anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Soundbar HT-ZF9 chwilowo zanika dźwięk

profile.country.PL.title
mikulski.d
Użytkownik

Soundbar HT-ZF9 chwilowo zanika dźwięk

Mam problem od niedawna z zestawem HT-ZF9 wraz z tylnymi głośnikami. W trakcie pracy chwilowo zanika dźwięk ale nie całkowicie tylko staje się słabszy. Trwa to sekundę, ale ma się wrażenie jakby listwa na ułamek chwili traciła moc. TO samo dotyczy tylnych głośników, trafia do nich jakby wyrwany z kontekstu  sygnał.

Listwa używana jest jako do codziennego oglądania tv więc na bardzo  niskich głośnościach. 

Czy ktoś spotkał się z problemem ?? Pokój mam 20m i po zakupie kilka miesięcy temu problemu nie było. 

118 ODPOW. 118
profile.country.PL.title
Marillion73
Użytkownik

Nie wysyłaj sprzętu! Nic to nie da. Dzisiaj problem pojawił się kilkakrotnie i zaczęło się syczenie. Nie wiem czy w tym czasie nie ściągnęła się aktualizacja i znowu jest jak było. Ale nie wiem czy  to jest ten problem w 100%. Wszystko się powtórzyło jak po zakupie. Parę dni ok., a potem rozłączanie i syczenie w 5.1 nawet. Zapomniałem aktualizacje wyłączyć (jeśli to ten problem). Jedyne co mi trochę pomagało walczyć z problemem to wejście przez Home a pilocie do SETUP, potem do WIRELESS SPEAKRS SEETINGS, potem RF CHANNEL i zaznaczyć na OFF (jeśli było ON). Kiedy znowu będzie rozłączać, zrobić to samo tylko ON. System wtedy jakby zatrybił ustawienia od nowa i nie rozłącza tak często jak wcześniej. Wg mnie problem jest w oprogramowaniu,  a nie w samym sprzęcie. Jeśli nie będzie jakieś "łatki" w sofcie, to problem będzie istniał cały czas. Nie da się wrócić do poprzedniej aktualizacji i to jest najgorsze

profile.country.PL.title
Tito302
Nowicjusz

Witam, 

Potwierdzam wszystkie opisywane przypadki z produktem HT-ZF9. Problemy są z nowym softem, przez kilka miesięcy po zakupie nie miałem do momentu aktualizacji do wersji 002.220. 
Zawsze uważałem, że ta firma ma stabilne produkty, niestety czasy się zmieniają. Z tego zestawu nie jestem zadowolony. 

profile.country.PL.title
sekotek
Użytkownik

Czy po aktualizacji V2.314 zauważyliście jakąś poprawę?
Ja 24h po instalacji i na razie ani razu nie zerwało dźwięku mimo, że aktualizacja była kosmetyczna i nie miała nic wspólnego z naszym problemem.
"

  • Zapewniono zgodność z Chromecast built-in for Audio w wersji 1.40
    • Poprawa łączności z użyciem Chromecast built-in"
profile.country.PL.title
sekotek
Użytkownik

Dalej wszystko po staremu, patch niczego nie poprawił.

Sony kpina.

grupaselect
Nowicjusz

Powiem krótko....jakbym wiedział,  że z tym soundbarem są takie problemy to bym nie kupił. ***** za duże pieniadze. U mnie rozłącza się od początku, ale myślałem że to moja wina lub błędnych ustawień. Żadne aktualizacje nie pomogły.  Dno i żenada

profile.country.PL.title
Marillion73
Użytkownik

Ten soundbar ma odbicia. U mnie ostatnio z 3 tygodnie chodzi bez zarzutu. Nie wiem od czego to zależy. Teraz chodzi jak na początku. Naprawdę dziwy sprzęt, ale jak działa sprawie to jest super

profile.country.PL.title
pepe-29
Użytkownik

  Ja niestety też mam podobny problem z łącznością z głośnikami. Na szczęście nie dokupiłem tylnych głośników. Pewnie też by rozłączały. Subwoofer stoi około 40 cm od listwy. Sprzęt zakupiony w zeszłym tygodniu i po podłączeniu zaktualizowany. Telewizor starszy KDL-55XD8505. Dodatkowo czasami przy odbiorze programu z TV (Netflix) np. przy zmianie głośności występują zakłócenia dźwięku. Słychać tylko głośne piszczenie. Trzeba wyłączyć soundbar (czasami kilka razy). Kabel HDMI 2.0 dobrej jakości. Wpierw byłem zdecydowany na soundbar Denon, ale obawiałem się współpracy  z TV Sony. Myślałem, że z dwoma urządzeniami Sony nie będzie żadnych problemów z łącznością. Czy ktoś rozwiązał problem i już nie mam problemów z łącznością i zakłóceniami?

profile.country.PL.title
rafuls
Poszukiwacz

Witam,  czy wszyscy piszący o problemie zanikania dźwięku, połączenie głównej listwy z sub oraz tylnymi satelitami mają już problem rozwiązany. Od dużego czasu mam to samo ale wcześniej myślałem że to problem wielu urządzeń podłączonych do WiFi. Obecnie jest to juz strasznie upierdliwe bo bardzo często przerywa połączenie z sub i tylnymi głośnikami jednoczesnie. Teraz szukam rozwiązania- kwestia czy pozostaje tylko serwis i czy oni coś sensownego są w stanie zrobić, czy jest inne rozwiązanie. Z góry dziekuje za informacje.

kamillM
Poszukiwacz

Witam mam ten sam problem co użytkownicy wyżej czasami mam miesiac ok a nagle 2 3 dni rozłacza. Czy ktos jeszcze oddawał do serwisu lub na wymiane?? cały czas mam wrazenie ze to wina internetu rutera ale sam nie wiem... Jakieś jeszcze pomysły??

 

profile.country.PL.title
MarcinBiel
Poszukiwacz

Mam to samo. Pare dni po zakupie. Zastanawiam się czy nie oddać i już