Podziel się wrażeniami!
Witam
Czy jest jakaś instrukcja ustawienia tv pod HDR. Canal+ 4k nadaje z HDR ale u mnie przy HDR10 kolory tak jaskrawe że nie idzie oglądać a orzy hlg ciemny obraz mimo jasności na full. Tv sony bravia 55xe8599.
Czy udało się może komuś zaradzić coś na tą wątpliwą jakość obrazu Dolby Vision na Netflixie? Mam xf9005 i niestety potwierdzam opinie przedmówców - ciemno, jakby za mgłą etc.
U mnie Dolby Vision wygląda znakomicie ale z Amazona. Jack Ryan jest np. w DV. Nie ma porównania z Netflixem.
Jest to ewidentnie wina Netlixa, że taka kaszana jest, szczególnie na nowym Narcos.
Witam, mam to samo filmy na amazon w hdr dosłownie wyglądaja przepieknie natomiast netflix mgła po kontakcie z netflixem stwierdzili że to wina łącza ale napewno tak nie jest czy ktoś już kontaktował sie w tej sprawie do sony?
Nie ma opcji, aby było to wadliwe łącze. Wczoraj sprawdziłem na TV Panasonic sąsiada i DolbyVision z Netflixa wygląda bdb. Więc jest to wina TV Sony nie potrafi poprawnie dekodować metadanych DV z netflixa. Nie wiem czy wszystkie serie czy wybrane. Ja posiadam 9305 i mam kaszankę na ekranie. Po kontakcie z serwisem sony - standardowa odpowiedź na wszystkie bolączki "Proszę przywrócić ustawienia fabryczne w swoim odbiorniku TV", nie wiem czy to pisze automat czy poprostu tak działa ten serwis.
Reasumują serwis Sony leci w kulki i to na każdym poziomie rozmowy. Niestety kolejnym TV będzie LG lub Panasonic. Tam przynajmniej serwis jak i podejście do klienta jest o niebo lepsze.
Na moim XE9005 HDR z Youtube działa, ale wygląda beznadziejnie.
U mnie na XF90 po włączeniu Netfliksa w Dolby Vision myślałem, że jasność i kontrast wypalą mi oczy - więc działa.
Dlaczego na XE9005 HDR z Youtube wygląda jak kupa?
Kiedy zostanie wyłączony ten hdr mam jyz dość dzwonienia do sony we wrześniu zapewniania mnie ze technicy znają problem i pozna jesienią będzie to poprawione sprawa nadaje się do sądu jak kupowałem tv zapewniano mnie o przepięknym obrazie przez hdr a wygląda jak kupa tv 65 xd 9305
Ja sie mecze z nimi od czerwca. Regularna wymiana e-maili. Przedłużyli mi gwarancję o 6 miesięcy ale problemu nie rozwiązali. Raz w miesiącu dostaje od nich wiadomość że już coś z tym robią albo że mam zmienić ustawienia. A obraz dalej wygląda jak kupa. HDR na c+ 4k nie wygląda. Nie da się tego oglądać. Szkoda że place za to abonament. Nigdy więcej nic Sony i nigdy więcej nie polecę nikomu nic tej firmy. Jak z pozycji firmy która robiła świetne tv doszli do momentu gdzie robią totalne dno. Pomijam już zapominanie hasła do wifi, zawieszanie aplikacji pilota, problemy z odtwarzaniem 4k po USB i dlna. To wszystko po prostu nie działa.