anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

telewizor Kd-55xf9005 nie włącza się.

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

telewizor Kd-55xf9005 nie włącza się.

Dzień dobry, proszę o pomoc, mianowicie po miesiącu urzytkowania telewizor nie chcę się włączyć, załączy tylko poprzez wyjęcie wtyczki z kontaktu , miękki reset  na początku 1 dzień lub 2 . Pomogło reset twardy do fabrycznego stanu  ale po 2 tygodniach znowu brak kontaktu z telewizorem,to były sugestie resetu fabrycznego serwisu, telewizor sony kd-55xf9005 . Co z tym fantem zrobić. Pozdrawiam Jacek 

75 ODPOW. 75
profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

Ciekawy jestem jak oni takie telewizory testują, na oko tak mialem z telefonem samsunga, pojechsł na testy i stwierdzili ze to moja wina, moja odpowiedź czy zrobiliście testy pod urządzeniem, diagnoza wspaniała. Po oględzinach wzrokowych wina Pana, utrata gwarancji na ekran. Tak oni testują.

profile.country.PL.title
raddek1
Użytkownik

W sobote dostałem TV z powrotem, pasy poziome znikneły, ale 2x się wyłączył i udało się ponownie włączyć po wyciągnieciu na jakiś czas wtyczki. Z serwisu informacja, że testy nie potwierdziły zgłaszanych usterek. Zastanawiam się jak ich przekonać jeśli usterka faktycznie losowo się pojawia?

profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

Czytałem w różnych miejscach że wiedzą o tej przypadłość, braku możliwości włączenia, niby pracują nad usterką wkrótce ma być wypuszcza aktualizacja. Ha ha ale wiemy ze to pewnie ściema . 

profile.country.PL.title
raddek1
Użytkownik

Poziome linie znowu się pojawiły. Nie wiem jak testują i naprawiają telewizory w serwisie Sony, ale jeśli przez 2 tygodnie trzymają i zwracają z informacją, że zgłaszana  usterka nie wystąpiła to coś jest nie tak. U mnie w ciągu 2 dni te same objawy.

Też czytałem o problemach z włączaniem u innych osób, zrobią coś jak zrobi się afera na fb.

Czuję, że bez założenia sprawy w sądzie  nie obędzie się.

profile.country.PL.title
raddek1
Użytkownik

IMG_20191126_101951.jpg

profile.country.PL.title
PiotrekWoj
Użytkownik

Niezła lipa.

Kilka lat temu miałem wypasiony TV Philipsa, który się zepsuł. Finalnie nie byli w stanie go naprawić i oddali mi pieniądze, ale samo podejście, profesjonalizm i czas odpowiedzi na jakiekolwiek zapytania wołał o pomstę do nieba. Myślałem, że to niechlubny wyjątek, ale widzę że jest więcej serwisów, które mają podpisane umowy z "gigantami" i działają nie do końca profesjonalnie.

Ja pewnie też będę na dniac zgłaszał mojego KD75 XF9005 bo też raz na jakiś czas nie chce się włączyć...

Widać, że to nie jest usterka tego modelu, ale ewidentnie wada fabryczna wielu egzemplarzy serii 90 z ostatnich lat.

Posumowując to wszystko mocno dziwi fakt, że Sony tak do tego podchodzi.

profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

Powiem Wam tak to tylko w naszym kraju tak nas WALĄ w trąbe, 

profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

A powiedz czego używasz do oglądania telewizji, oglądasz netfixa albo coś podobnego z internetu. 

profile.country.PL.title
raddek1
Użytkownik

na razie tylko antena naziemna, nie zdążyłem nawet podpiąć tvsat i rutera.

profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

Może telewizja naziemna robi zwarcie, albo coś podobnego,, spróbuj coś innego podłączyć albo z telefonu coś otworzyć