anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Wadliwy odbior w 3D

profile.country.pl_PL.title
kamahonda
Początkujący

Wadliwy odbior w 3D

Witam . Kupiłem telewizor marki SONY BRAVIA KDL-32EX720 i jestem bardzo niezadowolony. Nie mogę oglądać telewizji w formacie 3D,
ponieważ obraz w częsci środkowej od połowy ekranu do samej góry na szerokości około 30 cm jest rozdwojony i wygląda tak jakbym patrzył bez okularów. Przyklad, jeżeli widać na ekranie np. wierze kościoła
to widać dwie wierzyczki jedna obok drugiej lekko przesuniete względem siebie. Sprawdziłem na drugim tv w sklepie SONY gdzie kupiłem telewizor i jest taki sam objaw.Dlaczego tak jest? Obawiam się że w tych modelach jest jakaś wada.Servis Sony załozył na okulary jakieś filtry,ale nic to nie pomogło i widzę żę są bezradni. Co z tym mam zrobić.

56 ODPOW. 56
profile.country.pl_PL.title
Mylagos
Użytkownik

stubb napisał(a):


Jedna = :c29


Otóż to :smileymrgreen:



Sporo materiałów jest na YouTube, więc poprzez aplikacje w telewizorze powinieneś móc sobie pooglądać co nieco :)

profile.country.pl_PL.title
stubbs.
Użytkownik

W serwisie YouTube wpisałem 3D i wyskoczyła mi cała LISTA dostępnych materiałów.

Jestem ciekaw czy na moim CRT (bańce) w pracy, po założeniu okularów, byłoby widać w 3D :nauseated_face:

Pozdrawiam Stubb
KrisKW
Początkujący

Sprawdzę, chociaż nie brałem youtube pod uwagę ze względu na jakość filmów. Dzięki

profile.country.pl_PL.title
Mylagos
Użytkownik

Witam.

Modele o których piszesz były tymi ze średniej półki i do 3D wymagały jak najlepszego jakościowo materiału wyjściowego. Powiedz jaki materiał oglądałeś, bo naprawdę bardzo często to nie telewizor, a materiał sprawia że mamy Crosstalk.


Mam do Ciebie również prośbę, Caps Lock w całym poście nie był potrzebny, oraz ( nie żebym się czepiał) Twój nick nie jest zbytnio zgodny z zasadami netykiety :smileywink:.

profile.country.pl_PL.title
NiezadowolonyKlient
Początkujący

UWAGA UWAGA!.


IDĘ NA WOJĘ Z SONY I ICH SERWISEM.

URZĄD OCHRONY KONSUMENTA MAM NADZIEJĘ ŻE MI POMOŻE.

NIE ODPUSZCZĘ TYM xxxx Z SONY-POLSKA (I SERWIS I CENTRALA)


WG MOJEJ OCENY POMOŻE TU "RĘKOJMIA" WOBEC SKLEPU, A WTEDY SKLEPY PRZESTANĄ SPRZEDAWAĆ SONY TV WIEDZĄC ZE SONY SIĘ NA NICH WYPNIE W PRZYPADKU GDY SPRZEDADZĄ WADLIWY TOWAR.

KAŻDY Z WAS NA WŁASNA RĘKE MOŻE IŚĆ DO FEDERACJI KONSUMENTA I POKAZACNA WYDRUKACH W CZYM JEST PROBLEM.


JA ZROBIŁEM TO TAK

-OBRAZ W 2d

-OBRAZ W 3D BEZ OKULARÓW

-OBRAZ W 3D PRZEZ LEWE SZKIEŁKO OKLULARÓW

-OBRAZ W 3D PRZEZ PRAWE SZKIEŁKO OKULARÓW


SPRAWDZCIE DEFINICJĘ RĘKOJMI

Wada fizyczna mogąca polegać na braku określonych włąsciwości (np. zawyzono parametry)


UWAGA! WARTO POSIŁKOWAĆ SIĘ FEDERACJĄ KONSUMENTA I BACZNIE WUWAŻAĆ NA TO CO SIĘ MÓWI WSZEDZIE (SĄ TU ISTOTNE TERMINY !!!) - TROCHĘ TRZEBA BĘDZIE POKŁAMAĆ I NP. NIE WSPOMINAĆ O RELKAMACJI I NIE ZGADZAĆ SIĘ NA NIĄ TYLKO NA RĘKOJMIĘ. TO WY O TYM DECYDUJECIE. W FEDERACJI TEŻ MÓWCIE ŻE Z TEGO FORUM SIĘDOWIEDZIELISCIE (W OSTATNI WEEKEND !!!)


UWAGA2!. ZAUWAZYŁEM ŻE EFEKT TEN DOTYCZY ZNACZNIE BARDZIEJ GÓRNEJ NIŻ DOLEJ CZĘSCI EKRANU CO MOŻE MIEĆ KLUCZOWE ZNACZENIE PRZY RĘKOJMI !!!!


DO DZIEŁA!

INFORMUJCIE CO I JAK I JA TEŻ BEDĘ INFORMOWAŁ


PROBLEM DOTYCZY

KDL-EX

KDL-NX


EFEKT TO

Ghosting , Crosstalk

Message was edited by: Zimny_

Edytowano 19.02.2013 Usunąłem obraźliwe stwierdzenie. Proszę nieużywać niecenzuralnych słów. Zimny.

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Nie jestem inżynierem, nie znam dokładnych specyfikacji i wpływu każdej części elektronicznej na efekty o których piszesz. Z tego co zrozumiałem, głównym celem napisania wiadomości przez Ciebie, jest prośba kontaktu kogoś z odpowiedzialnego za takie sytuacje działu Sony, albo z serwisu. Forum jest platformą użytkowników sprzętu Sony, nie jest oficjalnym miejscem kontaktu z tymi działami Sony. Skuteczną i oficjalną formą komunikacji jest email, telefon i list.

Jeśli zgłaszałeś jakąś usterkę do serwisu, serwis stwierdził, że wszystko jest ok, Ty uważasz inaczej i nie zgadzasz się z tą decyzją - możesz reklamować naprawę, zgłosić jeszcze raz, albo tak jak napisałeś - masz też prawo aby zgłosić się do UOKiK. Poniżej masz linki do odpowiednich działów do których możesz kierować zapytania:

http://www.sony.pl/support/pl/contacts/tvhc


http://www.sony.pl/support/pl/repair


http://uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php





profile.country.pl_PL.title
stubbs.
Użytkownik

Witaj Kolego,

nie chcę wypowiadać się w temacie tego co zrobiło Sony, natomiast chciałbym spytać się Ciebie o kilka rzeczy (przepraszam, że w punktach ale tak będzie czytelniej):

1. dokładnie o jakim modelu piszesz?

2. jeśli możesz to napisz jakie masz ustawienia obrazu w swoim TV, bo to jest niebagatelna sprawa w takich przypadkach (część winy za taki obraz mogą ponosić również ustawienia)

3. przyłączam się do prośby Mylagosa o podanie jaki materiał chciałeś oglądać w 3D

4. czy to było "prawdziwe 3D" czy symulowane, które TV reprodukuje na podstawie obrazu 2D

5. na jakiej wysokości masz oczy względem środka ekranu (nie chcę wdawać się w szczegóły technologiczne ale okulary 3D powinny znajdować się w miarę na środku ekranu przy technologii 3D aktywnego).

6. czy golądasz siedząc na wprost ekranu czy pod kątem w stosunku do niego


Od siebie mogę Ci życzyć powodzenia w rozwiązaniu sprawy.

Pozdrawiam Stubb