anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Soundbar HT-ZF9 chwilowo zanika dźwięk

profile.country.PL.title
mikulski.d
Użytkownik

Soundbar HT-ZF9 chwilowo zanika dźwięk

Mam problem od niedawna z zestawem HT-ZF9 wraz z tylnymi głośnikami. W trakcie pracy chwilowo zanika dźwięk ale nie całkowicie tylko staje się słabszy. Trwa to sekundę, ale ma się wrażenie jakby listwa na ułamek chwili traciła moc. TO samo dotyczy tylnych głośników, trafia do nich jakby wyrwany z kontekstu  sygnał.

Listwa używana jest jako do codziennego oglądania tv więc na bardzo  niskich głośnościach. 

Czy ktoś spotkał się z problemem ?? Pokój mam 20m i po zakupie kilka miesięcy temu problemu nie było. 

118 ODPOW. 118
profile.country.PL.title
mikulski.d
Użytkownik

Ja dokonałem aktualizacji dopiero po pierwszych objawach zaniku sygnału. Aktualizacja oczywiście nic nie zmieniła. Wprawdzie przemeblowanie w pokoju dopiero pomogło, ale umówmy się około 1.5 metra odległości między urządzeniami to naprawdę malutka odległość. Może się okazać że ja dokonałem przemeblowania niepotrzebnie, bo problemem jest soft lub sam hardware a nie przestawianie mebli !!

profile.country.PL.title
Koowall
Użytkownik

Na to wychodzi, soundbar i głośniki tylne mam od premiery tj. 04/2018 i ostatnio dopiero takie cyrki zaczęły się dziać. Nic nie zmieniłem w ustawieniach mebli ani nic wiec ewidentnie coś nie halo jest. 

profile.country.PL.title
WafluTs
Poszukiwacz

Ja dokonałem zakupu soundbara 2 listopada i wtedy przy pierwszym włączeniu zrobiła się u mnie najnowsza aktualizacja. Do ok 8 grudnia grał codziennie i nie było problemu, aż tu nagle to samo się dzieje. Póki co przedwczoraj zbliżyłem subwoofer i narazie działa ok ale to nie możliwe, aby odległość niecałe 150 cm była problemem. Przecież głośniki powinny działać w innym pomieszczeniu, a nie w odległości 1m od listwy. Coś jest nie halo, ale nie dokończa wydaje mi się że przez aktualizacje.

profile.country.PL.title
mikulski.d
Użytkownik

Ewidentnie siadają nadajniki i odbiorniki w tych urządzeniach. Czyli z czasem moc sygnału będzie coraz słabsza jak w kartach sieciowych wifi w naszych komputerach.

profile.country.PL.title
Koowall
Użytkownik

Gwarancja mi się kończy 04/2020 więc nawet mnie nie strasz, że zostanę ze sprzętem za 4.5k bezużytecznym...

 

PS. Dodatkowo-czy was belki z tyłu po prawej stronie od HDMI na metalu ze śrubami też sie po paru h pracy tak strasznie grzeją?

profile.country.PL.title
Koowall
Użytkownik

 
profile.country.PL.title
WafluTs
Poszukiwacz

Na poczatku zauwazylem tes ze listwa sie mocno nagrzewa aktualnie moze troche mniej slucham muzyki i jak dotykam yo nie jest az tak ciepla.

 

Jezeli chodzi o rozlaczanie subwoofera no to zblizulem go do listwy na odleglosc ok 59cm i problem pojawia sie duze rzedziej aczkolwiek zdarza mi sie ze slysze wylaczenie bocznych glosnikow w listwie. Czy ktos juz zglosil sprawe w ramach gwarancji do sony?

profile.country.PL.title
mikulski.d
Użytkownik

Moja listwa też się nagrzewa dość mocno, ale to akurat chyba normalne, w małej obudowie rozbudowana elektronika musi się grzać.

Pewnie nikt nie wysyłał listwy na gwarancję ponieważ problem nie jest stały. Jeśli łączność by się urwała na stałe to każdy by już wysyłał.

profile.country.PL.title
Koowall
Użytkownik

Dzisiaj taka padaka, że się nie da oglądać tv normalnie...cały czas przerywa...

Próbowałem to nagrać komórką, ale niestety nie słychać tego na nagranym video...

profile.country.PL.title
mikulski.d
Użytkownik

Trzeba zbliżyć się do subwoofera zacząć nagrywanie telefonem.