Podziel się wrażeniami!
Dzień dobry, proszę o pomoc, mianowicie po miesiącu urzytkowania telewizor nie chcę się włączyć, załączy tylko poprzez wyjęcie wtyczki z kontaktu , miękki reset na początku 1 dzień lub 2 . Pomogło reset twardy do fabrycznego stanu ale po 2 tygodniach znowu brak kontaktu z telewizorem,to były sugestie resetu fabrycznego serwisu, telewizor sony kd-55xf9005 . Co z tym fantem zrobić. Pozdrawiam Jacek
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Ciekawy jestem jak oni takie telewizory testują, na oko tak mialem z telefonem samsunga, pojechsł na testy i stwierdzili ze to moja wina, moja odpowiedź czy zrobiliście testy pod urządzeniem, diagnoza wspaniała. Po oględzinach wzrokowych wina Pana, utrata gwarancji na ekran. Tak oni testują.
W sobote dostałem TV z powrotem, pasy poziome znikneły, ale 2x się wyłączył i udało się ponownie włączyć po wyciągnieciu na jakiś czas wtyczki. Z serwisu informacja, że testy nie potwierdziły zgłaszanych usterek. Zastanawiam się jak ich przekonać jeśli usterka faktycznie losowo się pojawia?
Czytałem w różnych miejscach że wiedzą o tej przypadłość, braku możliwości włączenia, niby pracują nad usterką wkrótce ma być wypuszcza aktualizacja. Ha ha ale wiemy ze to pewnie ściema .
Poziome linie znowu się pojawiły. Nie wiem jak testują i naprawiają telewizory w serwisie Sony, ale jeśli przez 2 tygodnie trzymają i zwracają z informacją, że zgłaszana usterka nie wystąpiła to coś jest nie tak. U mnie w ciągu 2 dni te same objawy.
Też czytałem o problemach z włączaniem u innych osób, zrobią coś jak zrobi się afera na fb.
Czuję, że bez założenia sprawy w sądzie nie obędzie się.
Niezła lipa.
Kilka lat temu miałem wypasiony TV Philipsa, który się zepsuł. Finalnie nie byli w stanie go naprawić i oddali mi pieniądze, ale samo podejście, profesjonalizm i czas odpowiedzi na jakiekolwiek zapytania wołał o pomstę do nieba. Myślałem, że to niechlubny wyjątek, ale widzę że jest więcej serwisów, które mają podpisane umowy z "gigantami" i działają nie do końca profesjonalnie.
Ja pewnie też będę na dniac zgłaszał mojego KD75 XF9005 bo też raz na jakiś czas nie chce się włączyć...
Widać, że to nie jest usterka tego modelu, ale ewidentnie wada fabryczna wielu egzemplarzy serii 90 z ostatnich lat.
Posumowując to wszystko mocno dziwi fakt, że Sony tak do tego podchodzi.
Powiem Wam tak to tylko w naszym kraju tak nas WALĄ w trąbe,
A powiedz czego używasz do oglądania telewizji, oglądasz netfixa albo coś podobnego z internetu.
na razie tylko antena naziemna, nie zdążyłem nawet podpiąć tvsat i rutera.
Może telewizja naziemna robi zwarcie, albo coś podobnego,, spróbuj coś innego podłączyć albo z telefonu coś otworzyć