Podziel się wrażeniami!
Mam problem z tv sony 55 XF8505, co kilka dni nie działa odtwarzanie youtube na smartfonie przez telewizor po wifi. Smartfon wyszukuje urządzenia w sieci, klikam tv a po chwili pokazuje się na telefonie komunikat błąd podczas połączenia.
Już gdzieś czytałem żeby wyłączać tv na chwilę pomaga ale nie można tak robić co kilka dni w telewizorze za grubo ponad 3000 zł.
Czy jest jakieś inne rozwiązanie ??
Witaj na forum, myślę, że zaraz z odpowiedzią zgłosi się ktoś z forumowiczów, a tymczasem podaję namiary na nasz dział wsparcia technicznego:
https://bit.ly/2EOGAvy
lub
https://bit.ly/2t8AqP9
a tutaj do Supportu Sony Mobile:
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Witam,
@mikulski.d zgłosiłem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:
W pierwszej kolejności polecić mogę aktualizację wbudowanego oprogramowania odbiornika, w drugiej kolejności warto zaktualizować wersję YouTuba w odbiorniku i wykasować pamięć poręczną odbiornika.
Jeśli i to nie pomaga, to należy jeszcze poprzez Home, Ustawienia, Aplikacje wyczyścić pamieć podręczną aplikacji Wbudowany Chromecast oraz Google, ewentualnie po prostu wyłączyć i uruchomić ponownie smartfona i sprawdzić dostępne aktualizacje.
Pozdrawiam
dzięki za podpowiedzi, natomiast niestety to nic nie pomaga. Telewizor ma najnowszy soft i generalnie od wakacyjnej aktualizacji do android 8.0 oreo zaczął się kłopot.
Więc mam najnowszy soft w tv i telefonie, youtube też jest najaktualniejsze, pamięć wyczyszczona i nadal jedynie co pomaga to restart androida w telewizorze co kilka dni !!
Ale zauważyłem że to nie jest jedynie problem z youtubem.
W momencie kiedy ten problem występuje, zdjęć z galerii telefonu również nie mogę wyświetlić.
W rozwijanym od góry menu telefonu funkcja smart view czyli lustrzane odbicie ekranu telefonu też nie działa. Generalnie raz na kilka dni aby mógł korzystać z jakiejkolwiek funkcji multimedialnej w telefonie muszę restartować androida w telewizorze. Naprawdę jest to mega irytujące !!
Witam,
@mikulski.d ponownie przekazałem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:
W tej sytuacji jeszcze należy się upewnić czy inne urządzenie i przewody podłączone przez LAN, HDMI i USB (takie jak klawiatura bezprzewodowa, HDD do nagrywania) zostały odłączone i należy jedynie pozostawić nośnik USB z rozpakowanym plikiem aktualizacji. Jeśli to nie pomaga, to niestety mogę zaproponować jedynie kontakt z placówką serwisową.
Pozdrawiam