anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Soundbar HT-ZF9 chwilowo zanika dźwięk

profile.country.PL.title
mikulski.d
Użytkownik

Soundbar HT-ZF9 chwilowo zanika dźwięk

Mam problem od niedawna z zestawem HT-ZF9 wraz z tylnymi głośnikami. W trakcie pracy chwilowo zanika dźwięk ale nie całkowicie tylko staje się słabszy. Trwa to sekundę, ale ma się wrażenie jakby listwa na ułamek chwili traciła moc. TO samo dotyczy tylnych głośników, trafia do nich jakby wyrwany z kontekstu  sygnał.

Listwa używana jest jako do codziennego oglądania tv więc na bardzo  niskich głośnościach. 

Czy ktoś spotkał się z problemem ?? Pokój mam 20m i po zakupie kilka miesięcy temu problemu nie było. 

118 ODPOW. 118
profile.country.PL.title
sekotek
Użytkownik

Witam

Mam dokładnie ten sam problem co Wy, jest to na prawdę grube nieporozumienie ze strony Sony, że wypuszcza sprzęt tej klasy z takimi problemami.

Posiadam zestaw XF9005 + HT-ZF9 i niesamowicie żałuje zakupu.

Co do samych głośników zwróćcie uwagę czy nie jest to zależne od prędkości łącza wifi ponieważ u mnie najczęściej zanik dźwięku występuję w aplikacjach HBO/Netlix/YT (dokładnie taka kolejność) niż na dekoderze NC + 

profile.country.PL.title
Koowall
Użytkownik

U mnie niezależnie czy dekoder czy wbudowane apki dźwięk zanika coraz bardziej...

W przyszłym tyg zawiozę sprzęt na gwarancję, bo to już mało śmieszne się zrobiło. Teraz już od włączenia się zdarza cały czas. Napisałem maila do Sony - dałem im link do naszej konwersacji to mi kazali sprawdzić kabel...

Jak zwykle mega pomocni...

profile.country.PL.title
Marillion73
Użytkownik

U mnie też to wszystko występuje. Do tego dźwięk jest przy sopranach świszczący. I nawet jak tylne satelity nie dostają dźwięku i  tak po przyłożeniu ucha coś w nich świszczy. Zaraz po zakupie chodziło to troche dobrze, a teraz ten komplet nie jest dla mnie wart 1000 złotych. Dźwięk jest taki sobie. Do serwisu w Warszawie dzwoniłem ze 40 razy jak nic przez 3 bite godziny i nawet jak linia była wolna, to nikt nie odbierał. Nie tak sobie serwis Sony wyobrażalem

 

profile.country.PL.title
mikulski.d
Użytkownik

Czyli problem dotyczy szerokiego grona użytkowników. Czy Sonyma zamiar coś
z tym tematem zrobić ?
profile.country.PL.title
Marillion73
Użytkownik

Najgorsze jest to, że przy resecie sprzętu ten nie wraca do oprogramowania pierwotnego, tylko do ostatniej aktualizacji. Skazani jesteśmy więc na wadliwe działanie sprzętu - jeśli to wina oprogramowania. Dziwi mnie, że Sony milczy w tej sprawie

profile.country.PL.title
Koowall
Użytkownik

Mnie to wkurza, że w rzekomej pomocy technicznej to same specjalysty pracują...

Napisałem maila i dostałem takie wskazówki cudowne, mimo że podałem im linka do naszego tematu, który bądź co bądź jest na ich oficjalnym forum, że napewno któreś z poniższych jest problemem:

- nie zrobiłem aktualizacji...

- mam zły kabel HDMI

- a jak żadne z powyższych to napewno wina osprzętu peryferyjnego... no więc do belki mam podłączone ps4 i odtwarzacz UBP-700x, a sama belka do 55XE9305... o zgrozo sam sprzęt od Sony...

Jeżeli to nie pomoże to proponują gwarancję, wysłali link ale jak chcę belkę wyszukać to wywala error. Wróciłem do nich to oczywiście odpowiedź, że napewno coś źle wpisuję... nosz ku***

Pójdzie na gwarancję to na 99% wróci jako sprawny, bo odpalą na 5min i stwierdzą, że  usterka nie występuje...

Czemu traktują nas jak debili i udają, że problemu nie widzą...

To chyba sprawa dla rzecznika i UOKiK?

Może warto jakieś oficjalne pismo do nich wystosować, bo to się jak widać ogólny problem zrobił?

profile.country.PL.title
Marillion73
Użytkownik

Tak było z dekoderami 4K od NC+. Coś nie działało, a oni na umór nowe kable kazali kupować. Mam ich teraz full, a wszystkie były dobre. Wystarczyło napisać, że znają problem i będzie konkretna aktualizacja. Tutaj nie ma żadnego wsparcia poza utartymi sloganami. Może wiedzą coś w serwisie, ale dodzwonić się do niego, to masakra! Dzisiaj w sumie 4 godziny dzwoniłem non stop i lipa!

profile.country.PL.title
Koowall
Użytkownik

Właśnie znalazłem, że nasz subwoffer można podłączyć kablem...

Czemu nikt o tym nigdzie nie informuje?

Tutaj link https://www.reddit.com/r/hometheater/comments/9xtvwa/i_would_like_to_share_my_awful_experience_with/...

Znalazłem nawet wejścia. Zaraz napiszę do supportu, ciekawe co odpiszą...

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Rzeczywiście takie złącza są:

DSC09883.JPG

DSC09910.JPG

Jakiś czas temu testowałem ten zestaw ale w sumie nie sprawdzałem takiego połączenia, bo nie miałem problemu z zanikającym dźwiękiem.

Ciekawe co powie support.

Nie zmienia to faktu, że występujący problem z zanikiem dźwięku z tego co jest napisane w przytoczonym przez Ciebie wątku nie dotyczy każdego a tylko wybranych partii urządzeń.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Koowall
Użytkownik

Dokładnie te wejścia:

SW - subwoffer

RR - rear right

RL - rear left

Dzwoniłem na infolinię to oni oczywiście nic nie wiedzą...i że jak dołączę kablem to mogę stracić gwarancję...