anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Ustawienia HDR

profile.country.PL.title
ukpipaa
Użytkownik

Ustawienia HDR

Witam 

Czy jest jakaś instrukcja ustawienia tv pod HDR. Canal+ 4k nadaje z HDR ale u mnie przy HDR10 kolory tak jaskrawe że nie idzie oglądać a orzy hlg ciemny obraz mimo jasności na full. Tv sony bravia 55xe8599. 

286 ODPOW. 286
profile.country.PL.title
czenio6
Poszukiwacz

Sony milczy na temat nowej aktualizacji która wesprze HDR .

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

od początku Sony nie kryło ,że to ich rozwiązanie ,które częściowo pokrywa się ze standardem HDR,który chyba dopiero teraz nabiera ostatecznych kształtów

profile.country.PL.title
Asiaimacius22
Poszukiwacz
profile.country.PL.title
Daro99
Użytkownik

Jak widać po ilości postów problem jest poważny, ale co tam lliczy się tylko sprzedaż, kupiłeś ?- kupiłeś ---to teraz ty masz problem,   Można pisać i pisać a odpowiedź zawsze przychodzi ta sama. Brak nawet jakiejkolwiek reakcji że problem z wyświetlaniem HDR próbują rozwiązać. Ludzie od prawie roku zgłąszają problem z HDR a ich technicy go ciągle analizują  --To jakaś farsa  ehhhh.. 

profile.country.PL.title
czenio6
Poszukiwacz

Wczoraj otrzymałem od Sony szóstą już wiadomość o identycznej treści co pierwsza, druga, trzecia itd. Za około 3 tygodnie następna i następna i następna . Bardzo jestem ciekawy ile tych odpowiedzi będzie i przez ile lat.

profile.country.PL.title
Mercus70
Poszukiwacz

Witam.Mam sony model xd9305 i tez taki problem,obraz ciemny zero bieli,czy moze to ktos posiada ten model i moze to potwierdzic ?

profile.country.PL.title
Asiaimacius22
Poszukiwacz

Mam ten sam model potwierdzam zero bieli obraz kicha straszna z hdr

profile.country.PL.title
Mercus70
Poszukiwacz

Czy jest cos robione w tej kwestji  

profile.country.PL.title
Asiaimacius22
Poszukiwacz

Dzwoniłem do sony mówili że znają temat technicy pracują nat tym trzeba czekać na aktualizacja ale nie wiadomo czy wyeliminuja ten błąd jakąś masakra tv za ponad 10klockow a tu taki zonk

profile.country.PL.title
Daro99
Użytkownik

No brawo inżynierowie z Sony.!!!!!

Problem z parwidłowym wyświetlaniem HDR od niemal roku i prawie 3000 postów od nabitych w butelkę klientów a oni go łaskawie  zauważyli i nad nim pracują.!!!! Przy takim ekspresowym tempie to za dwa, trzy lata dopracują oprogramowanie układowe niemal do perfekcji. Szkoda  tylko że mój TV  (model z 2015 roku) będzie już tak moralnie stary, że co najwyżej zrobię sobie z niego większą  foto ramkę.  Wtedy za  5, a nie za 12 tysiaków, które wyrzuciłem   w błoto trzy lata temu kupię sobie 70 calowy elastyczny OLED od LG i przykleję do ściany.

Nawiasem mówiąc sam jestem inżynierem i gdybym w takim tempie rozwiązywał problemy na budowie jak to robi firma SONY to koszty budowy przewyższyłyby kilkakrotnie wartość inwestycji. 

Wracając do kwestii HDR to skoro nie mogą sobie poradzić z jego prawidłowym działaniem to niech zaimplantują  w oprogramowaniu mozliwość chociaż jego wyłaczenia. Moj model nie ma takiej możliwości.

BRAWO WY.