Podziel się wrażeniami!
Witam. Problem dotyczy nagminnego pojawiania się owego paska informującego o hdmi i rozdzielczości.
Wcześniej ktoś miał podobny problem i wystarczyło wciśnięcie klawisza "i+". Jednak tym razem to nie pomaga bo za chwilę znów się pojawia ten pasek. W sumie to mam tylko podłączone jedno urządzenie pod hdmi tzn. androidbox. A mój Tv to kd49xe7096. Nie wiem czy to wina ostatniej aktualizacji tv czy urządzenia. Przed aktualizacją tego nie zauważałem a teraz jest to bardzo denerwujące. Czy urządzenie podłączone może w jakiś sposób sprawiać by ten komunikat nagminnie się pojawiał. Sytuacja się zdarza gdy steruje urządzeniem, tzn. uruchamiam aplikacje bądź czasami gdy poruszam się po interfejsie samego boxa.
Tymi samymi kablami i te same urządzenia były podłączone do innego tv i nic takiego się nie działo. Tak samo jak wybór sceny, gdy oglądam film z pendriva opcja kino jest zablokowana! Po prostu oprogramowanie nie jest dobrze dopracowane...😑
Mam dokładnie to samo, dodatkowo z dekodera informacje o programie również pojawiają mi się na górze ekranu co jest dodatkowym utrudnieniem, gdyż informacje o HDMI zasłaniają mi informacje o programie
U mnie też co jakiś czas pojawia się na chwilę górny pasek z info o hdmi. Nie jest to bardzo częste, ale jest.
Witam, mam ten sam problem z TV box, pasek pojawia się bardzo często. Może by wreszcie Sony poprawiło ten błąd w oprogramowaniu.
U mnie jest to samo. Wcześniej pasek pojawiał się po przełączeniu kanału na dekoderze i sporadycznie bez przyczyny, zaś po ostatniej aktualizacji oprogramowania nawet co kilka sekund.Jest to strasznie frustrujące i przeszkadza w odbiorze telewizji, może ktoś potrafi coś zaradzić?
Mam to samo po aktualizacji systemu w TV,na dodatek straciłem sygnał zwrotny ARC ,nie mam dźwięku z z TV w kinie domowym.Wszystkiego już próbowałem i nic.
Cześć, sprawa została zgłoszona do wsparcia technicznego, poniżej odpowiedź:
Pasek jest wyświetlany w związku z sygnałem nadanym przez dekoder, informuje o rozdzielczości nadawanego programu.
Z poziomu odbiornika nie można tego wyłączyć.
Polecam kontakt z dostawcą sygnału i ustalenie czy jest sposobność wyłączenia tej funkcji poprzez odpowiednie nastawienia dekodera.
Natomiast odnośnie pozostałych problemów ze sprzętem, polecam kontakt bezpośrednio ze wsparciem technicznym, telefonicznie (+48 223060694) lub poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics?cat=televisions-projectors&cpin...
problem pojawił się po zmianie oprogramowania na PKG6.7140.0358EUA
zna ktoś sposób aby pozbyć się tego?
Mam ten sam problem, występuje od ostatniej aktualizacji. Niezależnie jakie źródło podłączę. Ewidentnie wina Firmware 6.7140. Mój telewizor to
KD-49XG8396
Czy komuś z Was udało się uzyskać konkretną pomoc w tej sprawie? Mnie po kontakcie ze wsparciem poradzono zgłosić sprawę do serwisu. Waham się jednak, gdyż nie wiem co serwis poradzi, kiedy przyczyna problemu leży ewidentnie po stronie softu. Ciekaw jestem głównie tego, czy ktoś z Sony zgłosił sprawę do ludzi zajmujących się oprogramowaniem