anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XR-55X94J i karta CI+ od UPC

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
slawomir.marczak
Użytkownik

XR-55X94J i karta CI+ od UPC

Kupiłem tv XR-55X94J tydzień temu i wszystko byłoby OK ale minusem jest pikselizacja na kanałach kablowych UPC przy korzystaniu z karty CI+. Pojawia się niespodziewanie w różnych sytuacjach. Nawet na kanałach niekodowanych np. TVP1 też jest. Czasami po porannym uruchomieniu (cała noc standby) nic nie można oglądać. Trzeba wyłączyć tv z zasilania. Mam trzy karty w domu, na różnych tv (Samsung full HD, Panasonic 4k) ale w nich pracują OK. Nie pomaga zmiana kart, reset tv do ustawień początkowych, zmiany ustawień. 

Spotkał się ktoś z taką sytuacją w tym tv  i czy jest na to jakaś recepta?

779 ODPOW. 779
profile.country.PL.title
stanley50
Użytkownik

 
Ja mam XH9096 i u mnie po wymianie płyty od prawie półtora miesiąca jest ok, natomiast jeżeli chodzi o experta którego byś oczekiwał na tym forum to raczej się nie doczekasz, expert na tym forum jest to ranga nadawana w zależności od napisanych postów i prób pomocy. Nie wiem czy zauważyłeś ale każdy wypowiadający się tu expert kieruje linkiem do porad pomocy online albo zadaje pytanie do pomocy technicznej, odpowiada jeżeli pomoc techniczna jemu odpowie. Nie jest to typowe forum poradnikowe gdzie są fachowcy w tej dziedzinie i dają wskazówki jak rozwiązać problem, tak jak na innych forach.
profile.country.PL.title
tedy111
Poszukiwacz

Ja jeszcze raz zadzwoniłem dzisiaj do sony i teraz uwaga nie uwierzycie a mianowicie dowiedziałem się że sony zna problem i wypuściło poprawkę do ostatniego oprogramowania która powinna wyeliminować te błędy.Jest to to samo oprogramowanie z naniesionymi poprawkami z 19.11 a żeby było ciekawiej pani powiedziała że poprawione oprogramowanie posiada identyczny numer jak poprzednie i dlatego jak ktoś aktualizował przed 19.11 ma pobrać ze strony to z 19.11 i zainstalować przez usb. Ponieważ są to te same numery aktualizacji  to ci co mają już najnowsze wgrane z przed 19.11 nie dostaną żadnego info na tv i dlatego trzeba to zrobić przez pendriva i jeśli to nie pomoże to serwis i wymiana płyty głównej. Jak dla mnie naciągane bardzo ale faktycznie jest oprogramowanie na stronie sony z 19.11,ja na razie przebywam za granicą więc tego nie zrobię ale na pewno ktoś się skusi.

profile.country.PL.title
johnnoo
Użytkownik

Tak się niestety nie da. Jeżeli numer oprogramowania na USB jest identyczny z tym w telewizorze to aktualizacja w ogóle nie wystartuje.

profile.country.PL.title
Vanrobertos
Użytkownik

Ja te aktualizację instalowałem 17/11 z tv, a tu faktycznie data jest z 19/11 na stronie. Problem niestety w tym, jak już przedmówca wspomniał, że tv nie pozwala instalować softu o tym samym nr, po podłączeniu USB pojawia się komunikat, że mam aktualne oprogramowanie 😞 czyli dalej pod górkę... 

profile.country.PL.title
tedy111
Poszukiwacz

Ja nie mogę teraz tego spróbować ale może nr.się różni jedną cyferką i pójdzie a jak nie to dzwonić do sony i pytać jak to zrobić skoro według nich są dwie aktualizacje z tym samym numerem.Ja spróbuje zadzwonić po południu tylko fajnie by było wiedzieć czy ktoś próbował zainstalować ta aktualizację z 19.11 na tą niby najnowszą.

profile.country.PL.title
Vanrobertos
Użytkownik

Ja próbowałem i się nie da, bo mam już oprogramowanie o tym numerze j tv informuje mnie, że mam aktualne oprogramowanie, nie mogę wówczas nic innego zrobić jak zamknąć komunikat. Dzwoniłem dziś do Sony w tej sprawie, pani konsultantka powiedziała, że soft z 19/11 nie rozwiązuje jeszcze tego problemu z modułem cam, miała u siebie oficjalny komunikat w Sony z 18/11 o zidentyfikowanym błędzie z modułami i informowała,że opracowanie aktualizacji może potrwać kilka tygodni, jednak to z 19/11 nie rozwiązuje tego problemu. Dodała też, że to ze strony jak i to z tv jest tym samym softem, nie różnią się ponoć niczym

profile.country.PL.title
tedy111
Poszukiwacz

No to *****, ja się chyba wstrzymam z wymianą płyty bo z tego co widzę nic to nie da, normalnie dramat w tv za 5 tys

profile.country.PL.title
Wodniakus
Poszukiwacz

Dzień dobry,

mam dokładnie taki sam problem. 
Pikseloza, aż strach na xr65x94j przy UPC modem CI+ smartCam-3. 
Pytałem o możliwość wymiany ci+ na dekoder 4K, ale jest to dodatkowo płatne. Wtedy nie byłoby problemu z obrazem. Szkoda, bo przecież nie jest to wina Klienta. 
Tymczasowo wyciągnąłem kartę CI+ TV. Znika pikseloza, ale nie ma się kodowanych kanałów.
SONY dużo traci, bo obraz na TV jest doskonały przy oglądaniu chociażby YouTube, Netflixa. 

Mam nadzieję, że szybko rozwiążą ten problem. 

profile.country.PL.title
tedy111
Poszukiwacz

Dzwoń na infolinię sony +48223060694 czym więcej nas będzie dzwonić tym szybciej mam nadzieję to naprawią, na tą chwilę nic nie zrobisz tylko dekoder lub wymiana płyty głownej która jak piszą przedmówcy w tym modelu nic nie daje bo pikseloza po tygodniu wraca. Daj znać co ci powiedzieli na infolini sony.

profile.country.PL.title
stanley50
Użytkownik

 To że Sony wypuścił niedoróbki to fakt, ale UPC też powinno frontem do klienta, ale czego się spodziewać od ździerców. Ja u swojego operatora zanim wymienili mi płytę główną też pytałem o ewentualną zamianę modułu CAM na dekoder 4K i nie było problemów, po prostu doliczyli by mi do abonamentu 4 zł bo za CAM płacę 1 a za dekoder jest 5. Trochę dobrych chęci.