anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Soundbar HT-ZF9 chwilowo zanika dźwięk

profile.country.PL.title
mikulski.d
Użytkownik

Soundbar HT-ZF9 chwilowo zanika dźwięk

Mam problem od niedawna z zestawem HT-ZF9 wraz z tylnymi głośnikami. W trakcie pracy chwilowo zanika dźwięk ale nie całkowicie tylko staje się słabszy. Trwa to sekundę, ale ma się wrażenie jakby listwa na ułamek chwili traciła moc. TO samo dotyczy tylnych głośników, trafia do nich jakby wyrwany z kontekstu  sygnał.

Listwa używana jest jako do codziennego oglądania tv więc na bardzo  niskich głośnościach. 

Czy ktoś spotkał się z problemem ?? Pokój mam 20m i po zakupie kilka miesięcy temu problemu nie było. 

118 ODPOW. 118
profile.country.PL.title
Koowall
Użytkownik

BTW jaki kabel byłby potrzebny żeby spiąć razem bas i belkę?

profile.country.PL.title
mikulski.d
Użytkownik

Wszystko ok Ale zapłaciliśmy torbę pieniędzy za to że jest to bezprzewodowy
zestaw !!!
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Koowall wg mnie jest to kabel minijack mono po dwóch stronach. Nie jestem jednak pewien na sto procent.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Marillion73
Użytkownik

Ja też dałem tyle kasy ze względu na bezprzewodowość i Dolby Atmos - i teraz nic nie działa jak trzeba. Nie można biorąc od ludzi tyle kasy milczeć w tej sprawie. Piszą i mówią też, że to przez router itp. Po co wypuszczać więc taki sprzęt, jak teraz w każdym domu jest router. Gdzie ludzie mają go wynieść? Na dach,  do piwnicy? Sprzęt jest niedopracowany, a takich osób jest pewnie cała masa bo tylko garstka udziela się na forach firmy

profile.country.PL.title
mikulski.d
Użytkownik

CZYLI POZEW ZBIOROWY, ZWROT KASY ALBO WYMIANA NA SPRZĘT BEZ WAD Z WYDŁUŻONYM OKRESEM GWARANCJI

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Z informacji które posiadam nie ma zbyt wielu zgłoszeń dotyczących problemu który opisujecie.

Ilu z Was zgłosiło sprawę do pomocy technicznej o czym pisałem wcześniej?

Jeżeli kilku użytkowników zgłosi taki sam problem myślę, że w końcu ktoś w Sony zacznie się tym tematem interesować.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Marillion73
Użytkownik

Ja zgłaszałem. Odsyłają do serwisu, którego za diabli nie można się dodzwonić. Można im sprzęt wysłać oczywiście, tylko nie ma gwarancji, że po włączeniu objaw akurat się pojawi. I co? Odeślą i napiszą, że jest ok?

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Marillion73 jak wyślesz to w systemie pojawi sie zgłoszenie serwisowe na które będzie można się powołać.

Forum nie jest oficjalnym kanałem kontaktu ze Sony.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Koowall
Użytkownik

Mnóstwo ludzi ma ten sam problem...

Wystarczy poczytać opinie o sprzęcie na Amazonie albo BestBuyu i wybrać te z najniższą oceną...

Ludzie nie zgłaszają problemu, bo wiedzą że Sony to oleje, a Ci co to zrobili tak właśnie zostali potraktowani... sprzęt pojechał na gwarancję i wracał we wszystkich przypadkach jako sprawny...

profile.country.PL.title
sekotek
Użytkownik

Może faktycznie jedynym wyjściem jest podpięcie belki i subwoofera kablami, ktoś już próbował czy to działa ?