- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Android 6.0 gotowy do pobrania
Witam,
Zgodnie z zapowiedziami Sony, pojawiła się aktualizacja oprogramowania. Proszę o opinie osób które dokonały aktualizacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Polecam czytać zagraniczny temat - tam się trochę więcej dzieje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po co się stresowac;-) Czarno to widzę, pewnie skończy się na wysyłce do serwisu i wymianie modułu z Androidem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli kość z eepromem jest wpinana, nie lutowana, to raczej bez wysyłki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kto na ochotnika rozbiera?
Ktoś już dzwonił do naszego Sony? Jakieś nowiny?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, dzwoniłem koło 11. W piątek rozmawiałem z nimi i próbowałem zrobić hard reset, który nic dał. Wtedy skierowali zgłoszenie do działu technicznego i dziś powiedzieli, że odpowiedź powinna byc jutro.
Zagranicą przesyłają ludziom firmware'y z poleceniem wgrania i sprawdzenia czy działa. Brzmi to trochę tak jakby nie mieli sami na czym sprawdzać...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zobaczysz tam tylko rozczarowanie coraz większej ilości osób. Czekamy już 4 dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wielkie brawa dla SONY za wypuszczenie aktualizacji bez testów, a następnie wciskanie użytkownikom w ciemno różnych nie sprawdzonych sposobów na naprawę swojego własnego błędu.
Ostatni mail od SONY do mnie:
Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z firmą Sony.
W nawiązaniu do zgłoszenia uprzejmie dziękuję za przekazanie opinii w sprawie. Proszę o cierpliwość, gdyż sprawa zostaje przekazana do działu technicznego. Po otrzymaniu odpowiedzi od techników skontaktujemy się z Panem.
Nie wiem co robili do tej pory w dziale technicznym. Pewnie grali na Playstation.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przynajmniej dostałeś maila;-)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To jest już trzeci mail. Był też telefon. Na razie tak sobie korespondujemy w tę i we w tę. Skutek żaden.