anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

VAIO PRO 13 - czy problem WIFI został rozwiazany?

fistaszekd
Nowicjusz

VAIO PRO 13 - czy problem WIFI został rozwiazany?

Witam,

czy problem WI-FI (zrywanie polaczen, slaby zasieg) z VAIO PRO 13 został rozwiazany? Dostalem informacje w sklepie firmowym SONY, ze obecnie sprzedawane modele juz nie maja tego problemu. z góry dzieki za informacje!

27 ODPOW. 27
profile.country.PL.title
afrikaxrv750
Poszukiwacz

Oto treść e-mail'a, którego otrzymałem o godz.17:02 w dniu 28 lutego 2014 roku:

"

Szanowny Panie ********

Numer seryjny urządzenia to *********

chcialabym poinformowac, iz otrzymalam wyniki diagnozy serwisowej komputera s/n: **********, model: SVP1321C5E EE9

Informuje, iz diagnoza nie potwierdzila istnienia usterki.
Notebook zostal poddany gruntownym testom, jednakze usterka nie zostala stwierdzona. Testy wykazaly dzialanie komputera zgodne ze specyfikacja tego modelu. W komputerze stwierdzono brak zainstalowanych systemowych aktualizacji oraz najnowszej wersji Bios.

Swiadczy to o braku potrzeby naprawy podzespolów komputera, gdyz pracuja one prawidlowo.

Pragne poinformowac, iz komputer zostanie odeslany do Panstwa w przeciagu kilku dni.

Z wyrazami szacunku,

****** *******




SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony.pl/support/pl

Sony Europe Limited (Sp. z o.o.), Oddział w Polsce
Ul. Ogrodowa 58 - 00-876 Warszawa - Poland"

 

Ręce opadają, ale mam argumenty, które jednoznacznie świadczą o tym, że SONY wypuściło bubla i jedyne co mi chyba pozostaje to skierować sprawę do Sądu.

 

 

- Post został edytowany, gdyż umieszczanie danych osobowych, takich jak imię i nazwisko, jest niezgodne z regulaminem forum.

profile.country.PL.title
v4pilot
Użytkownik

Ha ha ha

 

Dostałem identycznego e-maila. Według Sony problem nie istnieje. Śmiechu warte, naprawdę.

Mam propozycję do "szczęśliwych" posiadaczy bubli Sony - może się złożymy na biegłego sądowego, który udowodni Sony iż problem  nie jest naszym wymysłem, a istnieje naprawdę. Wiem, że to są spore koszty, ale jak się podzieli na więcej osób będzie taniej.

Zapraszam do dyskusji.

 

Piotr

adam_klu
Poszukiwacz

Witaj

 

Dlaczego to jest śmiechu warte? Przecież brak zainstalowanych sterowników może sprawić, że dane urządzenie może nie działać. Odinstaluj sobie jakikolwiek sterownik z menadżera urządzeń, a sam się przekonasz.

 

Pozdrawiam

 

A.

profile.country.PL.title
v4pilot
Użytkownik

adam_klu: chodzi o to, że pomimo wgranych najnowszych sterowników i w moim przypadku najnowszego Biosu problem z prędkością połączenia przez WiFi nadal występuje, a cytowany tekst przez mojego poprzednika jest gotowcem - dlatego napisałem, że to śmiechu warte.

Mój komputer trzeci raz wylądował w serwisie i testerzy twierdzą, że jest wszystko w porządku.

Osobiście instalowałem najnowszy bios datowany na 18.12.2013 r a w odpowiedzi napisano mi że "brak sterowników układowych i brak najnowszego biosu" - kpina, nawet nie sprawdzili co było zrobione tylko wysłali gotowca w odpowiedzi.

Jaką mam pewność, że mój komputer był naprawdę testowany?

 

Piotr

adam_klu
Poszukiwacz

v4pilot: a to przepraszam, nie wiedziałem o tym. W takim razie pozostaje, według mnie, wyjaśnienie sytuacji z Sony. Aż do skutku.

 

Pozdrawiam

 

Adam

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj Piotrze,

 

@v4pilot Skontaktowałam się w Twojej sprawie z Sony Support i otrzymałam informację, że problemem zajmuje się już odpowiedni dział. Jeżeli zechciałbyś skontaktować się bezpośrednio z Sony Support wysyłając im wiadomość na: customersupport.pl@eu.sony.com

przekażą Ci propozycje rozwiązania problemu, które powinny spełnić Twoje oczekiwania.

 

Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka_J

profile.country.PL.title
afrikaxrv750
Poszukiwacz

Doprowadziłem do szczęśliwego finału. W dniu 17.03.2014 roku otrzymałem zwrot pieniędzy za zakupionego przeze mnie bubla, tj. SONY VAIO PRO 13.

W odpowiedzi na e-mail’a  SONY z dnia 28.02.14r napisałem:

„Szanowna Pani **********  ***********.

W swoim e-mail'u mija się Pani z prawdą.
W załączniku przesyłam skan " Informacji dla klienta Punkt serwisowy produktów SONY " z dnia 06/02/2014, w którym jest wyraźnie napisane, iż Wasz serwis zaktualizował sterowniki karty sieciowej wifi oraz BIOS.
Ponadto w e-mailu z dnia 13/02/2014 piszecie Państwo cytuję: " w tej chwili, trwają prace nad sterownikiem do karty sieciowej i możemy Panu zaoferować jedynie adapter WIFI ", co jednoznacznie potwierdza , iż posiadany przeze mnie i reklamowany sprzęt posiada wadę uniemożliwiającą normalne jego użytkowanie.
Jest mi wiadomo, iż w firmie SONY trwają aktualnie prace nad nową, poprawioną wersją tego ultrabook'a, w którym ma być zainstalowana nowa oraz szybsza karta sieciowa wifi.

Powołując się na ogólne warunki gwarancji firmy SONY http://www.sony.pl/support/pl/warranty/general dotyczące niezgodności towaru z umową, posiadany przeze mnie sprzęt nie spełnia następujących warunków:

  • nie nadaje się do celu do jakiego zwykle się go używa
  • nie posiada właściwości jakie powinny być typowe dla tego towaru lub jakie obiecywał sprzedawca lub gwarantował w reklamie czy w opisie na opakowaniu. Na równi ze zobowiązaniami sprzedawcy traktuje się obietnice producenta, importera lub podmiotu podającego się za producenta, który oznacza towar swoją nazwą lub znakiem towarowym
  • utracił swoje właściowści lub cechy przydatności do użycia przed okresem gwarantowanym przez producenta.



Mając powyższe na uwadze wzywam firmę SONY do zwrotu w ciągu 14 dni kwoty 3625,20 PLN na podany nr konta: ************************************************.
W przypadku braku zwrotu pieniędzy w tym terminie zmuszony będę skierować swoje roszczenie na drogę postępowania sądowego.
Łączę wyrazy szaczunku
***** ***********”

W dniu 06.03.2014 roku otrzymałem następującą odpowiedź

„Witam!

W liście datowanym 6 marca 2014 (10:42:23) napisano:

 

Szanowny Panie *******  ***********
Numer seryjny urządzenia to ********-********

Dziękujemy za kontakt z firmą Sony.
W nawiązaniu do korespondencji w sprawie komputera, SN: ********-******* model:SVP1321C5E EE9 chciałbym zaproponować pełen zwrot kosztów zakupu komputera. Informuję jednocześnie, iż komputer pozostanie w serwisie Sony.
Bardzo proszę o podanie wszelkich danych potrzebnych do realizacji zlecenia.
…………………………………..

………………………………………

………………………………………

……………………………………….

………………………………………..

……………………………………….
Uprzejmie proszę o odpowiedź w sprawie.

Z wyrazami szacunku,


******* ********

SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony.pl/support/pl

Sony Europe Limited (Sp. z o.o.), Oddział w Polsce
Ul. Ogrodowa 58 - 00-876 Warszawa – Poland”

profile.country.PL.title
v4pilot
Użytkownik

Moje gratulacje, mam tylko nadzieję iż moja sprawa zakończy się podobnie, walczę o to już kilka miesięcy "komputer" zakupiłem w sierpniu 2013 r.  Ile wydałem na telefony do sony support i starciłem czasu na e-maile tego juz nikt nie podliczy. Ale będę walczył do upadłego.

 

Pozdrawiam

Piotr

profile.country.PL.title
afrikaxrv750
Poszukiwacz

Życzę powodzenia, jak się ich odpowiednio przyciśnie to jednak pękają.

Pozdrawiam też Piotr

maciejkruk4
Poszukiwacz

Witam

VAIO mojej zony, problem zgłoszony w zasadzie dzisiaj 5.05.2014:

1. uprzejma Pani zaproponowała preinstalowanie: sterowniki, system, itd (wiedząc że to i tak nie pomoże)

2. następnie zaproponowała usb wi fi przyznając się, że to tylko do czasu rozwiazania problemu (problem zatem oficjalnie istnieje)

3. kupując laptop niestety zostałem wprowadzony w błąd, że jest to pełnosprawne urządzenie (a w rzeczywistości nie jest O CZYM FIRMA SONY WIEDZIAŁA do czego przyznają sie konsultanci SONY) - stąd oczekuję nie półśrodków tylko wyeliminowania problemu u podstaw (zwłaszcza że wi fi USB bywa problematyczne i ogranicza mobilnośc laptopa)

4. do piątku mam otrzymac odpowiedź (uprzejma Pani obiecała) ale oficjalnie firma ma czas do 10 dni

5. poczekam i napiszę bo jest to mocno żenujące, że trzeba się od SONY prosić o reakcję na problem do którego sie przyznają (mam nagraną rozmowę)