parametrach. Napisałem kilkadziesiąt maili, było kilkadziesiąt telefonów, firma Sony szła w zaparte w końcu serwis stwierdził, iż naprawa jest nie wykonalna i mogłem otrzymać zwrot wpłaconych pieniędzy. Niestety popełniłem błąd, postanowiłem dać szansę marce Sony na „rehabilitację”,  dołożyłem więc kasy, kupiłem model wyższy znów Sony tj. Sony 55XF9005. Pomyślałem że kupując nowy model do tego model wyższy, posiadający dobre recenzje, znakomicie nadający się do HDR zapomnę o problemach z telewizorami Sony, które dopiero co miały miejsce.  Nie ma takiej możliwości aby czwarty z kolei telewizor był wadliwy, tym bardziej telewizor markowy dobrej klasy. Producent najgorszych telewizorów no name spalił by się ze wstydu gdyby taka sytuacja miała miejsce. Dla SONY nie ma jednak rzeczy niemożliwych. Rozpakowałem nowy telewizor, włączyłem …i szczęka mi opadła, obraz okazał się zamglony, bez głębi, bez kontrastu, ze słabym nasyceniem kolorów i przede wszystkim ze zniekształconym odbiorem, egzemplarz okazał się wadliwy.  Co do HDR, to do tej pory byłem szczęśliwym użytkownikiem Netflxa ale firma Sony zdecydowała mnie zniechęcić, udało się. Próbowałem obejrzeć nową serię „Kroniki niefortunnych zdarzeń” i na próbach się skończyło. Mój sąsiad ma dwa razy tańszy do tego większy telewizor Samsunga i ten serial wygląda w HDR olśniewająco, po prostu dech zapiera a tymczasem na moim nowiutkim tv SONY mam kłopot z odróżnieniem czy widzę mężczyznę czy kobietę. W tej sytuacji oglądanie materiałów HDR jest nie możliwe. Przetestowałem wszystkie ustawienia, podpytywałem na forum ale bez skutku, obraz w HDR jest tragiczny, obraz z czarno białych odbiorników z lat 70 tych wydaje się referencyjny w stosunku do mojego telewizora. Reasumując, w listopadzie kupiłem telewizor, ponownie wadliwy, zgłosiłem problem ale jak to ze wsparciem Sony…najpierw udzielono mi profesjonalnej rady aby zrobić reset do ustawień fabrycznych, ok zrobiłem, nic się jednak nie zmieniło. Później poproszono zdjęcia stwierdzonych wad, ok wysłałem zdjęcia, później poproszono o numer seryjny, ok wysłałem numer seryjny, następnie poproszono o skan rachunku, ok wysłałem skan rachunku. Czas sobie biegnie,  znowu klient zrobiony w konia. Piszę więc kolejne maile do supportu Sony, zwracam uwagę, że od pól roku cały czas mam wadliwe telewizory, że kolejny raz zawierzyłem marce SONY i kolejny raz zakupiłem w dobrej wierze model Sony który znów okazał się wadliwy i moja cierpliwość zwyczajnie wyczerpała się, zważywszy na te negatywne doświadczenia poprosiłem o spowodowanie rozwiązania umowy. W swojej naiwności pomyślałem, że ktoś przeczyta te maile, rzetelnie zanalizuje moją sytuację i  SONY spróbuje choć raz zachować się fair. Wyobrażam sobie sytuację że dostarczam komuś jakiś towar, klient płaci a potem towar się psuje a ja kolejny raz jeden a potem drugi dostarczam mu wadliwy towar, po czym mimo tych negatywnych doświadczeń klient znów wraca do mnie a ja…. znów wlepiam mu wadliwy towar, raczej bym tego nie przeżył. Ja nawet nie usłyszałem zwykłego „przepraszamy”.