anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem YouTube

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Problem YouTube

Witam,

 

W związku z brakiem działania aplikacji YouTube w rónych urządzeniach Sony temat zgosiłem do supporty Sony. Otrzymałem odpowiedź następującej treści:

Wstrzymanie dostępu do aplikacji YouTube oczywiście nie było celowym działaniem, a awarią serwerów Sony. Aktualnie problem jest już rozwiązany i zarówno na telewizorach, jak i odtwarzaczach blu-ray aplikacja powinna działać poprawnie. Jeśli połączenie nie zostało nawiązane automatycznie to konieczne jest wyczyszczenie pamięci podręcznej urządzenia. Podaję ścieżkę dla poszczególnych urządzeń:

- Blu-ray

Ustawienia - Resetowanie - Inicjalizuj informacje osobiste, następnie należy skonfigurować połączenie internetowe na nowo.

- TV z roku 2013/14 (oraz model W705C)

Uruchomienie przeglądarki internetowej - Opcje - Ustawienia przeglądania - Usuń wszystkie pliki cookie

- TV z systemem Android

HOME - Ustawienia - Aplikacje - YouTube - Wyczyść dane - Wyczyść pamięć podręczną

- TV z roku 2016/17 bez systemu Android

HOME - Ustawienia - Pomoc techniczna - Inicjalizuj informacje osobiste.

Pozdrawiam

21 ODPOW. 21
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Dzięki @djrychu :thumbsup: 

profile.country.PL.title
kalamarzk
Poszukiwacz

Na razie działa. U mnie problem powrócił nie dawno po kilku dniach po wykonaniu przywrócenia ustawień fabrycznych  TV. Mam nadzieję że już teraz nie powróci.

 

Dziękuję za informacje.

profile.country.PL.title
andrzejfire
Nowicjusz

Wszystko OK. Dziękuję

profile.country.PL.title
msokolek78
Poszukiwacz

Cześć, zrobiłem wszystko wg wskazówek i YT jak się zawiesił tak wisi 😞

Nawet przywracałem ustawienia fabryczne telewizora i na chwilę zadziałało i znowu zawieszka.

Co można więcej  zrobić 

profile.country.PL.title
marek_gh
Poszukiwacz

U mnie usterki na TV:

Nawet jeden ostatnio trafił na serwis..i co poczyścili pliki cookie , i stwierdzili, że po tej naprawie wszystko jest ok, a problem wynika z wadliwej pracy mojej sieci LAN , czy też Wi-Fi....

Posiadam TV:

KDL-32W706B KDL-42W805B

dziś przeczytałem ,że to Sony ma problem ...

... także pozostaje mi zabawa w czyszczenie i przywracanie ...jestem rozczarowny ...

profile.country.PL.title
ireneuszwiatr
Użytkownik

Już działa.

Kinio74
Nowicjusz

Resetowanie TV bravia A1 do ustawień fabrycznych pomogło na  jeden dzień i nadal jest komunikat "Spróbuj jeszcze raz" i "Otwórz ustawienia sieci".

profile.country.PL.title
Anita211
Poszukiwacz

Mam dokładnie ten sam problem, zarejestrowałam się tutaj by spróbować go rozwiązać, ale widzę, że to darmena sprawa bo nikt tutaj nie odpowiada z obslugi🤷‍♀️

Netflix działa a you tubę nie, wyskakuje, że nie mam internetu, myślałam, że problem z aplikacja i muszę ją zaktualizować, niestety sklep play też nie działa, sytuacja jest śmieszna i pozostaje czekać, aż sami wpadną na to, że coś nie działa i to cudownie naprawią, normalne jaja

 

profile.country.PL.title
jola103
Poszukiwacz

Mam podobny problem,n aipli jestem zalogowana ale jakos nie idzie zobaczyc serialu,pisze u gory ze nie mam internetu a zrobilam diagnostyke pisze ze mam internet,kabel tez jest ok trzeba bedzie zadzwonic do nich.Zastanawiam sie czy to nie jest po tej aktualizacji.Mam podlaczenie na kabelku i sprawdzilam na laptopie lączy a sprobowalam na wifi przelaczyc to pisze ze nie ma internetu.Pozdrawiam.Jola